Про опозитник знаю. Власне пробував такий до ума довести на Альті - коробку автомат не зміг побороти. Розглядував варіант Ауді 2.2 турбо з мехвприском - але вони майже всі квадро - хочу переднепривід. На квадро коробки тупуваті. Одна навіть в мене була .... але тоді плани були інакші. Даром ти про 9а і 2Е так говориш - насправді іх до кінця не доводять. В цих двох двигуні є слабкі місця - виміри повітря, їх можна обійти тиском у впускному. Мехавприск має переваги перед Дігіфантом у відсутності паливних таблиць через те 9А важаю кращим, так само як KR. Тільки в KR тяжче з таблицями кутів.
блін , вона ж кватро !) короче бери бочку б4 або 90 ....і туда запихай 2.2 ))) дешево і сердито ) куме а чому ?
Згоден, підрахунок повітря можна обійти простою системою з МАФом чи МАФ-емулятором і турбіною. Більше того, ми в 21 столітті живемо, таблиці кутів теж не вважаю проблемою, кути не складно переписати, знаючи начинку бутера (блок, вали, голова) проблема вирішується а точніше вже вирішена, достатньо поставити програмовані мозги і скопіпейстити файл з інтернету. Не менш оптимістичним в прогнозах виглядає і запас міцності ШПГ і блока який самі німці не міняють вже десятками років. Це все дає енергію ентузіастам, які на роки зависають в своїх проектах, постійно і надовго. І як на мене, граблі сидять у формуванні стехіометричної суміші в камері, її дуже важко якісно втримати на різних обертах з таким довгим ходом поршня і з такими недолугими заклапанними форсунками низького тиску. Якісна суміш на початку такту може перетворитися на збіднену вже в його середині чи, для прикладу, кров'ю досянутий пік потужності на середніх при чесному зберіганні динаміки збагачення, якогось милого відбивається перегрівом чи детонацією після 5000 обертів. Це як різати гланди через жопу - в теорії можливо але в практиці нікому не вдається. Тому і раджу піти вже пройденим шляхом - ставити FSI, німці вже пройшли той етап і тепер дозують бенз прямо в камеру, під в 5 разів більшим тиском, щоби суміш гарантовано рівномірно і швидко наповнювала циліндр, не стікаючи по стінках і не миючи клапани. І як бонус - колупаються тепер в моторах сидячи за компом в фотелі з пивом, правлячи паливні карти, криві наддуву, скрізність форсунок, вестгейта, чи катаючи кути з клавіатури. Вже не кажу про такі чудеса, як регулювання фаз кнопкою мишки, де на ту ж процедуру в 9А потібно тратити тижні і сотні баксів за кожну пробу, вдалу чи ні, шукаючи і міняючи кожного разу розпредвали з прокладками.
Привіт, є пасат б4 1994р.в. седан, чорного кольору ААА 2,8 механіка, зареєстрований у львові, блок розточувався під порші 2,9. їздив без проблем, 3 місяці тому провернуло вкладиш колінвалу.