Знадвору натиснув корпусом на дверку, щось всередині клацнуло і після того ручкою відкрилася. Стрьомний глюк, але хоча би тепер знаю як боротися.
Маю їхати завтра в Карпати, а тут така печаль... Буквально три дні тому заправився газом до повного і проїхав кілометрів 16 тільки, як тут почало пікати нині, що газ скінчився. В суботу зранку навряд чи хтось мені подивиться швидко. Ну заправився бензином до повного і виходить що дорога обійдеться дорожче. Надіюся, що все решта в порядку. Такі діла...
Варіант. То вже перевірю як повернуся. До речі, коли пікало ніби газ скінчився, то пару раз кнопкою переключав з газу на бензин і допомогло. Коли ставав при дорозі перепочити, то знов таке саме. Ну глюк неприємний, але хоча би знаю як поки що боротися. А я на всякий випадок заправився бензином до повного і ще й набрав каністру. Ну буде на потім значить.
В Карпатах полетів мені резонатор в глушнику. Може де каменюкою зачепив, а може вже своє віджив. На Зеленій коштує 560 грн, але буде тільки післязавтра. Вертався з Карпат з ревом як на формулі-1, в лівому вусі довго шуміло.
не біда))))...з ревом по місту тра акуратно їхати, щоб КОПИ не відчпікали - бо не можна... в мене одного разу на пр.Свободи десь біля 23,00год обірвало від старості трубу перед першим баняком (резонатором) - получився прямоток....ото була веселуха....їхав до м.Жидачів....і вібро по всьому салону і масаж по всьому тілу....і звук як ралійний. ух - аж заплює дух)))))
на нейтралці всеодно чути, а от просто скинути "газ" і котитись на передачі - практично нічого не чути - будеш знати на майбутнє)))
А чого так дорого на Зеленій? Коли я цим цікавився на перфецького (пару місяців тому) то весь вихлоп коштував в цих межах а не одна банка.
Чесно, не дуже мав час і бажання шукати де дешевше. Дав завдаток і чекаю коли приїде. Буде потреба ретельно рахувати гроші, тоді буду дивитися...
На Зеленій 250 грн за роботу - заміна резонатора, зайняло до пів години часу. Було ррриндиндин, стало жжж.
Помітив давніше, але нині в сильну зливу трохи напрягало: якщо натискаю на гальма не сильно, то трохи машину трясе. Якщо натискаю сильно, то відповідно сильно скидаю швидкість, а це не завжди потрібно (ну але тоді не трясе). Надіюся, ще не час міняти гальмівні диски, бо трохи є зараз інших справ...
Записався на 3 число на СТО перевірити редуктор ГБО, при потребі злити конденсат (таке казали на іншому СТО по ГБО, але там моїм типом редуктора не займаються), також подивитися датчик наявності газу.
Кароч знайшли де втікає газ. То був шланг між редуктором і мотором. В моєму випадку тріщина була на кінці шланга, тому його просто обрізали. Ну неясно звідки береться тріщина, там ніхто граблями не лазить. Може вже просто газові шланги відслужили і треба міняти в цілому? Бо то вже другий раз за рік, минулого разу така ж ситуація була з шлангом від балона до редуктора. Теж під капотом, де ніхто не лазить. Треба час від часу перевіряти..... Ну і з двох фільтрів менший був забитий, то поміняли (поставили оригінальний tartarini, так як це виробник мого гбо, казали що неоригінальний був би дешевший, але в них тільки такі). Разом за все 400 з чимось грн. Запаху палива більше не чую. Поки що далі датчик час від часу показує, що газу вже нема, але це брехня. Тоді вручну вимикаю газ і проїжджаю трохи, тоді включаю знову, все ок. На СТО такого не було, тому ніякої помилки не побачили. Може пізніше знову засічу цю ситуацію і повториться на СТО, тоді щось поправлять. З якоїсь незрозумілої причини після заміни фільтра і маніпуляцій з шлангом в мене вибивала помилка, що пов'язана з імобілайзером, після чого двигун глох. Таке було рік тому, коли я після придбання машини зробив запасний ключ з чіпом, і чіп не до кінця прошили, біля майстра була така помилка, поки не прошили нормально. Цього разу нічого не допрошивали, просто збили помилку на комп'ютері. Після того такого не було вже ось пару днів.
На вихідних зачепив каналізацію, стирчала на дорозі, був добрий такий удар. Поїхав на СТО на огляд ходової. Аж там на місці сам побачив невелику тріщину на передньому бампері. Сказали, що ходова дуже добре виглядає. Не зв'язано з ударом, але треба нетерміново замінити сальник полуосі правий (відноситься до невеликого підтікання з коробки передач), ну і заодно замінити 75W90 масло для коробки, десь має піти 3 літри.
Поділись контактами газовиків, пліз) В нас є Фабія, вона на газу, авто використовується щоденно, для навчання водіїв. За весь час, що вона в нас, жодних нарікань на ГБО, ну і звісно, що ніфіга по газу не обслуговували. Цікавлюсь, для того, щоб для профілактики заїхати і перевірити чи все гаразд.
СТО АІС (032) 294-97-12 Стрийська 202 Що доброго зробили - замінили фільтр і усунули витік газу, бо тріснув трохи шланг під капотом. А датчик вони так і не зробили мені. Може знову якось пізніше до них заїду. Комп'ютер їхній показав, що як температура досягає потрібної, то з бензину сам чемно переключається. Ну то так попало, але в мене після того вже разів 30 пищав ніби нема газу, але то неправда. Трошки напрягає, але їздити можна. Через то часто їду на бензині поки нагріється і забуваю переключити, в результаті витрати на бензин стали більші.