Може і сам БУ накрився але це дуже велика рідкість... в 95% випадків БУ дає неправильні команди через поломку якогось зовнішнього датчика..... А цікаво як робили діагностику коли Дігіфант навіть немає виходу на діагностичні розєми..... нормальним методом Дігіфант не діагностується не передбачено виробником... там є якийсь метод через блінк коди через реле Б/Н, але він настільки обмежений що практично нічого не дає.
Парочка останніх Das auto): VW Passat B3 - притянули на тросі ремонту підлягає стартер, генератор, система вприску (1,6карб) помпа+заміна сигналки і ремонт проводки WV Golf 3 Ремонт підкапотної проводки WV T4 установка електропакету
Після мої вчорашньої/нічної спроби під'єднати діоди в багажнику пропали: електросклопідіймачі, все освітлення салона і багажника, електрозеркала, центральний замок, Артем сказав, шщо в кращому випадку запобіжник(всі перевірив), а в гіршому блок комфорту(400у.й.) Був сьогодні зранку в Артема, все-таки запобіжник. Отдєлался льогкім іспугом. Велике дякую за виявлення проблеми і за оперативність!!!.
Взагалі то з діодами взамін штатних лямпочок треба бути обережним - бортові компютери часом на них реагують не так як на звичайні лямпочки. Особливо в машинах де стоїть система "Комфорт" і треба придумувати додаткові всякі фігнюшки.
без образ, але..... 1. дивуюся твому бажанню щось подібне витворити в машині. вроді і серйозний дядько уже (чомусь саме таким я тебе собі уявляю), а не пацан якийсь 18 річний, а ще з подібними цяцьками бавитися є бажання. 2. поміняти запобіжник - обов"язково їхати до Артема?
Якщо не знати який з запобіжників, то так Я, особисто, не наважився би видьоргувати всі і первіряти по черзі, якщо працюють то хай і далі так буде :D
ЗАХОТІЛОСЯ БІЛЬШЕ СВІТЛА В БАГАЖНИКУ І БУЛИ ЛИШНІ ДВІ ДІОДНІ ПОЛОСКИ! Запобіжник виявився зовні цілий, а всередині видно пошкоджений!
Полоски в багажнику це дуже зручно! Це ж в багажнику, а не зовні. Вночі та навіть у темряві все класно видно, і не переплутаєш які гриби як то кажуть тещі, а які додому Артем, давай вже від запобіжників беремося до доробки і моїх проектів!
Пару останніх робіт: Hundai Sonata, усунення скрипучості панорамного даху Opel Astra чистка інжектора: Mersedes E202 чиста інжектора і дроссельної заслонки Дроссельна заслонка автомобіля BMW E34 після наших доріг і паливномастильних матеріалів до чистки (Причин чистки - підтроювання і плавання обертів) І після чистки
приходь до мене і будем працювати з 9,00 до 3,00 і ти розкрутишся і зазнаєшся!!! тобі чи корі, якщо корі, то давай
А пам"ятаєте я вам склопідйомник зробив? І може пам"ятаєте, яке здивування ціна викликала, а те що, щоб зробити ту електроніку, потрібно було спочатку все придумати, поексперементувати, спалити, не поспати пару ночей,а потім день з машиною промордуватися, то хтось до уваги брав??? Конечно після такого зазнаюсь, ще й як!!! Є купа майстрів навколо...Ой, вибачте, забув, ті шо нормальні грошей хочуть, а на шару, то останне доламають!!! Не цінується труд человеческій, я на роботу ходжу, а не в міністерство добрих дел!!! І в ітоге, мені проще зробити за годинку і за 100 баксів якогось мерседеса або лексуса, чим за 2 дні і 400грн якогось фольксвагена.... і ще й крайнім бути , що ручки не підійшли!!!
Пи.Си, ще й зривати продажі Афігітельних машин, яких в труповатому стані в мене в гаражі ніразу ніхто не бачив, але то вже зовсім інша історія....
Шкода, що оптимізму Донецькому хватило практично на рік , допис від 26.12.2010, 18:28: Цитата: Допис від MARTINI ну це поки шо, а коли розжиріє, то буде по принципу хто більше бабла заплатив, той і перший Допис від Донецький Я більше за ідею ніж за бабло (ну прийнаймні зараз, надіюсь що не спаскуджусь). Але такі сумні реалії, з тими цінами, то просто жопа... Так само мені друг говорить, який працює на автосервісі, що йому вигідніше зробити шось важче, але дорожче по роботі, аніж дрібнички, на які йде не менше часу. І я його повністю розумію, бо бачу, як він вкалує кожен день з 8 ранку до пізнього вечора. Так що "Не виноватая я..."