Компресор холодильника маслом кидає, але цьому є рада: після компресора ставиться ємність, де масло осідає, через якись час масло зливається назад у компресор.
Ф тєму :D Якраз щойно на фірмі питався я у кого який насос... Так от, на рахунок накачування матрасів... та інших плавзасобів. Відгуки були такі, електрокомпресор не призначений щоб його довго використовували - перегрівається. А оскільки матрас чи то лодка має нааабагато більший обєм ніж колесо, то і качати його компресор замахується і плює на те діло через 15 хв, а докачувати матрас 3 рази (даючи компресору остигнути) замахує самого, та й на всю процедуру йде біля 2 години...:gamer: Ось такі то пироги...
Доброго всім дня. А якраз працюю на фірмі по автомобільних аксесуарах. Дійсно хороший компресор коштує великих грошей... Є зараз в наявності фірми Alca і її преміум бренд Heyner. Якщо когось зацікавить пишіть. Зроблю по закупці, а то я як захожу на базар, то шокуюсь від їхньої накрутки 50-90% Охаміли повність
Цінова категорія від 95 грн. і до 450 грн. В неті є багато каталогів по продукії Alca. В мене багато знайомих їзде з 219 000 - ціна 168 грн. Повітряний компресор 3 в 1 "Non stop" 12В, 21бар з манометром, ліхтарем, сигнальною лампої і чотирьма адаптерами.
Маю басейн на дачі, в якому верхній круг треба качати. Діаметр басейну 3,05м. Я махав той курорт качати чимось ручним чи ножним, притягнув до машини, ввімкнув в акумулятор, нажав фаєр і за 12хв басейн був накачаний моїм двокомпресорним, за цей час я покурив і пооглядав природу. Там просто мало атмосфер потрібно на відміну від колеса. Миле діло! Про матрац двоспальний - те саме. Я малому для роверка, щоб роверок не носити до машини купив на ОККО заправці Німецький однопоршневий ножний Alсa насос (фото виставлю ввечері). Я піпєц як ним задоволений, я скептично до нього віднісся, думаю лайно, але помилився, качаємо ним роверок, дитячу машину чотирьохколісну, каляску сусідам, матраци, м*ячі і він не думає помирати! Вартість його рік тому був 75 грн, двопоршневі 130 грн. Вистарчає цілком однопоршневий! Та уся техніка має здатність ламатися, навіть Автомобілі Мерседес! В моєму є зовнішній свій запобіжник, тому авто запобіжники не повилітають + клеми на акумулятор. В однокомпресорному був запобіжник і штекер прикурувача, досить незручно як на мене з прикурювача. В мого працівника 5 років працює, усім дає підкачувати. Сподіваюся мій також відкатає 6-8 років. Їх фізично немає в продажі в магазинах! Однокомпресорний нажаль 1 колесо знуля качає 15 хв. Я підкачував 4 колеса в стоячому Пасаті зимою.
Особисто я би цього не рекомендував три в одному, бо жоден з цих пристроїв згідно дешевої ціни не буде якісним! Це лише моя думка! Якщо насос то насос, якщо ліхтар то ліхтар.
качав вчора кілко торнадом так от з 1 до 2,4 . качало поки скурив сигарету хв 4.і не дуже вже так і нагрівся чути шо гарячий але в руки не пече, може поки новий. Манометр звіряв з ручним все грає. шнур до прикурювача доволі грубий ну не дротик і шо приємно не нагрівається ні сам шнур ні прикурювач.
Не хочу нікого образити, але всі китайські компресори, і навіть ті, які заточені під німецьку, японську ітд якість, це фігня, вони туго і дуже повільно качають і перегріваються і ламаються при перших подихах. Особливо тішить виробництво в двоциліндрових корпусах, що ніби то додає продуктивності. Моя думка як джипера з багаторічним стажем, а в джиперстві компресор важливий як життя - це суцільний розвод. Єдине, що можна назвати якісним для легкових авто - це компресори з допуску фольксваген/ауді/сеат, якими комплектуються ці автомобілі або які продабться як допобладнання до них. Працюють тихенько, качають при будь-якій погоді! Швидкість і кількість повітря - не до порівняння з тими пластмасовими чудами з великими циліндрами і мегапоршями Виглядають вони так: або так: Все інше - від лукавого. Якщо комусь потрібно - привезу з Польщі, вийде 400 грн за комплект. В комплекті, до речі, є засіб для заливання в ніпель при проколі - за 5 хв після заливання колесо можна качати і їхати далі. При бажанні - повноцінна заміна запасці. В компресорах є також підсвітка і точний манометр.
Повністю підтримую, сам такого купував собі до машини, кілька разів качав ними колеса, трішки гріється, але і колеса 15" стоять, тому краще за оригінал нема нічого,лише повноцінний компресор від 220/380В . Причому в останніх продуктах вага в основному йде в комплекті...бо немає місця навіть для докатки.
Не теренди! Не усі! Я своїм НЕ Німецьким цілком задоволений! Качає швидко, не перегрівається і не подає намірів помирати.
Ага, особливо зимою. В комплекті до нього намет треба возити, бо поки накачає колесо, можна виспатися. До речі, бачив на власні очі, як китайський компресор сплавився і похилився, але робив вигляд, що качає, тільки от стрілка на манометрі замість підніматися падала. А потім перед повною смертю він ще обпік власника. Я поважаю вибір кожного, але коли в люту зиму пробиваєш колесо на дорозі за містом, починаєш думати за якісні вироби.
Орко, давай позичу ті свій Російсько-Китайський (мабуть) (фото є в попередніх коментах) на зиму. Юзай не переюзай, потім скажеш чи гімно! Не прирікаюся, є гімняні по 140 грн з ліхтариком в базі, термометром, пилочкою для нігтів, джіпіесом і псикавкою, але є й нормальні для побутового рівня. Мій як на мою думку є цілком нормал для наших підкачувань. Те що ти запропонував оцінюю на відмінно, але інші не є зовсім гімно!
маю якийсь китайський за 300 грн. підкачує нормально. якось підкачував літом всі чотири колеса з 2.0 до 3.0 атмосфер і нічо насос справився і в міру нагрівся
Я теж мав і користувався 3 роки(здається Вітол) купляв 4 роки тому на Зеленій, але вже "здох"(точніше поламався шатун). Теж качав справно, але зимою йому прийшов "триндець". Після чого я ще ним майже рік користувався, але зараз вже все.... А оскільки 1 раз в місяць я їзжу в поїздки на 500-700км, то якось не хочеться стояти і голосувати на трасі. Дякую Орест за пропозицію на рахунок оригіналу. Можливо і взяв би, як би він коштував 250-300грн(хоча 400 грн це не набагато більше). Ще думаю.... Якщо замовляти, то через скільки часу він буде? Але і розглядаю і інші пропозиції.... П.С. Основна проблема цих компресорів, що зимою їм приходить "піпець" в мороз. Так і мій навернувся. Подзвонив знайомий поможи. Приїхав, накачав, допоміг, а через 15хв. і в мене спустило колесо, і я вже собі нічим не зміг допомогти(добре що був не далеко від шиномонтажу і зміг доїхати). Мороз був -15.
Тому я вище казав, що компресори то може і добре, але про всяк випадок, тре мати з собою механічний (ножний, як у мене)
5-9 днів і у Львові. Якщо терміново, можу продати свій, а собі відкуплю потім. У Львові буду в суботу. Та і що там думати - ціна такого на екзісті 1374 грн без герметика. Герметик - ще 740 грн.