а якщо по темі, то тут пішов якийсь квест з тим багажником. На мою думку дуже дорого обійшовся той багажник, в ціну причепа по суті, хоча робота по виготовленню причепа, по суті, теж ручна робота в більшості випадків зараз.
Купив цепуру на колеса. В принципі зимою ніде дуже не їжджу. То мені для Карпат. Минулого року буксував коли був навантажений багажем ззаду. Якщо буде відпочинкова база на сильно крутій горі і дорога з щебню, то щоб не буксувати, планую надягнути ланцюги на проїзд тих пару сотень метрів.
Незнаю як в тебе, але в мене на кантріку якщо я поставлю цепі на перед то вони будуть дерти мені по аркам і лонжеронам в повороті... Так що пропоную приміряти щоб не було несподіванок. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Якраз сам продавець мав ініціативу вийти з магазину і приміряти. Правда, повертати руль не пробували коли одягнули. Але буду знати, що до кінця крутити руль не варто. То взагалі допоміжна штука на горбок вибратися. За підказку дякую!
По газу. Біля редуктора шланг мав трошки тріщину, майстер підрізав шланг і вдягнув на місце. Ще знизу пізніше подивиться, коли буде вільна яма.
Таке вікно поставив ззаду за водієм. Неоригінальне турецьке. 2800 грн з роботою. Не тонував, жінка подивиться і скаже чи треба, мені все одно. Тонування буде +100 грн. Маршрутка-стайл. Але треба виходити з положення. В душогубці їздити літом не варіант. Ззовні ще скотч до завтра, тому сфоткаю пізніше.
Поставив вітровики. 700 грн пара, виробництво Корея. З боку водія продавець мусив добре попшикати силіконовою змазкою, щоб вікно вільно ходило. Тепер в дощ не мушу до кінця закривати вікно )
бачив тебе біля податкової післявчора, бібікнути не встиг бо задивився на багажник по ньому і впізнав, ще бачив вікно з "форточкою" а за ним дітятко, про ціни писати ніц не буду, добре що тобі підходить, нехай радує машина тебе і близьких тобі людей
Заїхав на яму в сто по газу. Майстер облазив все, обмазав мильним розчином, продіагностував комп'ютером, все ок! Порадив як закінчиться газ, то пару днів не заправлятися і їздити на бензині, побачити як буде. Сказав що то може бути запах вихлопних газів, можна як варіант вивести вихлопну щоб стирчала ззаду за бампером. Тільки тоді може зачіпатися, якщо буду заїжджати на бордюр. Думаю над таким варіантом.
250 грн за все разом з роботою, бо насадка вживана. Допомагає якщо під кузовом виникає завихрення, то без цієї насадки вихлопні гази можуть теоретично йти в вікна і тоді чути запах водієві з пасажирами. Тільки тепер на бордюри треба обережно заїжджати, а краще цього взагалі тепер не робити. Бо не хотів підрізати задній бампер під насадку. Поїжджу, побачу як буде.
Сьогодні такі спостереження: На підземну парковку в Кінг Кросі вже не вміщаюся, бо там висить штанга-обмежувач на два метри, якраз по висоті мого багажника. Ну я так і підозрював раніше. Пасажирська дверка на роликах сьогодні не відкривалася, так як колись зимою замерзала, але влітку там нема як замерзати. Ну я не пасажирів садив, а хотів сумку покласти, поклав спереду і поїхав. Через пару сотень метрів чую - клацнула дверка на роликах, коли приїхав додому, то попробував і вже відкривалася нормально. Так думаю, що щось з контактом від центрального замка. Поки що не знаю куди з цим звертатися.
Сьогодні знов. І через пару сотень метрів не відкривалася далі. Відсунув передні сидіння ближче до лобовухи і пасажири мусили вийти через перед. Це вже напрягає