Замовив сальник піввісі правий (хоча там каже продавець, що в моєму випадку нема різниці де правий-лівий), заберу через тиждень. Неоригінальний є на місці в магазині, але він на пів міліметра менший. Бо в мене напевно попередній власник якраз і поставив неоригінальний, так як зараз потрошки підтікає. Ну я ліпше почекаю на оригінальний.
Сальник прийшов. Поїхав на СТО, мучилися там з пів години, не змогли вийняти піввісь. Сказали шукати СТО, де є зйомник піввісі. Зате замінили масло в коробці. Докупив ще 2 літри шоб було. Також замовив ковпачок на омивач задній. Кажуть, що їх крадуть. Ну побачимо.
Супер СТО . Давай їх в Чорний список зразу Не треба ніяких зйомників! Та й немає таких, прринаймі я про такі не чув! Там щоб витянути піввісь її треба спочатку відкрутити від фланця, а щоб зняти фланець приводу треба всього навсього відкрути один болт. Майстри блін
Та ладно, це взагалі не їхня спеціальність, то я на Шипшині що на Стрийській перевзувався і заодно спитався, де мені би могли поміняти сальник (ущільнююче кільце) піввісі. Один майстер зголосився, тільки казав приїхати коли вже не буде ажіотажу з перевзуванням. Ну виявилося що це йому не по зубах. Тільки поміняли масло. Грошей не хотів брати, ну я на каву все одно лишив.
Приїхав ковпачок, поставив. Пробую псикати, а рідина десь втікає по дверці збоку, взагалі не там де псикалка, напевно десь шланг дірявий. При нагоді якось розберуся. Замовив органайзер на сидіння з купою кишеньок.
Задній верхній ліхтар стоп якимось незрозумілим чином тріснув і майже відвалився. Може від морозу, не знаю, бо ніде не стукався... Поїхав зразу на авторинок, там купив за 800 грн. Ціна кусюча, але окремо червона пластмаска не продається, шкода бо все решта всередині ціле і ліхтар сам світить. Поки що тріснуту пластмаску якось запхав на місце і ще тримається, але думаю що на першій більшій ямці випаде. Тоді і поставлю новий.
Не треба було спішити, можна знайти у Львові і дешевше, наприклад AUTOTECHTEILE пропонує цей ліхтар за 400 грн. Якість, звичайно, не оригінал, але цілком нормальна.
Всім привіт, ось такий звук в мене під капотом. Liveleak.com - vs caddy engine working Ті клацання на високих частотах почав чути в салоні, тому зняв відео щоб спитати. Може хтось стикався, підкажіть чи це нормально і в чому може бути справа.
А от і можлива реальна причина - газові форсунки з клапанами. То навіть може бути серйозніше ніж гідрики. Поїдь перевір газове обладняння, тим більше, що його кожен рік тре перевіряти.
Підказав мені майстер, котрий допомагає по Таврії, що то клацають ті чотири штуки. Вони є розхідним матеріалом і їх вистачає на 50 - 100 тисяч км в залежності від якості. Не повинні бути дорогими. Буду на СТО по газу скоро, там спитаю які краще брати і де.
Коли їду під гору по мокрій бруківці, то світиться одночасно антибукс і EPC. Коли виїжджаю вже на рівну дорогу, то далі світиться, поки не заглушу і не заведуся знов. Так було вже два рази. Треба з тим також показатися на СТО.
Мало того, що світиться, ще й втрачає тягу. Маю скинути газ, переключитися на нейтралку і тоді знову газувати. Це вже недобре. Треба на СТО, а зараз не дуже є коли.