Почистив інжектор. Джекі чан більше поки що не світився. Зате засвітилися знову антибукс і EPC. Замінив свічі. Поки що дуже мало проїхав після заміни, тому знову тих лампочок поки що не бачив. Як з'являться, то буду знову читати помилки. Вже чекаю поштою шнур ваг ком 409.1, буду качати програмки і пробувати робити самостійно комп'ютерну діагностику.
Був в моториста через check engine, там зробив діагностику, бо мій шнур ще не приїхав. Педаль газу на заміну. На авторинку на Зеленій ціна - 85 євро за оригінал, 10 днів доставка. Пропадає тяга, витискаю зчеплення, скидаю газ і натискаю знову. Ніби їхати можна, тільки стрьомні лампочки горять - check engine, EPC і антибукс. Тепер знаю причину, тому чекаю на доставку.
Постояв мій Кадічок десь тиждень і тепер завівся - педаль газу працює нормально, ніякі лампочки не світяться. Ну за педаль газу все одно дав вже завдаток, так що коли приїде, то нехай лежить, як тільки лампочки на панелі засвітяться знову, то поміняю. Нині ставив машину ввечері на стоянку і помітив, що між сидіннями в багажнику світло. Не згасає лампочка в багажнику, хоча всі дверки закриті. Постояв біля машини, почекав трохи і тоді просто відключив ту лампочку зовсім, щоб мені не посадила акумулятор. Не знаю поки що причину.
Коли сідає акум, то ті всі лампочки можуть засвічуватись. Але якось дивно - заміна педалі не розумію, навіщо її міняти. Коли в себе знімав торпедо, то бачив ту педаль, там крім штекера нічого космічного нема.... хіба...
в мене тоже на Б5му і на Фабії тоже. Якраз сьогодні інструктор казав, що було в нього коли авто заглохло (кинули зчеплення) то не хотіло заводитись. Розумію, причин може бути багато, але опиши детально признаки по педалі, може в нас то саме чекає.
Пропадала тяга і світилися check engine, epc і антибукс. Скидав газ, переключав на нейтралку і знову газував, далі ок. Під гору особливо стрьомно було з таким глюком. В двох різних місцях діагностика показала, що проблема в педалі газу. Зараз чомусь не глючить, але я готовий буду замінити педаль, коли доставлять і знову заглючить.
Якісь скрипи в районі правого переднього колеса. І почало трохи тягнути руль вправо. Треба на СТО по ходовій...
Влітаю в: - передні пружини 900 грн х 2 - опорні підшипники з подушками 660 грн х 2 - втулки заднього стабілізатора 90 грн х 2 - діагностика ходової 150 грн на Пасічній + за роботу, коли перші два пункти привезуть з Польщі (десь на вівторок).
В правій пружині кожух тріснув і пружина треться об ланжерон на ямах і на поворотах. Звук був дуже поганий. Зараз пружина встала на місце і звук не такий сильний. По місту помалу можна рухатися. Як вже міняти, то обидві, щоб було однаково.
Коли вже розібрали, то додатково виявилося, що треба замінити пилозахисний комплект - 500 грн. За роботу 1100 грн.
По кузову хочу щоб мені оглянули на СТО, підчистили де іржа і де видно метал, щоб замалювали грунтовкою. Таких знаю дві маленьких ділянки по пів сантиметра, може на СТО знайдуть більше. Малярка мене зараз не цікавить, бо естетичний вигляд то другорядне, головне щоб далі не ржавіло.