Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Topol, 7 чер 2007.

  1. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Саме так!

    Додано через 53 секунди
    От і мене цікавить це питання...:-D
     
  2. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    За останніми відомостями воно працює не тільки на корах.
    Але помилка не моя в першому пості (коли я написав шо тільки в корах) - так писав англомовний сайт, де я це знайшов.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    До речі, Тополь, ти тюнігуєш бампери на Корі?
     
  4. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Мені брат двоюрідний... затюнінгував був задній бампер на вихідних... об камінь... на карязі йому прокатиться захотілось... прийшлось викласти 100 єнотів щоб вернути стоковий вигляд, бо тюнінг не сподобався... :mrgreen:
    А передній тоже перекрасив бо вицвів.
     
  5. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Зрозуміло!А я думав скоро в новому обліку побачимо Кору...;)
     
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    scirocco, то в компресорі який стоїть на пасіку.. хоч хлопаки мене забакланили і казали шо там нема ніякого прапєлєра в G60 в нього поламало на ньому лопості :)

    скажіть хтось чого показує 900 при замірах... якшо мертвий показує 1000 то той тоді мертвіший мертвого чи просто першу цифру не враховувати і прикидати як 1900 :)
     
  7. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Тому шо мотор всмоктує повітря і робить розрідження. І там виходить тиск нижче атмосферного.
    Тому він в тебе самий справжній мертвяк.
    0.0 psi (1000), брате, треба ше троха подути щоб було, щоб хоть компенсувати розрідження, яке утворює мотор.

    Додано через 1 годину 7 хвилин
    То само собою... :-D
    Я бровку замовив за 140 грн. Буду злобний оскал кораді робити. :twisted:
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Або мій датчик psi бреше, або ти Тополь шось не так розказуєш, або в мене компресор зовсім здохлий

    Опишу деякі режими і покази датчика.

    На холостих обертах у мене на шкалі показує тиск -15. Тобто виходить шо мотор тупо задихається.
    Якщо я на 2 передачі їду по рівній поверхні не натискаючи педаль газу, то датчик показує -6. Коли з"являється підйом, то швидкість машини зберігається, а стрілка піднімаєть до -5, -4. Мотор в цьому режимі виходить теж задихається.
    При натисканні газу і плавному розгоні стрілка йде до 0, може до +2...
    Лише при сильних навантаженнях стрілка залітає за нуль до 5-10 psi. Загнати стрілку туди на нейтралці, тобто без навантаження, практично неможливо, як би я не газував.
    При русі згори зі скинутим газом показує стабільно -20 , нижче просто нема шкали. При цьому оберти можуть бути і 3000 і більше, але стрілка на -20, тобто виходить шо компресор не дує ніфіга.
    При швидкості 100-120 на 5 передачі стрілка приблизно на нулю тримається.
    А взагалі при спокійній їзді по місту датчик практично за нуль не піднімається.

    Варіант шо компресор зовсім уже здох і тому замість наддуву створюється вакуум - це якесь гоніво. В такому випадку вона мала би їхати краще зі знятою трубою нагнітача. У Тополя, компресор зараз взагалі відключений, але через це його машина ніц не їде, на одному зі з"їздів ми мали нагоду порівняти.
     
  9. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Твоїм датчєгом псі тіко тиск пилу на місяці міряти... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Включи шоби комп показував тиск і сам все уздрієш. В мене на холостих завжди показував нижче 1000 (в мене 1000 відповідає 150, бо кора 90 року), а показував 100-110.

    Компресор дує завжди! А тиск він показує тільки той шо впускному колєкторі! Коли скинути газ, крути хоть десять тисяч, повітря через байпас вертається назад і тиску нема. (байпас - то труба, по якій повітря вертається назад, коли газ скинутий і тиск непотрібний). А ще у тебе є всякі там рерути і т.д.

    Там взагалі досить складна система, всякі антидетонаційні датчики і т.д.
    Недаром шоб поставити турбу в машину, турбогараж київський хоче в районі десятки. Турбіна або компресор - то крапля в морі турбомотора.
     
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Міряв тиск компресора Г60 на свому В-3,перед цим помінявши апекси і зробивши
    діагностику інжектора(яка,до речі,показала що все гут,але машина все одно не має тоі потужності),так от,МФА показав що компресор дує на всі 100%:mrgreen:.Звичайно в це мало віриться,або данна метода не підходить для моєі машини.

    І ще вияснилась одна дуже таки цікава деталь:в тому режимі,крім тиску жошки,при натисканні кнопки МФА на дисплей виводяться різні параметри в цифрах.Наприклад є електроний тахометр і моментальний розхід палива,є інші показники але незрозуміло що це(є 7 положень,на центральному екрані номер,на лівому(МФА)-цифри).

    Хто що знає на цю тему,думаю багатьом було б цікаво довідатись.
     
  11. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA


    Ось, читай. (І не забудь мені плюсик там натиснути :-D)
    В принципі з корисного там тільки миттєвий розхід і наддув. Все решта - тестові дані і інші непотрібні речі.

    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1152


    До речі, скільки показало? Воно ще може глючити, не забувай про це.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Показало,що в мене під капотом супер-пупер наворочений компресор,тобто-21208-0.Скоріш за все - глючить(а приємно було б:-D,як би правда),хоча розхід показує дійсно реальний!
     
  13. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA


    Я десь краєм ока бачив що ця функція правильно показує тілько в корадах... Може просто неправильно показує твій комп. Заміряй простим манометром, пошукай на forums.corrado.su як це робити правильно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Я вже не знаю де дальше копати(на рахунок потужності),ще лишається датчик детонаціі,але сумніваюсь що він настільки впливає.Ну і ще непонятка з перепускним клапаном,може в ньому собака зарита?
     
  15. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Собака сидить в компресорі - це точно.
    Пасат з компресором нормальним - просто полетить!
     
  16. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    А тепер,при повторному тесті МФА показав 1200(розкрутив тільки до 4500 тис.),тобто компресор в дуже бідному стані,але все ж дує!чому тоді
    нема різниці з піключеним ЖО і відключеним?
    Невже,жошка або дує або ні?
     
  17. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Та де там... то в районі 0.1 атмосфери десь - то нуль майже...

    Перевір також байпас, може воно стравлює все повітря назад. Байпас - труба яка відводить повітря назад якщо відпущений газ, в цьому випадку жошка дує вхолосту, тиску нема. Почитай той сайт що я тобі давав про коради, там має бути вся інфа. Тільки не задавай їм питань, не прочитавши ФАК - вони нєрвні там.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Якщо можна - подробніше про байпас,і де саме може стравлювати повітря?
     
  19. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Тут дивися всю документацію по корадо.
    http://www.volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01

    Байпас - труба яка іде назад до компресора (та тонша, збоку так) - коли ти натискаєш газ - вона закривається і все повітря іде у впускний колектор. Коли відпускаєш газ - обороти можуть бути навіть 6000 але тиску не буде - бо він стравлюється назад. Так от, може в тебе якраз оцей байпас завжди відкритий, почитай доки ці і продіагностуй, я тільки знаю що вона перекривається, але не знаю тонкощів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Тобто вихід повітря на байпас регулюється клапаном,який стоіть на корпусі інжектора.В моєму випадку він починає відкриватись коли газ нажати на 2/3 - і дальше до упора.Виходить що клапан працює правильно?
    Але коли газ відпущений-то байпас теж перекритий(заслонка закрита)
    Може відрегулювати так,щоб клапан відкривався пізніше(якщо жошка на малих обертах не створює достатньо тиску),відєднувати клапан взагалі ризикувати не буду?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)