Легалізація "блях"

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2018.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дивиться тільки на підозрілу машину і провіряє по інтерполовській базі по угонах, а машина не в угоні і що пограничник має до зміни реєстрації то що йому пояснювати- нехай записує номер і шукає польського власника - що порушив польський закон, машина уже має українську юрисдикцію і є легальна. І друге через пару місяців ті полькі бляхи взагалі не будуть мати права їздити по Україні не тільки за кордон і половина з них просто не зможуть знайти кінці де коли і ким продана.
     
    • Сумно Сумно x 1
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ми говоримо про схему, коли власне реєстрація не міняється, а коли без скасування польської додається українська. Коли в польщі знято, а в нас поставлено, то проблем взагалі жодних і нема
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Власне всі бляхи з самого початку незаконні. поляки литовці продавали українцям не змімаючи з рєєстрації... За зняття з реєстрації відповідає власник... Попробуй в німця купи машину без зняття - німець ніза що не погодиться. Взагалі то це все залежить від національного законодавства. Я до речі свого першого мерседеса на початку далеких девяностих купив на базарі під Ополе а документом був папірець - купча з печаткою базару.. і всі все зареєстрували... я навіть не знав чи була знята з реєстрації чи ні.
    Ще раз кажу якщо Україна зареєструвала, а поляк не зняв то в кінцевому випадку вина поляка а не українця... От поляки нехай з тим розбираються
    Недавно був свідком цікавої ситуації.. коб іта на литовських номерах попала в ДТП пішла страхівка... але там треба було попередити литовську страхову в якийсь період... вона того не зробила то литовця там оштрафували на 300 євро... Він там офігів і почав сюда видзвонювати)))) -це означає що за всі операції з машинами відповідає власник - і він мав зняти з реєстрації...
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    допоможу стати на консульський облік. 500€
     
    • Смішно Смішно x 3
  5. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    Куме, що ви курите?
    які підозрілі машини? на кордоні не тільки провіряють бляхи. до блях і привязаний номер кузова.. в техпаспорті все написано....
    і не важно який митний конроль, польский, угорський, румунський чи уругвайський - на одному ВІНі два номери... соупадєніє...

    включаєм логіку, виключаєм "а шо я, а во він так зробив і я хочу".... ну і треба починати зі себе, щоб жити в нормальній державі..
    є відома легальна схема, держимось її (Кум, ти ж сам сказав, що німець тільки зі зняттям продає)

    всім мир :)
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Спеціально уточняв.. на границі не по ВІНу провіряють номера реєстрації, а по номерах дивлятся ВІН, а потім уже можуть звіряти на кузові якщо є підозра. Плюс база даних не польська і навіть не Європейська а інтерполівська і видає інформацію тільки коли ВІН в угоні, якщо в базі немає -то видає що немає і повної інформації не висвітлює. Але є дві бази друга база - національна - по ній дивляться чи має машина національну заборону виїзду за кордон - але там також якщо в базі немає то пограничник бачить напис що інформація про цю машину в базі відсутня. Якщо мають підозру то можуть висвітлити повну інформацію - але в основному цього не роблять бо це час. Подвійна реєстрація вилізає раніше ніж попадає на границю - на етапі стиковки баз - національної і інтерполівської. І таких випадків є дохрена навіть без "блях" - банальна помилка при ручному вводі інформації.
    Це так в загальному методика як провіряють на границі.

    Взагалі наша дискусія пішла не в ту сторону. Я в першому посту написав що можливо будуть знімають пачками.. Теж спеціально уточнив. Що так і є - будуть знімати з реєстрації в тій державі звідки машина по якійсь скороченій процедурі, по подачі з української сторони у звязку з масовістю явища. Єдине що не ясно що буде з протермінованими машинами - бо тоді при знятті мають штрафувати поляка, що вчасно не вернув. Коротше -поїхала перша пачка по цій методиці - на другий тиждень буде результат.. Так що все легально і законно
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Недавно іздив у Варшаву, то на нашому кордоні мою машину перевірили від і до, бо перший раз нею виїздив. Навіть сказали на кому мої номера раніше були (марку і модель авто і власника). Так що надіятись що не пробють чия машина на наших номерах марно. Поляки ж можуть з легкістю пробити по своїй базі всі польські бляхи...
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То напевне в тебе писок підозрілий був))))
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Натрапив на "цікаве" відео на ЛТК. Після такого відео методи, які запропонував Кум стають більш реальними...таке враження, що в нашій державі, в першу чергу, найменш зацікавлені в дотриманні закону і процедур є держслужбовці(
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    З того часу, як вступили в дію закони по розмитненню, вирішив взагалі не заходити на форум (сюди) поки не розмитнюсь. Бо з'явилась ця тема і почалась з підйо&ом. Цікаво, що тема почалась жувати тими, хто не має бляхи.
    Можу помилятись, але мені пох.))))
    Але....
    Сьогодні, ну тобто 5-6 годин тому РОЗМИТНИВСЯ!!!
    Розмитнювався сам, розмитнювався на Закарпатській мииниці у Виноградові. Знаю все та покроково. Можу порішати, мої послуги від 100€ в залежності від складності випадку.
    Допоможу зняти "бляху" з обліку в країнах LT, LV, CZ, SK. Для тих в кого PL - давайте купчу і підтверддення зняття з обліку, тільки тоді моду допомогти.
    Кожен випадок розглядаєттся окремо.
    Ще одне, якщо в тех.паспорті у вас відсутній запис про якісь тех.дані авта (об'єм, маса, х&яса, і т.ін), теж моду порішати, прайс від 1,5 тис.грн.
    До ранку зажигаю в "сонячній горі", до обіду планую бути ше тут, тому коль-бо тре, то маякуйте, розмитнемо і вас.
    Вернусь у Львів, тоді перечитаю вже всю тему.
    Запощу троха фоток сьогоднішніх,
    IMG_20190111_233343.jpg IMG_20190112_012933.jpg
    А тут в кадрі лише 4 наші машинки, бо всі 12 не вмістились.
    IMG_20190110_084903.jpg
    Ну і тільки ми при розмитненні готували собі шашлич на мангалі під митнецею ;))))))
    IMG_20190110_124129.jpg
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Перечитав то всьо, ну і можу тоже всяких догадок утопічних написати. Але скажу так, що я сумніваюсь, що митниця прийме машмну без підтвердження про зняття з обліку в іншій країні.
    Приміром, мою зняли з обліку без виїзду і не тільки мою (всі наші). І то ті, хто прийняв рішення розмитнюватись.
    В більш адекватних країнах ця процедура не передбачає корупційних схем і нервів.
    Ось, моє підтвердження з "регітри", що знята.
    IMG_20190108_174537.jpg
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Роман, напиши скільки все винесло....бажано по пунктиках...
    Тесть живе в Чехії і має Ауді А6 95 року на чеських номерах, 2,6...задумався розмитнити під "акцію -50%"...але пробую пояснити, що то не вартує того, стара машина, великий обєм....
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Не вартує.
    Для прикладу наведу, Ауді А4 та що на фото на АЗС, кватро, 2.5d, 2002 рік, універсал, при оцінці 2250€ (оцінку митники напишуть, а якщо сподіваєтесь на оцінку 100€ то утопія, але реально - при доказуванні ч/з суд при наданні переклвдених доків, всіх чеків і т.п.)
    Так от, така Аудюха обійшлась в 84000грн +/- (в т.ч. : мито 10%, ПДВ20%, акциз і штраф 8500грн), але це без брокерських, без зняття з обліку в LT, і інших мілких витрат.
    П/с/ чув що у Львові брокери беруть 500$, і знаю що Одеса бере 1000$ брокерських, Луцьк від 250$, Закарпаття +/-200€. Вангую, що в наступному місяці будуть більше брати, адже попит перевершує пропозицію)))
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ті 50% то всьо фігня. Коли вони не будуть діяти, а буде 100%, то суттєвої різниці не буде, ну хіба на 300$ дорожче.
    Там все рахується не так, як народу закинули через ЗМІ.
    Вони добре все порахували, але не так як народ хотів.
    Проте, я хоча спокійний, що бабло котре я та інші сплатили державі піде на пенсіонерів.... а чо? Так Петро сказав.
    )))))))
    Кожну машину розглядають окремо. Все залежить від її компоектації по вінкоду.
    Якщо ж цікавить конкретно, то можу взнати її оціночну вартість (max/optimal/min), але та хрєнь платна (300грн). Маючи граничні оцінки, можна прорахувати на 95% скільки обійдеться під ключ із зазором 5%. Всі двіжі починаються з оцінки. Без неї нєфіг дьоргатись.
     
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ти би росписав реальну процедуру розмитнення і постановки на облік... а то є купа інфи і відео в неті, але толком ніхто не хоче розказати лиш би для того, щоб люди звертались до них і косили бабло...
    наприклад, батько дівчини хоче пригнати не дороге авто, бо реально дуже потрібно на повсякдень, але платити за "послуги" грошей не дуже то є.... є плани самому все робити, але процедура не до кінця зрозуміла.. всюди є рішали, які готові допомогти, але тільки за гроші і то не малі ... що робити в такій ситуації? :dntknw:
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    після розмитнення недороге авто на кожен день перестає бути таким (недорогим), бо його оцінять далеко не в ту суму, за яку воно було куплене, а в більшу. і вже з тієї суми будуть нараховуватись всі збори і податки. я б радив не морочити собі голову, а шукати авто на нашій реєстрації відповідно до наявного бюджету.
     
  17. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    воно то так, але авта в тому бюджеті в Україні в плачевному стані.. найти хороший екземпляр досить таки тяжко.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    @Shaggy , перенеси три верхніх пости в тему по бляхах чи розмитнення, як там воно і цей пост теж. Будь-ласка!
    І там вже будемо ту тему мусолити, ділитись і т.п.
    Там вже спробую щось прояснити.
     
  19. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    перенесли. всі тебе уважно слухають :)
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Так от, чогось нового я вам не напишу, так в інеті багато інфи, але повірте, що казуси бувають на різних етепах. І їх всіх треба виправляти, або "касувати".
    Складного нічого нема. Але рекомендую, щоби перед покупкою конкретного авта, пробити його по "шваке" (послуга платна, я беру 300грн., є дешевше), без плати за послугу цього не зробите, оскільки там доступ під паролем і ключем, який вартує +/-300€ (викидати єврики нах потрібно).
    "Шваке" дає три варіанта цін:
    - максимальна
    - пропонуєма
    - мінімальна
    Приміром мій Пассат йшов в такому діапазоні, €:
    - 2450
    - 1860
    - 1240
    Тому, свій брокер оцінив його в 1300€.
    Для прорахунку оцінки, в базу вводять він-код + кілометраж + рік введення в експлуатацію.
    Южаніна сама сказала, щоби митники брали по мінімальній ціні, і до каталогів типу "шваке" вони звертаються, якщо бачуть, що ціна явно занижена.
    А та прога "прікольно" рахує..... якщо по заводу авто мало оригінальну магнітолку, чи підігрів сидінь, чи якусь іншу шняжку, то воно видає ті дані.... і програмі, і митнику пох, що там того вже нема чи щось спіzdили в процесі експлуатації )))))).
    Так от, знаєм +/- оцінку, маєм автомобіль знятий з обліку (документ), маєм купчу (документ), везем його додому на тех.паспорті тої країни.
    Що платиться при ввезенні, тобто так званий завдаток за розмитнення - х.й.з. Я знявся з обліку дистанційно.
    Далі вас чекає митне оформлення - про це в наступному пості пізніше.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)