На 2.5 ТДІ з його чотирма розпредвалами і двометровим ГРМ зводити з шнурка великий ризик. Арихметика проста ... стартер дає 180-200 об, на на любій передачі двигун дасть мінімум 800 об от і порахуй який удар іде на все що крутиться. Поламати рокера раз плюнути... Тож не трактор Белорусь чи КАМАЗ
Дякую за відповіді. Я в профілі вказав що то 2.4 AGA( тобто бензин). Наразі виглядає так, що потрібен сервіс поблизу де знімуть стартер і вже далі стартер везти на ремонт?
То невже немає у Львові серсіву куди можна під"їхати і де знімуть стартер і відразу( або поряд) відремонтують?
Дякую. Правда я вранці вже заїхав на Повітряну( Левандівка) і за 2 години забрав авто. Замінили втягуюче реле і щіткотримачі( бо вже мало лишилося).
Вийшло 600 за втягуюче( заміна на нове), 250 грн за щіткотримачі( також нові), 250 грн за зняти-поставити стартер і 200 грн за безпосередньо ремонт стартера( я так розумію то різні люди робили). В цілому то зайняло біля двох годин і 1300 грн.
Добрий день, підскажіть СТО(з більш-менш нормальними цінами) яке працює до 21-00 або по вихідним. Дякую.
Ціни у всіх +/- однакові. В свята чи НД - можливо хтось 1 працює, і то.... бо як то кажуть, - в свято не доробишся. А от точно знаю, що де-які раніше в СБ працювали, наприклад: - МПП "Тріал" - СТО на виїзді із Зеленої, перед поворотом на туб.лікарню.
Я не зануда але почитав відгуки по МПП Тріал, досить багато негативних, у тому числі від "експертів" По другому варіанту не можу зоріентуватись, не місцевий, але все одно дуже дякую.
І від мене в моїй темі був негативний відгук про одного з майстрів. Але тут вже 50/50 не всі майстри на одному сервісі хрєнові. По другому варіанту пропиши в гуглі "вул.Зелена-Дорожня, 1 автодром" повинно дати, якраз поруч то СТО і там же де СТО є мотель/сауна, навіть електронна вивіска при дорозі. Це, як виїзд із Сихова в напрямку Бібрки. Скажу так, що колись вони вночі працювали, і приїхав до них щоб поміняли сайленти (їхав з Києва в Ходорів транзитом), був не один і поки міняли, то відвідав сауну і поласував чанахами. Як зара - х.й.з. І ціни демократичні були.
І від мене в моїй темі був негативний відгук про одного з майстрів. Але тут вже 50/50 не всі майстри на одному сервісі хрєнові. По другому варіанту пропиши в гуглі "вул.Зелена-Дорожня, 1 автодром" повинно дати, якраз поруч то СТО і там же де СТО є мотель/сауна, навіть електронна вивіска при дорозі. Це, як виїзд із Сихова в напрямку Бібрки. Скажу так, що колись вони вночі працювали, і приїхав до них щоб поміняли сайленти (їхав з Києва в Ходорів транзитом), був не один і поки міняли, то відвідав сауну і поласував чанахами. Як зара - х.й.з. І ціни демократичні були.
Доброго дня, шановні! Підкажіть, будь ласка, нормальний сервіс у Львові або поряд, де зможуть якісно продіагностувати і зробити ремонт двигуна/коробки за адекватні гроші =) Авто - VW Passat B6 1,8TSI (BZB) + Aisin 09G, 2008 р.в. Сиптоми наступні: коробка при переведенні з D на N тикає досить відчутно, на 4 передачі і хх періодично спостерігається нерівномірна робота двигуна (щось типу як підтроює, але дуже мінімально); сьогодні вискочив чек - на Ауді Захід по діагностиці побачили помилку по збідненій суміші, після скидання - машина сильно троїла ще хвилин 5-10, після чого стабілізувалась, чек не горить; сказав кататися далі і приїжджати якщо знову чек буде. Фільтр повітряний міняв пів року тому, ДМРВ/лямбди не чіпав поки що. Поміняв свічки + масло десь 150 км назад. Мені трохи стрємно так їздити, то хочу розібратися з проблемою до того як все погано стане; в інтернеті знайшов дуже схожі ситуації, міняли задній сальник колінвала і все ставало супер, але знову ж таки, немає впевненості що в ньому проблема. Дякую заздалегідь, дуже чекаю порад!
Підсос повітря.. таке найти не просто... тому і сказали їздити поки не буде більший підсос щоб побачити де він...по симптомах буде дуже нерівномірна робота двигуна але їхати буде