Сорян, але на мою суб"єктивну думку тебе розвели. Тре було брати готовий на ОЛХ за 60 баксів, і доплатити зварювальнику щоб він доробив його під твої потреби. Бо на фото я не бачу якоїсь спец роботи чи особливості цього багажника. Ти писав що буде спеціальна форма під грибок вентиляції - де вона? 500 баксів - то задофіга. + Цей багажник буде дуже шуміти на трасі - від довгої їзди в голові буде шум.
ну і плюс до того - він дуже масивний. яка вага самого багажника? не забувай, що максимум на даху може бути до 100кг (якщо вага багажника 30кг, то не так багато ти ще можеж взяти на горб)
Та я такий хлопець що не переймаюся. Поїжджу, побачу. Вагу самого багажника не знаю поки що, але я ще буду там в майстрів далі робити інше, то спитаю. Під грибок піднятий вище сам багажник, а форму / випуклість якусь я не просив. Поки що буду робити бічне вікно з форточкою ззаду за водієм, бо душогубку треба якось потрохи виправити. Шо кому не сподобалося - вибачайте, роблю для себе, а не на продаж, сам собі винуватий буду якщо що! )))
Як він прикріплений? Приклеїний, чи дах сверлений? Наскільки я бачу, то в 4 точках і чи хоть на тих ребрах жорсткості?
думаю, сверлений. клеїти такий багажник і вантажити його - то російська рулетка. але сверлити дах - то кощунство. не таке, як капот під мухобойку - але все ж...
Не маю де тримати причіп, ну можна на стоянці, але бульбу не вожу, цеглу теж, нащо він мені здався той причіп. На верх машини закинути чумайдани, коляску і таке подібне на відпочинок - саме воно.
і я напишу... розвели як юпі у воді.... чувак, ти хоть бачив, що замовляв? ціна тому щастю ну 100 американців від сили (не люблю рахувати чужі гроші, але то просто марнотратсво) ... + памятай про фізику і геометрію, ти ж казав, що трошки компютерщик... парусність буде ппц, а ще та щілина між дахом і корзиною - ти хоч уявляєш, як буде повітря то піднімати при закладеному багажнику? соррі, не втримався..
Пацани, ок в цілому згідний. Зараз це для мене не проблема, бо дуже нормальна робота попалася, напевно тому толком довго не прицінювався, не питав в різних місцях. Чесно, від душі скажу - ціна не парить, віддав і забув. Парусність на трасі пізніше побачу, як щось то зашию оргсклом. Та й ніхто не збирається ганяти з трьома дітьми ззаду. Всім дякую що пишете що не так!
Зарікатися не буду. Коли сам їду і дуже треба, то 120 по добрій дорозі легко, більше ні бо на газі не радять (до речі, чому не радять - не знаю). З дітьми тримаю в основному сотню якщо по прямій і без ямок. В Карпати перед Верхнім Синьовидним починаються різкі повороти, дорога йде під гору і вже виходить 80 і менше.
типу того. ᐉ Кошик на багажник "Експедиція" • Краща ціна в Києві, Україні • Купити в інтернет-магазині Епіцентр
Чуваки, фірмові багажники на всякі там пасфайндери чи крузаки стартують мінімум з 16 кілогривень. Бгажники на ниви і уази від ста баксів (штамповки і якість відповідна). А враховуючи те що на каддіка в рідні рейлінгові дирки такого взагалі нема то прайс на ручну роботу мав би бути десь посередині, от він там і є. Я колись собі варив кастомні пороги на кантріка і теж папєрвой прифігів коли за кусок нержавійки і пластини з мене взяли під 300 євро, але зараз не думаю що лоханувся, бо вони міряли, вирізали, в програмі ескізи ваяли, тратили на мою машину час і тд. Вони б краще перил за той час наварили і мали б більше бабок. Ручний труд дорогий і ніхто не хоче за 2 рубля морочитись. Відстаньте від топікстартера з тими корзинами де ви всі були раніше з тими ссилками коли він тільки планував. Захотів - зробив! Чому? А бо може! Ну і доречі я б не був нак дуже проди гробіків. 500-600 літрів на даху це я скажу не так вже й мало... Навіть багато а експедиційний реально потрібен мабуть тільки для запаски, лопати, каністри і хайджека ну це моє імхо і сперечатись з цього приводу не збираюсь. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Флудану)))) кароче, ті перила з нержавійки, що встановлені нещодавно на трамвайній зупинці (перед кінцевою до залізничного вокзалу, в напрямку вокзалу)... так от, маю інфу, що їх бюджет склав +/- 1лям гривників. Робіть висновки))) А, інсталювати смітника на тій зупинці, гівнярі так і не спромоглися, і сплинуло вже півроку з моменту реінкарнації тої зупинки.
ми дуже тему засмічуємо, але так як робота зв'язана з комунальними об'єктами то відповім. Не можна порівнювати роботи які роблять приватні організації для якогось дядька умовно і для держ структур (різні департамети, виконкоми і т.д.). На прикладі зупинки. Робиться кошторис на встановлення зупинок, де враховані витрати підрядних організацій, матеріали і податки, перевезення, витрати на тендерні процедури, витрати на розробку проекту, витрати на погодження з усіма інстанціями і інфляція, тех нагляд і авторський нагляд. Тобто якщо підрядна організація зробить цю роботу за 500 тисяч включно з матеріалами і роботою автоматом ще береться 23 відсотки ПДВ, і ще всі інші накрутки. Тобто ми на виході маємо вартість усього будівництва мінімум на 30% вищою ніж це саме зробила та сама підрядна організація для приватного підприємства чи просто для фізичної особи бо багато чинників можна було б виключити.