гарно зроблено, супер мені спочатку в МРЕО взагалі-то, бо поки що по документах тільки 5 місць... ) а далі - буду шукати де мені зроблять "під ключ" (вже маю варіант), бо я не маю часу і руки не звідти виросли щоб майструвати ((
Серж, сидиться дуже навіть непогано, за рахунок кута сидіння, правда використовуються вони дуууууже рідко оскільки коли вони розкладені місця для багажу практично нема. В мрео бачили грузовика.... навіть без вікон стрьомнувато їздити було з документами пасажира, до переробки вже пасажиром... До технічної сторони питань не повинно було б бути. Вони зроблені за принципом крісел УАЗ 469 і складаються так само під крісла що стоять попереду. Єдиний мінус - немає ременів на третій ряд - можна поставити - потреби поки нема, Сам знаєш що є коротиші семи місні, і отвори під кріплення ременів там є... Для автора теми - десь має бути роздрукована ел книжка де є це все розмальовано, спеціально друкував для мрео, бо знайомі казали що не дозволять 7 місць в короткій базі, але чи це проканає зараз - хз... і чи це буде економічно доцільно?
Питання полягало в тому, що вони вужчі по ширині за оригінальний 3й ряд ( в мене їх 2 різних, від кадді, і від турана). Щодо доцільності і актульності - наразі дешевше купити турана, чим перероблювати кадді.
Ціна за дозвіл у Львівському МРЕО - це окрема розмова. Я про вартість сидінь та ременів, та то все грамотно поставити.
Якби хоч порядок цифр хтось назвав, до чого готуватися... Мені одні вже сказали до 5 тисяч грн. ззаду каркас + 2сидіння. Ремні безпеки мабуть окремо.
Задній кадді диван 3-го ряду оригінал = від 200 євро і до 800 євро. Ремені комплект - 50-60у.е. Документи раніше в інституті були 500-700грн. Але питання в тому, чи дасть дозвіл Начальник МРЕО. ІМХО, було б доречно відвідати ТСЦ і дізнатися особисто. Це найкраще! Бо треба з 5 на 7 змінити ( заводська версія така ІСНУЄ!)
Глянув рівень тосолу - міліметр нижче від мінімуму. Значить десь підтікає? ((((( Але під машиною нічого не помічав. Чи міг кудись випаруватися? Думав залити той що маю в багажнику Таврії синього кольору. Добре що придивився уважніше - в Кадіку червоний G12. Куплю - долию. Зимою через міліметр нижче рівня ніби перегріву боятися не варто.
оригінальний, і не тільки антифріз - випаровується... А якщо авто отримувало по морді - то радіатори/патрубки ще можуть повільно віддвати рідину.
Відлягло від серця ) На морді лиця Кадічка не видно такого і під капотом ознак нема, глибше не знаю, буду вважати що ні.
Всім привіт, не закривається дверка водія, не знаю що робити Було так - щойно прогрівав і поки чистив вікна, не захлопнув дверку, лишив привідкритою. Почистив, сідаю, захлопую - а вона як хвіртка, не тримається в положенні "закрито" і відскакує. Подивився, нічого не застрягло ніде, снігу і льоду нема. Дивлюся на зубчик замка - такий самий як і в правій справній дверці. Пробую ключем зубчик туди-сюди, рухається нормально. Попшикав змазкою. Пробував закривати ключем, а не тільки з пульта. Мучився так хвилин 20, лишив на стоянці як є. Може ніхто не залізе ((( Куди звертатися з таким? З дня на день (а може і вночі) везти дружину в пологовий, то там кидати з незакритою дверкою нефайно......
Зранку плюсова температура, прийшов на стоянку, дверка відкрилася без ключа/пульта, захлопнув і успішно закрив з пульта. Надалі постараюся не лишати дверку відкритою на морозі, навіть на пару хвилин - може в цьому справа.
Потрібно розібрати замок, почистити від бруду і силіконової змазки, якщо вже запшикав, і змазати змазкою для шрусів, тобто такою котра не загущується при -30 і буде тобі щастя.