Карбюратор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Svyatoslav B., 20 чер 2006.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    [​IMG]
    Ключом "на 22" отворачиваем электромагнитный клапан холостого хода.

    Джерело
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Дійсно ключем на 22 при прикладанні доволі серйозних зусиль вдалося відкрутити цей клапан. Дякую за пораду. Передивився багато літератури, ніде про ключ не згадувалося, в одному мануалі лише згадувалося про спец. пристрій )))
    [​IMG]
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Контакт для підігріву біметалевої пластини яка керує повітряною заслонкою був відірваний, припаяв, поміряв опір. І трохи збентежило - він становить лише 2,5-3,0 Ома, тобто струм буде при роботі 4-5 Ампер, що на мою думку є забагато. Хтось в курсі який дійсно повинен бути опір? Я думаю +/- в карбюраторах 2Е3 і 2Е2 він однаковий ?! Або при можливості поміряйте опори своїх підігрівачів :)
     
  4. vwvitaha

    vwvitaha Новачок

    Авто:
    vw santana
    Продаєш карбюратор 2B5?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)