капіталка підмінної ГБЦ 1,6TD

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wvB2, 15 гру 2016.

  1. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Підкажіть по ремонту головки, бо нема повної інформації саме по даному питанню.
    Ледь знайшов щось подібне
    upload_2017-7-30_9-58-22.png

    Рис. 44. Замер глубины между концом стержня клапана и верхней кромкой головки блока цилиндров для определения величины дополнительной обработки седел клапанов
    - измерить расстояние а (рис. 44) между верхней точкой клапана и верхней кромкой головки блока цилиндров;

    - определить максимально допустимый размер дополнительного фрезерования по замеренному и минимально допустимому значениям; для впускных клапанов он составляет 35,8 мм, для выпускных клапанов — 36,1 мм.


    В мене після ремонту головки, з новими сідлами відстань від вершини клапана до верхньої площини головки блока близько 37.0...37,3 мм (з притертими клапанами)
    А тепер запитання, чи будуть повноцінно працювати гідрокомпенсатори на такій головці в таких діапазонах розмірів ????
     
    Останнє редагування: 30 лип 2017
  2. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    В таких випадках торцують клапана щоб не створювати додаткового навантаження на гідрики та рв
     
  3. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Та випадок в мене навпаки, я собі зробив повністю нові сідла і тим самим віддалив клапана від розподільчого валу, а отже збільшив проміжок, от і запитання чи зможе нормально працювати гідрокомпенсатор?????
    Але вчора ввечері я розібрав без пошкодження гідрик, щоб промити (бо на них я наїздив тільки 7 тис до поломки двигуна) і впринципі думаю що працювати зможе, бо ходу в нього достатньо, але хотілось би послухати думки професіонала.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. V0v4uk

    V0v4uk Початківець

    Авто:
    Passat
    А можна детальніше де можна настроїти паливну, адреса.....
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Поршня дізеля виходять за блок на 0.7- 0.8 мм. Є товщина прокладки - от і рахуй чи не зустрінуться клапана з поршнями
     
  6. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Дякую за підказку, на днях буду міняти вкладиші, і ставити нові поршня з пальцями і кільцями, от і проведу заміри.
     
  7. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    В вівторок був в с. Бартатові, от там і ремонтують і регулюють на стенді. Однозначно насос треба знімати разом з форсунки. Мені по простонародному казали, що якщо їхала до ремонту, то форсунки не знімати!!!! Відверто кажучи нарікань на паливну не було, окрім люфту на шестерні насоса. Не послухав, зняв форсунки з насосом, на прокачці форсунок, тільки одна з чотирьох була наближена до нормальних параметрів, і розпилення практично не було, просто лили як з шприца. Ремонт одної форсунки близько 600 грн., чекаю черги на насос.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)