коллектор(йожик,єжик)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Kam@toZ, 21 лип 2010.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Поміняй вприск. Для прикладу два двигуни: АВТ і ААД - однакові по обєму..... на одному моно вприск на другому повний інжектор.... АБТ - 90 конів ААД -115 кс. Тільки за рахунок вприску добавили 25 коняк. присобачити турбіну - ще 25-30 коняк.. поставити 16 клапанів ще 20 коняк....
    Всі ті переробки впускних випускних --- то від сили 5-10 коняк - хоча в спорті вони відіграють роль а нормально то не варта возитися. Щоб зробити то нормально і якісно щоб був ефект буде дорого бо то ручна робота...
     
  2. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Я так розумію потрібно шукати донора і починати від баку.
     
  3. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В мене по книжці 0 градусів УОЗ. Але при дослідженні найкраще їде і 1,5 сек. детонації при повному дроселі на 16 градусів УОЗ. Вся справа в тому що розподільчий вал стоїть не оригінальний, підібраний від якогось іншого VW. Шукаю майстра з спеціальним кутоміром для вимірювання кутів валіків, не знайшов нажаль. Рекомендували звернутись ще до спортсменів, котрів запалювання виставляють на слух, на межі детонації. Але таких також не знаю. Коли був в Латвії місяць мав змогу потрапити до суперового майстра, але той майстер поїхав на місяць в наш сонячний Крим.
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Саме так: бак, проводка і все що входить в ел.систему, паливопроводи, бензонасоси, вихлопна система, ну й звісно двигун з усим навісним та коробкою. А там можливо і ступиці, привода, якщо 256 гальма(або більші) то й диски з гумою. Якщо почнеш таку справу то моя рекомендація знайди повністю робочого донора, з якого ще нічого не зняли і обдивись чим він відрізняється від твоєї машинки, складай список і забирай все гамузом, бо потім багато часу втрачається на пошук якогось "болтика". Принаймі я так зробив, то за часом я затратив чотири дні на зняття та перекидку на свого вище описаних змін(крім ходової).
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не обовязково цілого донора. Треба тілько визначитись що хочеш... Фактично самі блоки двигунів розроблені 20-30 років тому і скажем блок 1.8 випуску 1990р один до одного співпадає з деякими блоками 1.8 випущеними 2000р. Міняються тільки ГБЦ і система вприску. В деяких моделях щоб перейти з карбюратора на моно вприск взагалі нічого на двигуні не треба міняти, а тільки зняти карбюратор і поставити насос, моноголовку, контроллер і добавити пару датчиків. Щоб перейти на повний інжектор треба вже іншу ГБЦ бо треба дзюри на форсунки і так далі. Спочатку тре визначитись потім попрацювати з документацією, а потім робити. Доречі фольковські інженери так і роблять...мають базові комплектації, а потім маніпулюють ними.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)