Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Я б не був таким категоричним. Так само можна говорити про те, що на старих машинах взагалі їздити не рекомендовано, вона може зіржавіти і розсипатися. Якщо фари світять вночі, значить і вдень будуть світити. 3-5 градусів перепаду атмосферної температури на пожежу не повинні впливати ніяким чином.
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Хм.. Помоєму сабвуфер і пара колонк в машині дає більшу нагрузку на генератор чим з десяток ввімкнутих фар
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Вночі-необхідність, від якої не втечеш. Якшо їздиш з фарами постійно-ресурс гени меншає, постійна нагрузка вилізе боком рано чи пізно. На рахунок їзди на старих машинах нічого не кажу, головне-хороший технічний стан. Про негативні наслідки постійної їзди з фарами кажу з власного досвіду-поїздка в Крим всю дорогу з фарами (дальнім)-почали вилазити глюки з проводкою, яких раніше не помічалось (типу, плавились дроти і грілись запобіжники), прийшлось перебирати. Тепер все гут (тьфу*3), з фарами вдень їжджу при необхідності, але не зловживаю. Пи.си. знайомий електрик (толковий) також не радить зловживати дальнім вдень на стареньких машинах, я думаю в кожного знайдеться підплавлений дротик або поганий контакт, та й перемикачі не вічні.
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом 2 Pegas. Пропускати то пропустять. Я ніколи нагло не лізу то спрва не моєї совісті Як когось пропустиш- самому пиємніше А в Єгипті , я навіть, світлофорів не бачив в Каїрі (столиці). Але стільки покоцаних мерсів і БМВ...
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом я ж не кажу не пропускати, я сам дуже багатьох пропускаю але коли мені треба нагло пхаюсь
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Я завжди включаю ближнє світло і протитуманки на нових авто при транспотуванні на доукомплектацію чи реєстрацію...та нажаль в нашом місті акий рух (хоча кажуть що у Львові гірший) мені це не допомагає...ніколи ніхто не пропускає..і ніхто не тримає дистацію поки їх аварійкою не відлякаєш...Мій ход каньом ......завжди сама всіх пропускаю, чи то я на Туарегу чи Поло......маю чистий спокій...і безпечно...А на своїй фари вмикаю тіки коли погані метереологічні умови...
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Весь час з ближнім. Якщо вже дуже поспішаю вдень - то ще й з дальнім.
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Так то ж на світло не впливає. Хіба що можна ближній та дальній одночасно ввімкнути.
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом І щоб не задивлялися, вони і ввімкнуті Просто вважаю, що ввімкнуте світло все ж таки підвищує безпеку. Особливо на трасі світло просто МАЄ бути ввімкнуте. А те, що це зменшує ресурс генератора - так і кожна поїздка зменшує ресурс машини. Генератор стоїть там щоб працювати - ось він і працює....
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Погоджуюсь- на трасі безпечніше з ввімкнутими фарами, особливо при темному кольорі машини
Відповідь: Їзда вдень з ближнім світлом Я езжу со светом, жена - нет. Так нас в городе и различают, кто за рулём! А раньше все девочки с женой здоровались . Теперь порядок :grin: На трасе обязательно! Тебя быстрее замечают и уступают дорогу. В Польше так все со светом ездят. Я за свет!!! и днём и ночью. А думать о генераторе, лампочках, бензине и т.д. то тогда зачем Вам машина? ;-)