Карбюраторне питання

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем Antoxa, 20 лют 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Карбюраторне питання

    в гольфах ітак нормальні коробки.. при бажанні поставиш 2Y від KRа і будеш мати якраз спорт пару ;-)
    просто якшо заводити той комбайн то треба з мотора бо поки мотор будуть робити найдеш коробку і переробиш її під свій двіжок.. (вона в стоку не стає, але точно знаю шо пацики ставлять, просто не досліджував шо переробляти треба)

    я собі ше подумав.. може з Вовкиним мотористом полялякай ше ;-)
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Як на мене неправильні підходи. Потрібно вирішувати питання комплексно а не ситуативно. Наприклад виходити з потреби потратити певну суму, збільшити обертовість чи потужність двигуна, зробити машину драгстером і забити на споживання чи щось інше. Все пропорційне, але я не бачу мети, тому не розумію, навіщо радити кпп не знаючи мотора чи карбюратор не знаючи готовності власника їздити на пікніки з 20 літрами на 100 км. Антоха, мены здаэться, що буде добрим коли ти напишеш перелык того, що треба отримати выд тачки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Наскільки я зрозумів з вище сказаного, Антоха хоче, щоб за свої 14-15 літрів, що машинка вже споживає вона і їхала відповідно :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Карбюраторне питання

    :shock: в чому причина такого споживання?
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    О це вже суттєвіша розмова. Спочатку треба звести споживання до норми, відремонтувати те, що є а потім братися за поступове збільшення потужності за певним планом. В іншому випадку може їсти і всі 25, але не їхати далі.
     
  6. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Судячи по інфі яку нарив в інеті, мій мотор в стоку їсть 9літрів, розмовляв з карбюраторщиком, той сказав шо спокійна їзда десь 11-12 літрів, а більше то вже "тапок в пол"
    В машині робився тільки двигун, система вихлопа і карбюратор, все інше рідне.
     
  7. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Карбюраторне питання

    11-12 мені здається також забагато
     
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Antoxa, поїдь до ше одного карбюраторщика..
    як їздиш??? до скількох приблизно крутиш при нормальній їзді??
    і яка коробка ше напиши 4 чи 5 ст..
     
  9. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Ржунемогу, а шо в тебе ше в машині є? Від чого залежить споживання?

    якщо робили мотор то не обовязкова причина шо іменно карбюратор в тебе недобрий.
    припускаємо що міняли прокладку головки, а ще припускаємо що проточували головку так? прокладка повинна була стояти 0,5 а поставили паранітову 2,2мм так? значить головка стоїть вище ніж треба на 1,7 мм так? розпредвал крутиться ремньом від колінвала так? але ж головка тепер стоїть више значить на розпредвал потрібно ставити різану шестерню і правильно настрояти позпредвал, а ще може бути просто на 1 зуб збито ГРМ. а може дійсно карбюратор наприклад неперекривається ХХ, або підсос,
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Для тих хто в танку чи в Поло повторюю, голову не робили і не чипали, карб нормальний, прочитай пост шо питаєтся і шо радять, ще рас прошу на майбутнє, тільки інфа по темі і від людей які розуміють, а то всіх наслухаюсь, ще більше заплутаюсь!
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Карбюраторне питання

    а шо робилося свічки міняв чи що? як можна робити мотор не знімаючи голову?


    П.С. сам ти в танку їздиш.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Пропоную йти від простого до складнішого. Отже, почнемо з порівняння штатного і реального споживання. Якщо вони різні - шукаємо причину. Якщо ідентичні - переходимо до наступного кроку.

    Що каже джерело, яке базується на офіційних даних (наш улюблений доппель):

    Двигун 1,6, 70 коней з карбом 2ЕЕ.

    Конструкційне споживання для нього - бл. 7 літрів траса, 9-10 місто. Звичайно, активна їзда збільшує розхід, але Львів це місто, де активно не поїздиш більше 10% дороги, звідки і куди б не їздив. Тому я схильний вважати, що цей розхід перебільшений. Потрібно шукати причину, це буде добрим початком. Особисто я би почав з заміру рівня CO, це дозволить зробити висновок про якість суміші а заодно відрегулювати її. Думаю, це поможе. А якщо ні - будемо їхати далі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Нарахунок СО було мені сказано таку річ, що прямоток любе збагачену суміш, як то розуміти і на скільки то правдиво???
    На рахунок споживання можу сказати, принцип руху, чим більше суміші "обробляє" двигу, тим швитше їде.
    П.С. чи я десь наплутав???

    Додано через 40 секунд
    цікаве твердження, ясно шо голову знімали, но з нею нічого не робили, стокова.
     
  14. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Карбюраторне питання

    а я тобі про прокладку а ти мені про то шо нічого не робили, шо прокладку тобі не міняли? і болти не міняли? тобі поставили стару прокладку і закрутили старими болтами?
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Карбюраторне питання

    я от так читаю і розумію шо та вся тема закінчиться так як і заміна коробки про яку постійно говорив Антоха.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Чувак, та ти сам в такому танку , шо просто..., а ше спориш з людьми, які реально знають шо кажуть. Прямоток? Суміш багату любить? Може він ше в тебе впливає на формування суміші? Вчи матчасть, повторюю, і не сміши людей. Про прямоток почитай інфу на форумі (я особисто написав тему, в якій з допомогою ін. уч. форуму все ясно і чітко розписав), і ти поймеш дві речі: задній баняк з калхозними трубами це не прямоток, а ара-тюнінг, який в гіршому випадку душить мотор гірше штатного глушака, або в кращому просто гуде. В ідеалі прямоток дозволяє отримати менший опір на виході відпрацьованих газів (і ефект "витяжки" за рахунок коливань, що створюються в вихл. ситемі), як результат краще вентилюється камера згорання і наповнюється сумішшю (повітрям+бензином, який дозується правильно настроєним карбом чи воздухоміром інжектора під кількість повітря, яка проходить через нього). Ясно шо в купі з доведеним впуском він збільшить наповнюваність камер згорання, що призведе до більшої витрати палива і вищої потужності, але суміш НЕ СТАНЕ збагаченою, вона лишиться в нормі для нових умов роботи двигуна.
    На рахунок твого "принципу руху": більше суміші, ніж здатний обробити твій двигун в стоку, він не обробить, і просто буде виливати її в вихлопну трубу, а їхати буде гірше, ніж при нормальній суміші, бо буде неправильне співідношення повітря/бензин. Шоб двигун міг обробити більше суміші, йому треба більший об*єм камери згорання/більшу степінь стиску/кращу прохідність каналів в голові/кращу вентильованість камери згорання і ін. параметри, які збільшать ККД двигуна+систему подачі палива, яка роздуплиться скіки і коли лити.
    Ше для тих хто в танку можу сказати, шо двигун, в якому не робилась голова, не робився взагалі! З голови треба починати.
    Так шо моя тобі порада: поміряй компресію, подивись на свічки (нагар і т.д.), вистави правильно початковий кут запалювання і перевір вакуум і найди нормального карбюраторщика або постав другий карб і викини з голови всю фігню про мєгаацкій тюнінх, яку тобі невідомо хто понарозказував. Доведи всьо в стоку шоб нормально працювало, буде мало-вивчай літературу, розберись в принципах роботи ДВС, систем подачі пального і їх доведення, і вартості цього, і тоді зробиш висновок чи тобі то треба і чи варто шось робити саме з твоїм двигуном.
    пи.си. Якшо розбирали/збирали/робили двигун олені, то цілком можливо шо наколхозили там шось з прокладкою ГБЦ і фазами газорозприділення, шо може бути причиною неправильної роботи двигуна і жору бєнзи, шо тобі і намагався пояснити Пол.

    Інфа отримується з толкової літератури, мануалів, технічних характеристик і практичних занять в гаражі (для початку бажано з кимось, хто знає і вміє). Але ніж крутити гайки на свій страх і риск і перекладати літературу з англійської - легше папістєть на форумі...
     
    • Подобається Подобається x 5
  17. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Карбюраторне питання

    тут ти зря. Я і нетільки я вже неодноразово переконалися в тому, що Пол є компетентний в тому шо пише бо доводив це на практиці. І я думаю що Пол набагато компетентніший за тебе в таких питанях.


    Р.С. Антоха в чому заключається твій так званий прямоток?
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Мій ідентичний мотор з оригінальним карбом бере 10л на 120км по місту і десь чуть менше по трасі,того макс 7-8л. Що міняв-бензонасос,датчик Холла,вв дроти і прокладку карба.Паси, масло свічки відповідно тоже.Правда PN явно не гоночний мотор але по львівських ямах в сам раз пиркати.Особиста моя думка якщо тюнити то якийсь топовий мотор а не PN , або взяти готову жтешку і при потребі відреставрувати.
     
    • Подобається Подобається x 2
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Панове, розмова заходить в глухий кут. Надалі всі повідомлення з "танками" чи стьобами буду стирати. Це звичайний форум, куди заходять люди з різними знаннями у різних галузях. Тому буде доречнішим якщо тут будуть прямі відповіді на прямі запитання, а якщо запитання некоректні, тоді варто просити про уточнення.

    Markell, це було питання, людина не стверджувавла таких дурниць а тільки хотіла дізнатися матчасть.

    Antoxa, вдруге раджу довести двигун до норми, а тоді говорити про збільшення його потужності. Інакше розмови не вийде. Якщо цікавить теорія - відкривай нову гілку і питай, тут поможуть.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Off-top:
    товаріщ Соляріс, ти чого понажимав Полу мінуси? Ти вважаєш себе компетентнішим за нього в питаннях, що до яких він давав поради? Дуже в тому сумніваюсь, тому шо Пол знає шо говорить і власноручно вміє зробити то, про шо пише, в чому неодноразово переконувались члени клубу. Так шо обгрунтуй свою позицію, або верни рейтинг на місце.
    то адміни: прошу розібратись в даній ситуації і відкоректувати рейтинг, дописи Пола реально несуть інформативний характер, образ там ніяких не було. ІМХО.
     
    • Подобається Подобається x 2
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)