Дякую, не треба. Мій попередній був дуже подібний до твого. Теж працював в плюсовій температурі. На жаль тільки в плюсовій. І ще одна його проблема - він гріється щоразу більше, натомість німецький гріється до певної температури і далі її тримає постійно, як робочу. Та що там казати - сам принцип поршнів з повітряним охолодженням як циліндр в мотоциклі потребує постійного обдуву, тобто на це компресор потрібно постійно пускати вітер Німецький охолоджується повітрям, яке закачує в колесо і завдяки цьому вічний, ним можна качати хоч всі колеса з нуля а не з 2 до 3 атм.
В суботу влетів в яму спустили два ліві колеса, думаю приїхав блін запаска то одна, та коли зняв колесо побачив що зігнув диск (хоча він начебто литий і не мав би гнутись) і відповідно повітря мало куди виходити, за відсутності молотка, рівняв балонним ключем і куском дерева, звичайно гарно такими "інструментами" не вирівняєш все одно спускало в тому місці, сорі за довгий вступ, але поки знімав друге колесо то перше тим китайсько - рос ійським торнадом було накачане до 3 АТМ, хоча пристойно спускало, друге замінив на запаску. По дорозі мусів підкачувати кожних 10-15 хв і так 5 разів. Так от і до цього часто ним користувався качав і шини і матрас і мячі. Гріється помірно в руку не пече, шнур не гріється прикурювач теж. Правда в мороз ще не качав. І не думаю шо ножним чи ручним я б зміг накачати це колесо взагалі. Брав це чудо техніки в практікері 240-270 грн вже не памятаю.
та якби літом не взяв того за 300грн, то з радістю б тебе попросив привезти оригінальний, а так хай поки працює