Нє, дітей поки двоє і чекаємо третього, але крім того є ще старші члени сім'ї, також неповносправний... Такі діла.
Заліз в гори на Кадіку. Попав правим переднім колесом в рів. Дощ як з відра, нікого близько нема. Ліве колесо не крутиться, бо праве прокручується без зчеплення з дорогою. Пробував гілки під колесо класти, ніякого толку. Добре що мав волейбольний м'яч в багажнику, закопав його міцно під колесо і на задній передачі вирулив з того рівчака! Бог добрий! А спорт - то сила!
На це питання навіть ВАГ не може відповісти... Це перший власник - хотів ваг, але грошей в нього ніц не було... Топова версія до сих пір на кадді - це 2.0тді 170л.с.
В даному випадку не розмір має значення, а вміння ним користуватися )) Нині вже втретє на ту гору добрався, цим разом навіть ні разу не забуксував ) Казали мені не газувати, бо колеса втрачають зчеплення з грунтом. Ну тут теорія до одного місця, поки сам пару раз не спробуєш ) А кататися так мушу, бо котедж в Орявчику на самій горі, а нормальний магазин внизу за 22 км. Можна ближче, але там тільки півтора буханки спліснілого хліба і зла продавщиця. Зате по трасі знайшов домашнє вино на малині - нямка!
Якщо такі особливості, то може треба було брати субару? Мій друг своєму сусіду так і брав, бо взимку туди не доїхати на передньому/задньому приводі, але на субару 1998 року на постійному повному - аж з вітром залітає. Машину треба брати під поставлені задачі, а не навпаки. А то виходить ТЗ одне, а вирішують їх костилями.
Так я там на горі не живу у власній хаті, то я вивіз свій циганський табір на тиждень відпочинку. Хто ж знав, тут одна база внизу коло гори, а друга наша наверху гори. Тут навіть вівці пасуться. Кадік на субару не поміняю!
зроблено хенд мед... якщо цікавить розкажу/допоможу, тільки щоб був час. Коли робив пасажира з грузовика, вийшло на одні гроші, хотів максимально передбачити використання машини