Досі ще мав оригінальну задню банку глушника, відслужила 12 років. Купив нову неоригінальну - 1100 грн, майстру за то що приварив - 250 грн.
Втікає мастило. Вже пару років їжджу, ще такого не було. Зранку долив трохи, щоб було до середини щупа. Був на природі, чогось вирішив перед тим як вертатися перевірити знову на холодну. Щуп сухий!! І на табло тривога що нема мастила. Став згадувати що могло бути перед тим - їхав під гору по траві на першій передачі, десь метрів 50, сильно буксував. Але так само буксував пару тижнів тому і не було проблем з мастилом. Доливав потрохи і пробував щуп, напевно що 400 мл разом і тривога на табло зникла. Проїхав 20 км з природи в епіцентр, тривога не з'являлася. Так як довгі вихідні, а їздити треба, пішов докупив в епіцентрі більшу банку. Доїхав додому, на табло все ок. Пройшло дві години. Тільки що пробував щуп, але машина ще не холодна, тому не варіант. На табло тривога! Долив десь 50 мл, тривога зникла. Під машиною сухо! Поки що не знаю чи варто їхати зранку... (
Тиск масла 0.6 - 0.9 при нормі не менше одиниці. Порадили шукати блок розпредвалів на шроті. Маю їхати в суботу 130 км в один бік...
Добрий ранок. Ну я в цій темі пишу витрати в основному, хіба що щось зовсім дрібне не вказую. Чи це дорого - то кожен вирішує для себе, а мене влаштовує. Скільки сума за рік - не рахував, чесно кажучи не цікавлюся. Ну і я ще не взявся за проблему з низьким тиском, просто доливаю потрохи мастило час від часу; передбачаю що вирішення буде не дуже дешевим. Загалом машиною дуже задоволений! Якби була можливість повернутися назад в часі, то би взяв з maxi багажником, бо вже все забито (активно їздимо на природу, а гаража нема, все тримаю в багажнику). Також кондиціонер було би класно мати, а щоб встановити в цю машину, треба викинути гідропідсилювач керма, це для мене не варіант.
хвороба кадді! глянь на гофру подачі омивайки (що йде від бачка до розпилювачів на капоті) в місці згину біля петлі капоту. Проблема що гофра пластмасова і з часом тріскає та пропускає рідину. Лічиться просто - вставкою еластичної силіконової трубки в місці згину. Найкраще фіксувати - термокембриком. Тут фото для наглядності
Оприскувач відремонтував троха. Тепер троха робе. Чого троха - бо мав трубку троха не того діаметру і троха виливається коли бризкає. Замовив в епіцентрі троха інакшу трубку, троха тре почекати.
Гризота з причепом троха. Підключив розетку через перехідник (з закордонної машини на український причеп). Габарити по боках є. Задні габарити є. Стопи світяться разом з двома поворотами одночасно, але хоча би так добре. Аварійка блимає разом зі стопами, але добре що так. Окремо поворотів нема зовсім. Їхав на село з причепом як на голках, щоб доблесна поліція не мала до мене питань. Коли мав повертати, сигналив аварійкою. Тепер думаю що робити...
Всім привіт. Перед тим стався витік антифризу, корпус термостата розплавився коли їхав в тягнучці при температурі 35 градусів в тіні. Замінив термостат. Поки що спостерігаю незначне зниження рівня антифризу (рідко), просто доливаю трохи до максимального рівня. Може просто випаровується, а може десь не до кінця затягнули хомут, треба знову везти на діагностику. Прочитав про герметик системи охолодження, який можна просто долити в бачок і він "сам" знайде де протікає, від контакту з повітрям затвердіє і припинить витікання (не стикався і тому не знаю чи це просто маркетинговий хід чи дійсно таким варто користуватися). Основне що турбує - в тягнучці або на світлофорі вже декілька разів загорялася лампочка радіатора. Паркуюся одразу ж збоку, трохи відкручую акуратно кришку бачка антифризу, рівень трохи піднімається, лампочка гасне, їду далі (хоча рівень до відкручування і так був не нижчий за мінімальний). Коли приїжджаю і глушу, то бачу що основний вентилятор крутиться. Кришку бачка замінив тиждень тому, була версія що в кришці зіпсувався клапан але видно "не воно", бо з новою кришкою поведінка не змінилася. Таку версію сказали бо побачили що один з широких шлангів "здувся навпаки", тобто десь виник вакуум. Тепер сказали ще одну версію що вихлопні гази можуть потрапляти в антифриз, що в принципі не зовсім логічно якщо виникає вакуум, але я не розбираюся, може в цьому є сенс. Купив додатковий вентилятор (є штатне місце для другого меншого вентилятора), ще не встановив, хочу підключити після запалення і вивести кнопку в салон, щоб включати в тягнучці. На всякий випадок в тягнучці включаю пічку на максимальний обігрів щоб тепло з двигуна пішло в салон, хоча літом це зовсім не комфортно. Підкажіть хто стикався з такими симптомами, що робити.
Знайди де втрачає антифриз. Якщо є вакуум, значить помпа добре тягне і перед нею є пробка, і ця пробка перед тим шлангом що "неправильно здувся" - шось не пускає рідину в той шланг...
Уточнення: шланг був "неправильно здутий" до того як поміняв кришку бачка антифризу, після того такого більше поки що не бачив. Знайти де втрачає антифриз - легко сказати, але досить важко знайти майстра, який дійсно уважно все перегляне, бо воно десь втікає дуже помалу по крапельці..... ((
Чудом Божим доїхав зранку без проблем ~90 км по трасі. Не було ніякої тягнучки, тож їхав під 90 км/год, все пройшло ок. Далі вже під вечір їхав ґрунтовою дорогою під 5 км/год і мабуть через це перегрівся, оскільки не було природного сильного притоку повітря з боку решітки капоту. Потік антифриз. Заглушив. Відкрив капот. Своїми очима побачив місце звідки був витік - це пластмасовий трійник для з'єднання патрубків охолодження, один з яких йде до редуктора газу. Один з конекторів трійника тріснув, однак вдалося затиснути залишок конектора хомутом, залив дистилят і проїхав приблизно кілометр; далі повторив таким чином тричі, бо патрубок вискакував під тиском; в такий спосіб успішно доїхав додому. Хто ставить трійники в такому важливому місці з пластмаси??? В мене багато запитань до майстра. План подальших дій: з понеділка звернутися на найближче СТО за металевим трійником; хоча якщо навіть не буде трійника, то попрошу підібрати звичайну металеву трубку відповідного діаметру і з'єднаю без патрубка до редуктора газу; поїду далі на бензині поки не знайду потрібний металевий трійник. Коли знайду металевий трійник, то поїду на СТО злити дистилят і залити антифриз.
Привіт, по трійниках подивись тут, я собі брав, добре хлопці роблять Інформація про компанію «ACS - Advanced Cooling Systems»
Вже пару днів як знову їжджу, все ок. Замовлені новою поштою трійник і бачок (я подумав що на ньому є тріщина і тому замовив) прийшли. Трійник замінив сам, а бачок - на найближчому СТО в тому ж селі. Доїхав сам, не треба було ні до кого проситися на трос. Старий бачок не мав тріщини, то таке маркування яке я сплутав з тріщиною. Але явно старий бачок має якесь забруднення, через що недобре циркулював антифриз. Поки що більше лампочка радіатора не світилася. Зовсім трохи антифризу вже мусив долити. Десь все одно втікає небагато. Не знаю чи могло так зразу випаруватися. Додатково майстер мені підключив вентилятор напряму до акумулятора через запобіжник і виключатель. Так як майстер не електрик, то після запалення не знав як підключити. Також не знайшли ніде видимої дірки з салону під капот, тому виключатель поклав біля акумулятора. Трохи незручно відкривати капот кожен раз, але це краще ніж ніц. Тепер на довгому світлофорі стою сміливіше. На трасі виключаю. Їздив пару днів з вентилятором на запобіжнику 15А, але сьогодні зранку дві штуки мені згоріли один за другим. Добре що купив їх жменю на запас. Не зрозумів чому згоріли п'ятнадцятки, але встановив запобіжник на 20А і поки що все ок. І ще майстер теж їздить на фольксвагені, то підказав що на блоці управління можна зменшити температуру при якій основний вентилятор буде включатися. Треба знайти електрика який перепідключить додатковий вентилятор через запалення і заодно відрегулює температуру основного. Ціни на роботу в селі смішні... Бачок поміняв за 50 грн, вентилятор підключив за 100 грн.