карбюратор 2Е Golf 2 - 1.6 мотор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kashmir22, 24 тра 2012.

  1. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    Вчора поїздив може з годину по місту, потім почав дівчину вчити була перша-друга передача, і все почав глохнути мотор, іто так що якщо не давати газу то все смерть)...почистив жекльор, спочатку поїхав потім знов почалось таке саме, - додому мусів їхати так - що на кожній зупинці заводив наново і скоро газував))

    вже коли мотор остив продув карбіратор, жекльор і то куда він втикається, вроді стало все на місце - під час того всього провалюється педаль газу, іто так що вже навіть нереально газувати! що то може бути? чого ж газ провалюється? якщо забивається карб - то газ чого пропадає зовсім? що порадите?

    і то зразу після заправки таке сталось!
     
    Останнє редагування: 29 тра 2012
  2. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    вот запам"ятай де того разу заправлявся і більше ніколи туди не заїжай!
    бензин розбавлений водою( таке часто мутять на наших заправках( бензин ніби є, а газ не реагує і мотор взагалі не тяне... було один раз в мене таке(

    попробуй злити той бензин і заправити іншим, якщо проблема зникне, то справа в самому паливі, а якщо ні, то можеш ше подивитись чи ти нормально карб прикрутив до мотора і чи подушка не порвана, бо буде повітря пропускати і машина їздитиме з тими ж симптомами...
     
  3. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    та той Ігор казав що таке ще буде поки не прочистити карб повністю, там хтось поставив його на герметик був замість прокласки і він казав що там купа всього ще може бути в середині - тому завтра зніму його повністю і всього прочисчу в оцитоні. а там буде видно
     
  4. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    ну давай, пробуй...
     
  5. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    прочистив карб, купив нову подушку під нього, новий бензиновий фільтр, все зібрав - мембрану на трамбльорі справив.

    Коли прогріється працює як годинник мотор тепер, дуже дуже тихо, а вот коли заводити то капець, не хоче дуже довго - чи щось з шлангами напутав чи заслонка погано перекривається, чи запалювання якось не так стоїть? що може бути - бо коли прогріється працює супер!!!?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Розберись як в тебе працює система холодного пуску - це вона в тебе не працює.. перевір вакуумні трубки що йдуть до карба може десь пробиті. На різних карбах по різному, але принцип один... або стоїть датчик температури і відкриває -закриває клапан подачі бензини, або до карба підходить ОР і восковий датчик і від прогріву збільшує- зменшує подачу бензини... Або на клапані який регулює подачу бензини пробита мембрана...
     
  7. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    ну саме головне що до того як розбирав все працювало норм з холодним ходом, треба розбиратися
     
  8. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    маю гіркий досвід , з тим карбюратором , хоча шо дивно він на 1.3 в мене стоїться , коротче як я зрозумів в тих жекльорах весь пріколвони дуже старі і практично мало карбюраторів лишилися з рідними , так от ті жекльори копія майже чи то жигульовсьокого чи то він волги , коротче часто карбюраторщики ставили саме копії а не оригінали з того вся проблема , там ситуація в тому що коли все рідне і все правильно відрегульоване , запалення в тому числі , то можна досягти результату в 9 по місту і 7 по трасі якщо їхати до 100 , а ще потрібно врахувати всі факти які впливають на пальне тобто розмір коліс , зроблений розвал одинакова кількість атмосфер в колесах як правило то є 2 само собою нове масло і відсутність спойлерів і всякої хрені такої , можна , ще відмовитися від електрики , такої як магнітола вентилятор підсвітка салону , кондеціонеру і так далі , висновок такий зробити машину таку яку випустили в тому році в якому випустили , і все буде добре провірено мною особисто
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Розумний став .
    Виношу на суд публіки :
    Був у мене Васьок з своїм карбом.
    Поміняв я йому жикльор ( його був вбитий кусачками ) ,
    Хлопака річ не купляв в мене і обіцяв привезти .
    Та пропав ......
    Майте на увазі
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ааа, то ти мені про нього розказував... та тут і так понятно що він Вася. А жикльора шкода.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ти банально просто міг не підключити його, якщо меті не зраджує пам"ять то можна непопасти в зачеплення біметалевої пружини з заслінкою збагачення суміші (сама верхня). Перевірити можна візуально на холодному двигуні, зніми повітряний фільтр, натисни на акселератор (бо він інколи блокує закриття заслінки) і подивись чи вона закрита. По книжці є данні як її регулювати. Доречі власний досвід з карбом 2Е3 можливо вони відрізняються системами холодногопуску та всерівно перевірка одна і та сама.
     
  12. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    я не пропав , жекльор чесне слово шукав , але вони з карбюраторами хіба продаються , а той карбюратор 200-300 грн коштує і то не в кожному рідні жекльори
     
    Останнє редагування: 8 лис 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)