Відповідь: кільцеве пеерхрестя А от ніфіга. Пункт 10.4 стосується в'їзду на перехрестя, з цим у нас ніби все ок, кожен розуміє, що це можна робити з двох рядів. А от п. 10.5 дозволяє не ставати в крайнє праве положення для повороту, але він і не забороняє протилежного. Тобто для з'їзду з кільця кожен мав би ставати по праву сторону, як це говорить пункт пдд про правосторонній рух (там написано, що при умові пустої дороги водій повинен займати крайній правий ряд). Натомість у випадку занятої правої полоси водій може виїхати з кільця по лівій, паралельно з сусідом праворуч. Якщо сусід їде далі по кільці, то той, що повертає праворуч мусить пропустити сусіда і аж тоді повернути, як це робиться у будь - якому повороті з багаторядки праворуч. Якщо хтось докаже, що я не правий - ставлю пиво.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Як зараз пам"ятаю, на курсах пан інструктор вчили нас, що з кільця треба виїзжати в тому ряді, у якому ти на нього заїхав. Тобто можна рухатись і лівим і правим рядом. Головне, якшо їдеш у лівому ряду, при з"їзді з кільця не в"їхати в машину, яка їде правим рядом.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя тому хто в правому ряді буде складно довести що він їхав саме в правому ряді на кільці а не заїжджав на кільце і не пропустив всіх хто був на кільці
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Підозрюю, що, винуватця визначають в моменті - уважно прочитай мій допис вище - якщо на кільці немає інших машин, пункти 10.4 і 10.5 не поширюються бо нема кого пропускати, в таких випадках діють правила про правосторонній рух, тобто при відсутності машин ти зобов'язаний рухатися правим рядом. Відповідно, якщо ти з'їзджатимеш з лівого ряду, а в тебе заїде хтось справа, значить всеодно будеш неправий. Для зїзду з лівого в правому повинна бути машина, якщо її нема - треба рухатися правосторонньо.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Не зобов'язаний. "10.4. Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух" п 10.5 "а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух" Явно вказано що рухатися якомога правіше на кільці необовязково (а отже немає і порушення). Чому не поширюються ? там ж не вказано що обовязково повинні бути інші машини на перехресті.. я думаю тут навпаки не поширюється пункт про правосторонній рух (доречі який саме пункт), бо кільце - це перехрестя і там діють правила проїзду перехресть.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Ок. Пункт 11.2 ПДР не забороняє виїзджати на зустрічну смугу за умови відсутності суцільної розмітки (причин багато, обгін, обїзд перешкоди, поворот ліворуч ітдітп, але про причину тут не мова). Якщо слідкувати такій логіці, то значить можна їздити проти руху, лише час від часу пропускаючи зустрічних, бо вони мають перевагу? у ПДР чітко написано "дозволяється" . Ну може то надто різкий приклад, але в правилах багато чого дозволяється, а в інших пунктах обумовлюється коли воно ж не дозволяється. Так ось і тут, я зробив висновок, що якщо правило дозволяє додаткові дії, то це не означає, що воно відміняє інші пункти. Я би погодився, якщо б в пункті про правосторонній рух було написано "крім кільцевих перехресть". Але там такого немає! Правосторонній рух визначений Законом про Дорожній рух, Стаття 41. п.1 Те, що водій завжди повинен пам'ятати ст. 11 ПДР, це ясно. А тепер подумаємо. У правилах дозволено все, що не заборонено. Якщо би було написано "крім кільцевих перехресть" значить було би заборонено. Ферштейн?
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Вніманіє вапрос: Де посередині перехрестя правий край проезжей части? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:Вопрс конечно интересный!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Кільце - це сукупність перехресть, об'єднаних проїзджою частиною, що може складатися з однієї або кількох смуг руху. Питання, що розглядається тут якраз стосується даної проїзджої частини.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Як може бути край посередині? Посередині є середина, а краї по краях Тим більше посередині кільця - там клумба і бігборди А взагалі на перехресті правий край є у кожного , хто ним рухається. Залежно від напрямку руху, у кожного правий край свій. А на кільцевому перехресті все простіше, оскільки рух односторонній, то й варіантів правого краю багато бути не може - це зовнішня межа кільця
Відповідь: кільцеве пеерхрестя ОООО... ))) А з цього місця поподробнее )) Якщо це сукупність перехресть (я доречі теж так вважаю) тоді кільце (щоб не збивало з пантелику) можна представити у вигляді квадрата (уявляємо кільце кульапарківська-в.великого). І тоді все стає наочно зрозуміло. Звідси легко бачити що чуваки на зовнішньому радіусі дуже сильно неправі бо вони повертають на перехресті з крайнього правого наліво, тому саме вони повинні пропустити всіх з внутрішнього кільця.
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Тоді все ще більше запущено, виходить ті хто на кільці повинні пропускати тих, хто наближається справа, тобто заїжджає на кільце
Відповідь: кільцеве пеерхрестя Народ вы помоему все забылись,что у нас во Львове (слава богу) покаместь круг является ГЛАВНЫМ и все кто хочет въехать на него,должен пропустить всех кто уже в КРУГУ,независима от того кто и куда двигается!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:!::!::!:
Відповідь: кільцеве пеерхрестя чому ? я просто не малював знаків "дай дорогу" при вїзді на кільце. просто помітив червоними стрілками "небажану траекторію".
Відповідь: кільцеве пеерхрестя То відколи і чому тільки у Львові? Як приклад "не главного кольца" можна навести кілльце під скнилівським мостом в напрямку городоцька- під міст-поворот на МРЕО. Думаю вірно, коли тебе випереджає авто і ти бачиш, що блимає лівий поворот, а коли авто ,що зправа знаходиться в "мертвій зоні"?, саме в цих випадках і стаються аварії.
Піднімемо стару темку, оскільки гаішників на перехрестях бачу часто.Офіційного пояснення я так і не побачив то поділюсь ще раз здогадами. Купив нову версію ПДР.Читаємо- П 10.4- Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, встановленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою. П 10.5- Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку. Я так розумію якщо їхати прямо через кільцеве перехрестя то вїжджати можна з обох полос( П 10.4) і виїжджати так само (П10.5), а не перестроюватись при виїзді в праву полосу . При одночасному перестроєнні , якщо я з лівої полоси їду прямо, а правій хоче продовжурати рух по кільці то діє П 10.3- У разі перестроювання водій повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються в попутному напрямку по тій смузі, на яку він має намір перестроїтися. За одночасного перестроювання транспортних засобів, що рухаються в одному напрямку, водій, який знаходиться ліворуч, повинен дати дорогу транспортному засобу, що знаходиться праворуч. Відповідно перевагу має водій зправа. Питання чи зїзд з кільця це є одночасне перестроювання?Ще не згідний,що кільце це сукупність перехресть.Правила кажуть це одне перехрестя де організовано круговий рух, правда тлумачення того терміна я не знайшов.