Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Звичайні більштейни стоять в нас на робочому бусіку(Т4) вже пройшли близько 110-120тис.км ніяких підстав для заміни не дають. Стояли каяби всі чотири, 30тис. і каяби "здохли". На мому пижику ззаду стоять коні спорт, правда недовго так що сказати про довговічність не можу нічого.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? але ціни на "коні" і сакс чи більштайн, мені здається трошки відрізняються!!
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Знайшов трошки дешевші сакси, так що хіба в тебе їх поставлю Якщо сам не буду ставити, хоцця самому поіпатися :mrgreen:
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Так не рівняй коні спорт зі звичайним більштайном. Порівняй їх зі спортивним більштайном B6 який коштує 450-500$ за 4 штуки. (то на 08). Для прикладу коні спорт на 08 коштують теж біля 500$. Порядок цін однаковий.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? дивись , при виборі стойок якщо оприділишся з виробником, ЗВЕРТАЙ УВАГУ НА КРАЇНУ Виробника, бо та сама каяба є японська та польська, якщо на коробці не пише то там полюбому є штрих код, по ньому оприділиш, я собі брав каябу, задоволений, і взагалі перероби на вставки самої робочої частини, а не повністю стойки в зборі, дешевше вставки! сакс, каяба , я вважаю нормальними, але наголошую країна виробник маєзначення!!! я собі переробив, за стойку (вкладиш) заплатив 175 грн за шт. КАЯБА
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? А які стойки вибрати щоб машина стала мякшою але не клювала при гальмуванні?
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? BILSTEIN - поставив на перед років три назад, відїздив вже більше 100 тис.Задаволений цілком.Трошки за жосткі але тим не меньше - СУПЕР. Коли міняєш не шкодуй гроші на пильник та відбійник. Пильник краще брати не чашку а гофру. Удачі. Ставив інші - (масляні , з тих що завжди є в магазинах та на ринку) ФУФЛО. За газові не знаю не ставив.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? На попередній машині VW B3 ставив всі 4 стійки KYB масло, але на перід брав як на В4-збільшується кліренс, від*їздив 120тис. протягом 3.5 років-супер, машину продав рік тому знайомому, їздить по сьогодні, ще не міняв!!!На Audi весною влетів в яму так шо звіздец-наші прекрасні дороги, як наслідок амортизатор і диск на металолом! Вирішив поміняти всі, поставив BILSTEIN газові, спочатку все було ОК! Зараз пробіг біля 25тис., задні вже майже не тримають, передні аналогічно, стук грюк і т.д. Одним словом- ГОВНО. П.С грузи не вожу, в машині максимум 4 чоловік
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Може на підробку нарвався? Про бельштайн чув в основному позитив!
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Так тому і брав BILSTEIN бо не чув про них нічого поганого. Про підробку не знаю, але маю деяке відношення до автозапчастин, і брав я їх від одної фірми, яка є львівською філією компанії "Зіп Авто" яка в свою чергу, як мені відомо є офіційним представником продукції BILSTEIN на Україні. Може не втему, але чув таке, що перед встановленням амо треба обов*язково прокачати. Хто знає правда чи ні?
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? я собі на весну буду ставити KONI проїхався з Кетом - повністю задовільняє.. тільки перед тим ше на гольфі з кимось треба проїхатись на них, якщо в повороти так входить як я собі думаю то пох на табуретку
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Десь таку тему вже бачив. Прокачка - це фігня, нею ти нічого не добєшся, і ніц гіршого не зробиш.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Хочу на VW Passat B2 поміняти задні стойки. Хотів би KYB. Підкажіть де дешевше купити і не нарватися на підробку. І ше було б добре кліренс підняти, від чого поставити, від В4 підійдуть? Дякую за допомогу.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? Вітаю. Де знайти не підробку - сказати не можу. Кліренс задка підняти можна наступними шляхами: - не стокові стойки з чашками що стоять вище твоїх. Варіант ускладнюється тим що пружини що стоять у тебе не підходять по характеристиках і робочий хід стойки змінено - це не є гут. - взяти стокові стойки і під пружини в чашки підставити подушки. Самий гірший варіант через ненадійність. - оптимальний варіант це нові стойки з новими пружинами, піднімає не значно. - поставити подовші пружини... ніц хорошого. - поставити підставки між стойками і балкою - в "Сигналі" за 60 грн пару дають. Собі поставив... катаюсь з надією що не зламаються (тьфутьфутьфу)... довіри конструкція не внушає але працює.
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? От чесно, не можу дати дупля, шо за тєма піднімати машини? Вже надцятий раз "як мені підняти машину", нах то треба? В чому зміст? Шо вам не хватає від ваших гольфів? Якшо цемент на них возите, так для цього треба транспортер купляти, а не гольф... Чи хочете добитись ефекту пригаючого гольфа на трасі, чи може думаєте, шо піднявши центр ваги машини і змінивши розвєсовку, доб*єтесь ліпших результатів, ніж вагеновські конструктори? Як на мене: мінуси підняття машини- -по вигляду повний калхоз, панти з піднятими васьмьорками давно в минулому... -керованість автомобіля погіршується суттєво. -через кулібінське втручання падає надійність ходової загалом А плюси які? Якшо для кращої прохідності, то я скажу таке: в мене стокові ГТІшні пружини (нижчі, ніж в стандартному Г2), аморти білштайн газ/м і 15 колеса з 50 профільом. По Львову їжджу день в день без проблем, під роботою виїжджаю на бордюр (ні чим не чіпляючи), на який не кожен паркетнік рискує виїхати, на природу люблю їздити, і не пам*ятаю, де б мені не вистачило прохідності гольфа (в межах розумного, я не претендую змагатись з УАЗіком), зимою в карпати-без проблем. Ше додам, шо на бездоріжжі жостка ходова допомагає долати горби і нерівності, бо машина не розхитується (і тому не чіпляє дном), хоча комфорту це не додає. В салоні 4 людини з повним загрузом багажника (повна екіпіровка на 4-х з хавкою для 10 днів в карпатах), і ніде нічого не чіпляє і не тре, і машина суперово стоїть на дорозі. І хоть вбий, не розумію, нах псувати таку толкову машину, як Г2 підніманням?
Відповідь: Які стойки вибрати для заміни? а ще піднімання - перший крок до перевертання під час критичних маневрів та аварій. Тому для картоплі треба не піднімати а ставити жорсткіші пружини. І ще одне. Піднімання збільшує тільки кліренс а не дорожній просвіт. Тому передній ричаг, який зачіпав високе каміння по дорозі до села так і буде його зачіпати.