в пятницю на сервіс діагностувати.. суботу, якшо небуде чогось із ряда вон, в МРЕВ машинку шось типу цієї (4х4 + норм мотор) хочу давно.
Якщо кажеш, що власник працює на автосервісі то треба шукати автосервіс, щоб власнику був несподіваний, адже сервісмени часто між собою знайомі і можуть по вухах пройтися. ІМХО, завше мене насторожує, коли машину продає працівник автосервісу....Ймовірність добросовісності 50 на 50.
во-во. Хароші машини на базарі не стоять. власний досвід)))) Хароше авто - в автосалоні:D:D:D на рахунок окраїн Львова - то може дійсно краще пошукати за межами. Глянути по Волині, Ровеншині і т.д. п.с. без образ але авто зі Львова за даром не хочу)))
Млін та не лякайте ви мене так. На сервісі побачим, повезу на офіційний шкодівський, хоча то ясно шо не гарантія. Завжди є ризик. про волинські машини особливо з Луцька теж наслухався )
ніхто не лякає - то реалії авторинку)) Бруківка тільки на вул. Б.Хмельницького і то там знак заборони руху)))
Не зовсім з тобою погоджуюсь. Це міф яким усіх лякають щоб їздили по машини у Луцьк чи Франківськ те, що в нас бруківка не означає що всі по ній кожен день ганяють 100 км.год. я на приклад по бруківці дуже рідко їжджу так якось получається маршрут на роботу... А погані дорогі не тільки у Львові, а по всій Україні хватає без бруківок. Тут більше залежить як власник до машини ставиться... Моя думка...
Нє там іншого роду приколи часто зустрічаються. короткий перелік: 1. Машини-клони 2. З обліку машина знімається в Луцьку без проблем і більш її ніде поставити неможеш бо якась лажа вилазить. 3. Купують машині потім виявляється шо бита і то некисло. 4. Змотаний пробіг також звичайна ситуація. 5. В машині потім находять купу потайних ніш під котрабас то все реальні історії з Луцького авторинку. Кажуть шо там відсоток авто кидал дуже високий.
відповідаю. то якась дезінформація і пімивання репутації Луцька і так по -порядку 1 - так. було колись. був тут один дєятель, що так класно номера перебивав. закрили. давно. і був колись Автоклондайк. вже давно, років з 2-3 як його прикрили і рипатись бояться (то все ЮЛЯ!!!)) 2 - це скоріше про Донецькі машини. п.с. зі Львовськими така халепа в нас також зустрічається)) може таємн не любов Ваших-Наших)) 3. - бита-не бита. ти ще скажи, що підходиш і питаєш - "Бита Була??". - "ні, не була" і ти сів і поїхав. тут самому дивитись треба. а якщо не видно - то Волині і Франеку великий + , бо вміють хлопці з гамна канфєтку зробити. 4. його дядьку, ще змотують в Німеччині.... 5. то дивлячись яке авто. такі Октавії на Польщу не їздять. Їздять маленькі авто. не дорогі. щоб не шкода було, бо поляки ото сі нинько машинку не розбирають, а виламують деталі, а крила і двері ото сі сверлять. так що.... п.с. ніші - то не погано, є куди ліфчики від жінки хавати))) на счот автокидал і нашого авторинку - то авторинок найбільший у нас. і перекупщики є. тому треба просто знати їх "практіческі в ліцо" щоб не попасти. чи ти хочеш за один базар купити машину от так зразу?
і я не зовсім з тобою погоджуюсь. це не міф та бруківка. їжджу по Україні і області - чомусь, дякувати Богу, все на місці. достатньо Львова - щоб приїхати додому з відламаною губою в багажнику, глушаком і вся панель приборів на підлозі. У Франеку був - і то краще.
Про авторинки не розвиватиму тему говорю бо сам з Рівного і наслухався про той ринок з дитинства. Може зараз інакше не берусь судити. Ти правий такого в нас добра вистача, але то тільки приїжджі так попадають львівяни майстерно то все обїжджаюьть ) я по Рівному з закритими очима після льовова їздив )
да. відійщли троха від теми.)) так що там з ресурсом турбіни?? чи то секрет. бо ж собі думав таке брати в універсалі але передній привід...тілько криза - курча вщістко бардзо жле))
отой чоловік шо ти нарадив попитав в майстрів і оно шо вони сказали: Ресурс турбіни залежить в першу чергу від режиму експлуатації двигуна. Яким маслом кормлять двигун, наявність турботаймера. Може виходити до 500 тис. легко. Але і за 80тис. можуть ушатати. Першим ділом комп"ютерна діагностика (в онлайні перевірити тиск наддуву), компресія в двигуні, колір нагару на свічках, і зняти повітряний патрубок з турбіни щоб перевірити чи не кидає турбіна масло. Проблемою цих двигунів є маховик (демпферний). Його ресурс близько 150тис
Короч з діагностики вернувся. Ходова ідеал. Мотор теж нормально. Крило мальоване була бита зі сторони пасажира (власник казав шо несильно). з серйозного: Подушки безпеки не діагностуються скорш за все вистрілили. Отож питання сткільки буде вартувати їх поміняти. Контур кондюка немає тиску (нема фреону). Питання куди ж він подівся тоді. отож ціна питання 11 550 чи варто ?
а маєш якісь інші варіанти автівок?. може попробуй трошки збити ціну - так на 0,5-1к уо на ремонти, а?
Значить є витік. В такому разі ще одна діагностика((((. В систему заливають кольоровий газ і дивляться куди тече. Потім ремонт, потім заправка +/- 200у.о. походу удар був нелегенький!!! думаю НЕварто