Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Topol, 7 чер 2007.

  1. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Я думаю слід буквально на одну спробу його перекрити - подивитися як їде без нього. Може якраз причина в тому що він все "пропускає" назад. Двігу нічого точно не буде - в тебе є датчик детонації, все таке, не переживай. Для контролю можеш ту трубку відєднати від компресора і тупо перекрити - щоб точно знати що причина не в тому. І ще - перевір в себе:

    1. Всі повітряні патрубки.
    2. Інтеркулер. (біля лівого колеса, під бампером.)

    Можливо вони пробиті - і повітря просто виходить. Перш ніж грішити на компресор - слід це все проробити.
     
  2. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Патрубки перевіряв,нічого підозрілого на перший погляд не знайшов,але як іх перевірити під тиском?З самого нижнього патрубка від інтеркулера злив 100-150гр. масла.До речі:датчик СО і патрубок перед інжектором має масляний наліт,а от вихід від жошки сухий і чистий-як памперс до використання:mrgreen:,(грішу на клапан вент.карт.газів).
    може ще спробувати підєднати жошку напряму8-0(в обхід інтеркулера).
    І ще одне питання:з відєднаним ЖО збільшується вібрація чи ні:shock:?(двигло ж то декомпресійне)
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Слухай, Ярик, шо в тебе за машина? В профілі пише Гольф 1.6... Який там компресор нафік?
     
  4. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA


    Я їздив 3 місяці, і інші тоже. Нічо страшного. Детонації навпаки іде від передуву.
     
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    MARTINI,компресор нафік стоіть на моєму VW PASSAT B-3 PG.G-60 syncro.(я ще просив,щоб ти подивився номер клапана стаб.ХХ,тому що в тебе такий же мотор),а в підпис його поставлю тоді,коли він реально буде відповідати тому підпису!
    Гольф 1,6 в мене вже пятий рік,за що йому НИЗЬКИЙ УКЛІН,і продавати буду коли доведу пасцата до ума!
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Та це ж Ярик з Б3 синхро-пасатом, Ігоре... :-D
     
  7. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Кора: Міряєм тиск компресора за допомогою MFA

    Тополь,який бенз лив,під час їзди без жошки.Просто багато було мною перечитано на різних форумах,багато хто рекомендує лити 92",оскільки двило ж то декомпресійне!
    І ще наткнувся на одну таки цікаву тему,є зараз в продажі електронагнітачі,може і не супер-пупер,але наддувають цілих 0,1бар,підходять практично до всіх машін,і коштують халяву - 500баків!Може хтось з иними стикався,мав справу?
     
  8. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    500 Від Мерседеса коштує як у Тополя. а при наддуві 0,1.......Інжектор сам більше повітря затягує ніж електронагнітач подасть.))))))))))
     
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Хат або Тополь,можеш виложити фото як то всьо хозяйство(ітон) виглядає під капотом?
     
  10. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Без патрубков правда еще и ролика....Это М-45.
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    чим м45 від м62 відрізняється??? і які там ше модифікації бувають??
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)