Как увеличить клиренс машины ?

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем abarinoff, 27 лип 2007.

  1. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Відповідь: Как увеличить клиренс машины ?

    Volodumur, а на поворотах як маневрує при такій швидкості?
    Перед також піднімав? Якщо так, то поділись яким чином. Може передні від B4?
     
  2. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Відповідь: Как увеличить клиренс машины ?

    Наші автомобілі ітак досить жорсткі,тому в поворот входять прекрасно,принаймні Мк2 точно.Перед не піднімав бо ітак висота нормальна.
     
  3. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Кліренс Passat B3, досвід експлуатації

    Мої вітання усім Форумчанам! Знайшов свої дописи про зміну висоти автівки і тепер хочу поділитись досвідом за майже річну експлуатацію Passat B3, RP після підвищення кліренсу. Ну що ж, усе за порядком: поміняв я передні стойки від B3 на B4 і ще й вдобавок опорні підшипники (на В4 вони мають іншу форму і принцип роботи). Відразу скажу, що у форумах були різні дописи стосовно можливості їх встановлення на В3 і я трохи нервував чи вдасться, вле гарантовано вони підходять без всяких особливих переробок (єдине що необхідно зробити - це трошки розсверлити внутрішні отвори в тарілках, що над пружинами, так як на В4 вони працюють по іншому). Як результат - досить суттєво піднявся перед автівки! Після цього вставив я "кубики" під задні стойки (на кубиках є дві позиції і я вставив на найменшу висоту). Після таких модифікацій скажу, що машина суттєво піднялась і фактично можна не переживати за шліфовку асфальту днищем (гарантовано).
    Попри все це і незважаючи на дописи окремих водіїв, що відгукувались на незмінність ходових характеристик, скажу, що вони таки змінились! Після проведених змін кермо стало значно "важчим" (у мене немає гідравлічного підсилення, можливо тому і замітно), при чому важкість проявляється на початкових відхиленнях від прямолінійного руху із полегшенням на більші кути повороту (навіть є якась закономірна точка, після якої поворот полегшується), причому на поворотах якесь відчуття скручування автомобіля.
    При поворотах машина стала явно поводитись по іншому, особливо на великий кут на високій швидкості. Тепер при повороті керма машину набагато легше може занести вбік, тому треба бути більш обережнішим або принаймні зменшувати швидкість (що не характерно для передньопривідних авто). При поворотах на великий кут (90 і більше) складається враження, що колеса швидко начебто підвертаються під кузов і далі йдуть боком, а не накатом (мабуть при модифікаціях таки змінюються поводження кутів направлення коліс і розподіл маси автомобіля на поворотах). Перестрахувавшись від такої поведінки керма я поставив опорні підшипники назад від Passat В3, залишивши стойки від В4. При цьому, машина всеодно має вищий кліренс ніж раніше на стойках від В3. Отож зраз експлуатую машину у такому остаточному варіанті (передні стойки від В4 і під задніми стойками "кубіки" на найнижчому положенні). Вже "пережив" зиму 2008 і експлуатацією задоволений так як абсалютно відійшли проблеми "черкання" днищем об грунт (навіть забув про таке явище). В цілому, я задоволений зробленою переробкою, хоча це є ОДНОЗНАЧНО втручання в ходові характеристики автомобіля. Але водночас симпатія до даної моделі і класу автомобіля призводить до необхідності такого втручання для наших місцевостей (особливо поза центральними автошляхами) якщо не стоїть ціль заміни іншої більшпрохідної марки автівки. При цьому швидкість руху явно повинна знизитись (моя експлуатація до 110 км/год , рідко 120, 130)
    Зроблю ремарку, що мабудь можлива експлуатація і при опорних підшипниках від В4, тоді машина навіть буде ще вищою і краще виглядатиме (рівніше) оскільки зараз у мене наче передня частина автівки трохи нижча рівня задньої частини. Я так експлуатував на початку, але недовго і машина поводилась аналогічно теперішньому стану. Можливо я би і зараз поміняв назад на опорні підшипники від В4, але нема бажання та й грошей знову знімати пружини, робити розвал-сходження і т.п. речі, та й теперішній кліренс мене задовільняє.
    В той же час ще раз застережу тих хто підніматиме кліренс бути обережними, так як машина поводиться ПО ІНШОМУ! Наприклад, з досвіду експлуатації зимою довелось їхати через с.Струсів як із м.Тернополя на м.Бучач, а там є досить прикрі повороти і я мав "каруселі" - розворот машини на 180 градусів, правда на слизькій дорозі і добре, що все добре закінчилось бо не було зустрічних машин. При заносі було враження оберту навколо передньої осі автомобіля із скользінням (начебто відривом) задньої частини. Можливо без втручань у ходову таких казусів не було б!
    Буду радий, коли наведена інформація буде корисна читачам форуму.

    PS: (вибачайте за об'єм, але так вийшло :dntknw:).
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Кліренс

    В додаток до мого попереднього повідомлення долучаю фото автівки і її кліренс для порівняння. На фотографії автівка із передніми стойками від В4 (лише стойки, а опори залишились від В3) і задніми вставками - "кубіками".
    [​IMG]
     
  5. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    на 2 гольф можна поставити стойки від пассата б4
    і опорні підшипники від вісімки
    а про зад самі знаєте
    175 на такі їхав і нічо не кидало
     
  6. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Можливо гольф трохи коротший від Passat B3, тому це зіграло свою роль. А на Passat B3 воно не те що кидає, воно, як би сказати, наче немає плавності і впевненості в крутих поворотах, якась різкість (скручуваність) получається.
     
  7. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Маю проблему: поставив нові стійки Більштейн,старі почати стукати, після чого відчутно опустилась, цепляю болотниками горбики, також при поворотах цепляю болотниками, недавно погнув картер, поставив захист, тепер горби на трасі цепляю і захистом, дзвенить огого. Не знаю шо робити. Я так розумію не тримають пружини, але до заміни стійок не цепляв зовсім, тобто пружини були норм. Порадьте щось. як лічити, в чому може бути проблема?
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ти міняв стойки взборі?
    По-перше ти повинен вияснити чи нові стойки мають нижчу чашку ніж старі. Якщо так ну тоді придбай проставки з сусідньої теми.
     
  9. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Я наразі тему закриваю з продажем проставок. Чомусь занадто багато мінусів люди роблять в їх сторону, а саме самі використовують ТАЗ-івські доміки і поганять мойого виробництва проставки, неспробувавши їх ніразу!!!
    Сам підняв і наразі експлуатую авто підняте мойого виробництва проставками.
    Ось що ставив і як взагалі виглядає моя машина на 15-тих колесиках:
    Так було - [​IMG]
    Ось що ставив - [​IMG] [​IMG]
    Ось так виглядає задок при загрузці в багажник цегли під 350кг. ваги - [​IMG]
    І те що маємо на сьогодні - [​IMG]
    Керується без жодних зауважень, навіть при швидкості 120 машина тримає впевнено дорогу. Що на 14-х, що на 15-х колесах однаково, правда на 15-х є свої недоліки і зауваження, але це вже стосується виключно профіля гуми, так як в мене тут допоки питання під знаком ?.
    У мене теж немає ГУР, але керувати стало легче, що на поворотах, що на місці, різниці з заводською постановкою авто - незамітив!!! Тим більше я сам інженер-конструктор, і чогось глобального я незробив.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На малюнку де передня стойка в тісках. Мені не зрозуміло дещо. Коли ти її ставиш в стакан то як прикручуєш верхню чашку? Тобі хватає довжини різьби?
     
  11. SashulkaB3

    SashulkaB3 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 35I
    Передня проставка краде лише 3мм. різьби штока, хоча це не є принципово, адже можна вкрасти навіть 1мм.
     
  12. ЛюбомирБ3

    ЛюбомирБ3 Новачок

    Авто:
    Пассат Б3
    Підставки під амортизатор для збільшення кліренсу задньої підвіски.Регулюються в два положення 5 і 8см.Пассат Б2,Б3,Б4,Гольф 2,3,Венто,Джетта 2.Всі питання за тел 068 597 32 87
     

    Вкладення:

    • te5kSkH7eB4.jpg
      te5kSkH7eB4.jpg
      Розмір файлу:
      54 КБ
      Переглядів:
      1.100
  13. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Це на задню частину лише? Якщо так, то як підняти перід?
     
  14. ЛюбомирБ3

    ЛюбомирБ3 Новачок

    Авто:
    Пассат Б3
    я так тим не займаюся,тому не зможу підказати на рахунок переду,лише маю на ЗАДНЮ балку.
     
  15. vitst11

    vitst11 Початківець

    Авто:
    vw GOLF 3
    шановні форумчани. прошу вашої думки відносно підняття "заду" в мого г3 (1Н5) універсал, проставки, пружини ну й т.д.
     
  16. oleg844

    oleg844 Новачок

    Авто:
    у пошуку
    теж думаю, шо варiант норм
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Олесандр

    Олесандр Новачок

    Авто:
    Поло
    На нашем сайте вы найдете разные автотовары для ваешго авто
    https://safesale.in.ua/ads/autor121
    подлаживают под пружины резиновые подкладки, пружины с другой машины поставить
    Машину поменять)))
     
  18. Volodya2018

    Volodya2018 Новачок

    Авто:
    шевролет
    Катаю на фольсвагене гольф, со стандартным клиренсом по нашим дорогам ездить не возможно, а тем более когда стоят диски 19. Поставил стойки упрочненные через пол года вылители, и в конце концов пацаны с гаражей подсказали что делать. Порекомендовали найти оборудование для раскроя металла, для точной порезки шайб толщиной порядка 10мм, после этого они мне поставили шайбы катаюсь с клиренсом выше чем стандарт.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)