Ти його остаточно його купив, бо я шось так і не зрозумів, Павло казав, що ше передзвонить за 2 тижні?
http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_3013499.html Хто, що, знає про цю Кору? Друг думає собі брати, попросив поради...
На ріа я то також прочитав, але чи то достовірна інформація?, хотілось би почути докладніше, може хтось з одноклубників щось знає про ту кору більше... шось таке люди пишуть на ріа, в дописах про ту машину, але чи то так невідомо.
там задній спойлер якийсь не такий в кори він електричний і висувається на швидкості а тут ВАЗ тюнінг + піднята вона... ну і про доки пишуть я би не брав навіть якшо ціна заманлива.
Якщо не помиляюсь, то спойлер рідний, просто піднятий і напевне не опускається. Те що піднята - фігня, опустить її на землю. Єдине що - доки. . . А взагалі нащо розводити демагогію про фото! Подзвони і взнай все, поїдь - подивись авто і доки і тоді рішай!
Той уманський корок не подібний на коррадо, навіть не кожні жигулі піддаються такому колхозу. Власнику пообрубувати руки за таке
Якщо з доками все в порядку (а це поки що достовірно не відомо, нажаль) то привезти її до належного/пристойного Кори стану не буде складно, на мою думку... Ну і ціна заманлива. Дзвонили, людина запевнює що з доками все гуд, проте знімати з обліку машину не хоче, каже немає часу, дає ген. доручення на 10 років. А як взнати чи все добре на місці?, то ж треба іхати в мрео, а машина на обліку в Черкасах, не охота кататись 700 км. просто так, тому і питаю на форумі може хтось знає більше... Спасибо за предложение, машинка отличная, не в сравнении с той, но решает цена. Згоден. Хіба з допомогою клубу ми б не привели його до ладу?
Якшо з доками все ок і якшо твій товариш має бажання закопатися на пару місяців в гаражі, то хай бере. Врахуй, що без компресора вона не їде ніфіга. Нема сенсу їздити як пенсіонер на спортивній машині. Коли в тебе під капотом близько 150 коників, то ти готовий миритися з незручностями купе, шо в тебе нема місця для задніх пасажирів, що в багажнику мало що поміщається, що жорстка підвіска. Але який сенс то все терпіти, коли там буде максимум 80 конячок, а машина при тому досить важкенька. Якщо хоче розраховувати на допомогу клубу, то мусить прибрати нафік рагульські жабри на крилах і на бамперах, поставити спойлер на місце, опустити машину до заводського кліренсу В принципі, запчастини знайти можна всі. Навіть компресор за баксів 500-600 збереш в майже ідеальному стані. Механізм заднього спойлера теж є. В результаті отримає нормальну кору, але за гроші близькі до тих, що просить за свою Валерон
И честно говоря время на поиски оригинальных запчастей займут очень много денег и времени, некоторые запчасти просто не реально найти на Украине. А ездить на коррадо и думать "и так сойдет потом поставлю" не годится. В моей коррадо работает все+газ 4поколения+запчасти+зимняя резина+самое главное это компрессор в очень хорошем состоянии. А купить за 4тысячи коррадо "на коленях" это не целесообразно. При покупке такого авто чтоб довести его до рабочего состояния тебе понадобиться где то тыщ 5. Поверь это правда.
Ну тоді я також свою насмілюсь запропонувати http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_2477872.html. за 6000$ зняту з обліку.
Привіт. Задумався про покупку VW Corrado. Пікажіть будь ласка хто що знає по моторах (перевагу надаю VR6), який кращий або надійніший. на що потрібно звертати увагу? чи є проблемні місця? Купувати непоспішаю, збираю спочатку інформацію, але не хочеться пропустити хороший варіант! Буду вдячний за любу інформацію.