на мою думку, людина, пересівши з машини без абс на машину з абс думає:"вау, у мене є абс, я зупинюсь у будь-якому випадку і ні в що не вріжусь", перестає покладатись на своє уміння керувати автомобілем, думає що електроніка все за неї зробить. А це вже зовсім не так! абс було розроблено для того, щоб під час екстренного гальмування машина була керованою, а не зупинялась як вкопана. Чесно кажучи, в мене був такий випадок, після якого я дуже дякую розробникам абс!
В топку АБС. без нього краще. сам відчуваєш - як і скільки тобі треба жати на педаль, щоб вона стала. А для того, щоб авто залишалось керованим - не треба тиснути педаль до бляхи, або взагалі її відпустити і ваше авто нікуди не злетить. це ж не Таз-корпорейшин. в екстренних випадках - я ще й зажимаю ручнік. Але не так, що - хрусь і все. а тримаю кніпочку, яка є фіксатором і сам рукою регулюю. це для того, щоб задок першим хватануло, особливо, коли в машині пусто. пі.ся Екстренні випадки - це перший лід на мостах або шляхопроводах і не тільки...і при спуску - зажав, а точніше підтягнув трохи ручку і відповідно вже с..аку тобі не кидає, а передок в таких випадках взагалі не задіюю.
Повністю згоден з Романо!!!! Вже рік їжджу з виключеним АБС і літом і зимою. Минулого грудня те що виключив АБС врятувало під час ДТП. Головне не жати педаль як дурний, щоб не блокануло колеса
Важко сказати... В мене також враження що з АБС тормозний шлях таки довший... Я помітив дві особливості АБС на кораді, думаю інші також з таким стикались. перше. Інколи навіть без слизької дороги, просто на нерівностях на швидкості 80 км треба різко притормозити - і тут абс починає викидувати свої коники, розблоковуючи колеса, оскільки одно з них може бути "чуток в повітрі" через різкий горбок. Педаль топиться вниз і скажем просто, відчуття не з приємних. Я більше ніж впевнений що без АБС гальмування буде куди кращим в такому випадку - колеса блокануться, машину може трішки і посмикає вбоки - але стає моментально. Друге - гальмування на грунтовці, особливо з болотом. Коли просте блокування коліс заставляє машину "вгризтися" колесами в багнюку і "прооравши" верхній шар багнюки гума таки досягає твердішого покриття під ним - і стає. З АБС машина радісно їде далі, колеса чемно розблоковує АБС, зчеплення з дорогою нема. Самий приємний момент який я мав з цим - коли паркувався біля огорожі перед якою була величенька калабаня. Там де мій колишній гольф би тупо собі хлюпнув болотом навкруги і чуток пішов боком і став - корада чемно послухалась руля і зупинилась за лічені сантиметри від огорожі. А взагалі то приємний факт - мені здається що фольцівські АБС досить гарно зроблені - вони включаються вже коли "дійсно" треба, заставити мій АБС працювати на сухому рівному асфальті - досить рідко виходить. Але гальмує моя корада добре - памятаю коли ще до неї не привик, їхали колоною в Ужгород. Попереду був ланцер в якого як виявилось стопи включались на пару сек пізніше. Робили обгін на 140 десь. ланцер обійшов - за ним я. Після обгону була перешкода і ланцерисько рвучко вдарив по тормозах - уявіть собі мою радість коли я завершив обгон і побачив перед собою за якихось 30 метрів дупу ланцера який уже СТОЯВ без запалених стопів. Але корада зупинилась за пару метрів до нього. Ну і приємний момент про АБС - інколи можна лупанути по тормозах в поворотах багато не роздумуючи. Коли я таке пробував робити на гольфі - він загрозливо починав іти боком. Ну а саме правильно - відчувати машину і гальмувати "на межі" блокування чи просто потихеньку з запасом - і буде спокій і гармонія чи з абс чи без нього.