привіт. не там питаєш. ось профільний сайт www.corrado.su на все, саме головне кузов, все інше робиться при наявності бажання і $$$ 1.8 PG з нагнітачем, як правило мертвим або заміненим на Iton 2.0 9A 16V - двіжок шустрий, проте допотопний і проблемний механічний вприск, в мене такий був, правда машина з німчури, я був першим власником, проблем в принципі з ним не мав. 2,0 ABF - в принципі той самий 9А, але з надійнішим вприском. Рідкість на Коррадо. 2,8 2,9 VR6 - якщо не вбиті, то самольоти, правда трохи затяжкі в порівнянні з іншими. Хороші варіанти не продаються як правило, а якщо і продаються то за нормальні гроші. Особисто я свою задарма не продавав. Рекомендую добре подумати чи потрібна тобі така машина! Гроші і увагу любить вона ще більше ніж жінки, повір мені як бувшому коррадоводу. Удачі в пошуках.
Все правда, крім АБФ. Вони штатно на Коррадо не встановлювалися. Бувають ще 2E - простий 2-літровий мотор 115 коників. Найслабший і найнадійніший двигун в лінійці KR - 1.8 16V 139 коней Перед покупкою дійсно треба добряче подумати. Якщо навіть тобі буде здаватися що маєш запас бабла, ця машина висмокче його з тебе дуже швидко Це гарантую на 99% , бо хорошу кору ніхто не продає, хорошою її доведеться робити тобі.
точно, мальоха перепутав, мав на увазі 2Е а написав АБФ І ще раджу врахувати що кузов в Коррадо унікальний, мається на увазі що від гольфів пасатів і т.д. кузовні деталі непідходять, онлі Коррадо і тільки задорого! Все ж таки якщо ти купиш Коррадо і вкладеш в нього певну суму дєнєх ти їх ніколи невідібєш!!! І ще, Коррада повинна бути як мінімум другою а краще третьою машиною в твоєму гаражі, тобто машиною вихідного дня, для душі так сказать. Без поджопнєга буде трудно. Хоча Корра в мене була єдиною машиною, і в мене вона їздила а не на сервісах стояла, але це тільки тому що я її сам з німців гнав.
Vova$, MARTINI дякую за інформацію і поради! Дійсно задоволення не з дешевих... але це ж Коррадо, вигляд просто супер! А за все треба платити)) Все ж таки буду шукати VR6. До речі машина буде купуватись не в Україні... Вже придивився одину кору. 93 рік, 160000км, VR6. на фотках виглядає непогано,і здається всьо сток. але то треба їхати дивитись.
а-а-а-а-а-а рестайл, рекари, занижена, поворотніки в бампері (америкос) - БОМБА Аж слюні потекли!!! То в Станіславі буде +1 Кора? ручка КПП несток під документи?
Напевне ні! Я так розумію, що вона і буде купуватись в "америкосів", там де проживає автор - Edmonton
Вибачаюсь, треба було зразу сказати за канаду Хоча питання вбитості машини спільне! дуже важко найти нормальний стан любої машини, дороги тут хороші не всюди а про зими я краще промовчу... Той хто продає цю машину хоче 6500. як на мене це забагато. за такі гроші можна взяти БМВ 325 2001р(тільки не копайте, це просто порівняння ). Хоча звісно коррадо це історія)) Є і інші варіанти, правда G60, які можна взяти за 3000-4000. але як писав вище - хочу VR6. Дякую за побажання, також надіюсь на удачу!