Легалізація "блях"

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2018.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    сорррі, не мав часу навіть писати, продовжу
    Митне оформлення, нічого складного нема. Але без брокера нічого не зробите. Так, брокер - це чувак посередник, який має на свою діяльність відповідні дозвола/ліцензію. Гуглите собі контакти брокера, зконтактовуєтесь з ним і всі питання по розмитненню узгоджуєте. Вважаю дурістю шукати брокера через якихось рішал.
    У відповідності до якихось там електронних черг, вас реєструють, попередньо формують МДшку (митна декларація) і брокер подає дані в систему. Коли митниця погоджує ті дані, ви здійснюєте платежі в казну по розмитненню. Процес може зайняти до тижня часу +/-, потім підходить електронна черга, автомобіль заїжджає на термінал, його фоткають і все. На терміналі може бути півгодини, а може день і більше, тут х.й.з від чого залежить. Може то впливає вартість перебування на терміналі, яка дорівнює 150грн за добу (і пофіг шо був лише годину, 150 заплати).
    Коли автомобіль розмитнений, віддають на руки всі документи (купчі-ху..пчі і т.д.), а також завірену копію МДшки.
    Після того слід зробити сертифікацію, вартість котрої 100$-100Є. Хоча на Кривоноса роблять за 1400-1700, але там зі слів товаришів кидалово, бабло збриють, скажуть що роботу виконали, але авто не пройшло сертифікацію. )))))))))))))))
    (буквально вчора, товариш пригнав БМВ в 48 чи 46 кузові, поїхав туди на Кривоноса, а йому сказали, що якщо в тебе по заводу ззаді ремні безпеки якось так, а не так, то ти не пройдеш...... от такий брєд).
    У всіх інших місцях роблять без проблем сертифікацію (кільцева біля Галіції, за мостом як на Рясне2, Кривчиці).
    Далі, з тим всім в сервісний центр (мрев) і постановка на облік.
    ОДНЕ НО!!!! - дуже уважно потрібно на кожному етапі перечитувати документи, бо скажу з досвіду:
    - одному товаришу помилку зробили в купчій у він-коді і всі доки (навіть з митниці) пішли з тою помилкою, побачили аж в мрев. Він калашматиться досі з тим, хоча бабло в державу заплачено понад 2тис.у.о.
    - особисто стикнувся з тим, що 3-х дверний хетчбек Гольф-4 в митниці написали "універсал", побачив аж в мрев, ті питання вирішив в тел.режимі, митниця внесла зміни в базу. Далі крв блд той же Г4 в сертифікації написали 5-ти дверний, а він же ж 3-х дверний)))))))) і пох. шо вони його фотографують на сертифікації.
    - іншому товаришу в роках випуску помилки наробили.
    Карочче багато таких всяких нюансів. І тому уважно все треба перевіряти.
     
    • Подобається Подобається x 4
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Постановка на облік не складна процедура, але зара за 2-3год. цього самостійно не зробити бо дуже великий наплив людей.
    Проте, я сам поставив на облік дві машини, оскільки в мрев мав інші справи по роботі, майже кожен день, то спокійно все зробив за 2 дні. До рішал не звертався.
    Постановка на облік обійшлась:
    - Г4 -> 700грн. в пенсійний + 800грн. послуги мрев (постановка, експерт, номера, тех.паспорт)
    - Б5+ ->1300грн. в пенсійний + 800грн. послуги мрев (постановка, експерт, номера, тех.паспорт)
    Процес такий:
    1) взяти номерок (якщо в номерок буде 300-якийсь, то варіант що приймуть дорівнює нулю). Зранку двері відчиняються і всі як бидло хапають номерок в тому автоматі. Я простіше робив. Приїхав після 11год, взяв номерок. Був 306. Черга дойшла ввечері перед закритям. Оформили заяву на дві машини.
    2) наступного дня приїхав перед 11ю год. взяв номерок. Був 267.
    3) поїхав став в чергу на огляд. Черга закінчувалась біля тої електростанції (хто знає). За 2 години вже машинки оглядались. Черга хоть велика, але вона рухається нормально.
    4) пройшов експерта, заповнив в нього ще одну заяву на огляд.
    5) пішов в банк оплатив пенсійний, експерта та постановку на облік (номера і ТП) (там годину-півтора в черзі).... шей суч..ри помилку в коді призначення платежу зробили (одразу не помітив, та й як помітити, я ж не знаю тих кодів)
    6) відніс всі доки з квитанцією про експертний огляд в 25 вікно (окремий вхід з двора біля арки)
    7) через 20хв. забрав від криміналіста доки (з 25 вікна)
    6) всі доки відніс на першому поверсі де інформаційна стійка (то місце 17) віддав доки на перевірку по інтерполу. Сказали за 15хв. забрати. Забив на то, прийшов забрав за годину.
    .............................................
    і так вже була десь 3-4 година дня, а мій номерок 267 ще й не висвічувався.
    Чекав, пив каву, шатався туда-сюда і десь о 16.30год висвічується мій номер. Але я провтикав. Не встиг. І якщо не встиг, то періодично, через 5-10 хв. він знову висвічується але в іншого оператора.
    7) прийшов здав оператору документи по кожній машині окремо. І там уважна дівчинка побачила, що в коді призначення платежу в пенсійний помилка. Хоча доки прийняла, сказала метнутись в банк і виправити. Банк там до 17.00год. Встиг. Виправила мені то призначення, передрукувала. Але там хотіли підсунути ще одну квитанцію на машину по 25грн., бо типу по новому набирала платіж. Звісно того вже не платив, принципово.
    8) через годину після того вже забрав на 13 стійці тех.паспорт і номера.
    УСЬО))))
    п/с/ теоретично вартість послуг рішал знаю, але тут не буду про це. І якщо хтось робить щось подібне, то краще потратьте більше часу, а ніж потратити вдвічі а то й більше грошей. Всім добра!)
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Гольфу-4 дав номерний знак "без п'ятнадцяти десять" (2145)
    Свому Пассату - (два 15 два)
    Хоча зізнаюсь..... лоханувся!!! Лоханувся в тому плані, що якщо розмитнив на себе, то СТАВИШ на ОБЛІК на себе.
    Мені це не канає!!!, по-сєму маю попандос на 800 грн., щоби переписати Б5+ на дружину.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Є попит, є й пропозиція. Закономірно.
    Хтось обирає рішал
    Screenshot_2019-02-07-17-57-58.png
    До речі, то фото добавлено, ще десь тоді, коли я ставив на облік. І тому хлопчині, що на фото не позаздриш. В нього на кожному етапі якийсь косяк був, він тупо вже знемігся.

    А ось наступні то вже сьогоднішні фото, свіжак.
    Screenshot_2019-02-07-17-54-54.png
    Screenshot_2019-02-07-17-58-27.png
    На цих свіжих сьогоднішніх фото, хлопчина ще тоже зі мною починав ставити на облік і вилазили йому касяки, але він цілеспрямовано без рішал пішов сам до перемоги.
    Результат видно на фото, і це не прікол, це просто пройшов всі круги пекла.
    В теорії, все чітко і класно, і з зомбоящика лиють нам лайно, що все класно, але насправді ..... насправді це треш блд.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    вірю. я колись всього-навсього переоформив 1 раз машину, без зняття з обліку. після того я вже не хочу іншої машини, ні кращої, ні новішої. а щодо розмитнення - тим більше не хотів би тим займатись, навіть якби воно було цілком безкоштовне.
     
  6. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    позавчора ставив на реєстрацію авто в Стрию. Ставив сам, без рішал. Скажу так: треба мати моральну і психологічну витримку щоб то зробити, бо дивитись на то все бл@дство досить важко. Рішал ціла купа, ходять як в себе вдома, заходять у будь які двері без стуку і тд. Таке враження що вони там живуть. Працівники також класти хотіли на нові процедури (я про номерки), якщо до обіду ще плюс-мінус ніби прозоро, то після першої починається порнографія, коли ті самі номерки починають з"являтися на табло по 7-му 8-му разу, і нові люди підходять по цих номерках. Піпл то все хаває і ніхто не хоче відстоювати своє.
    Я не витерпів і пішов сваритись, але один в полі не воїн.
    Тим не менше на все про все в мене пішло 12 годин: о 5-й ранку приїхав і записався на листочок, був 27-м. При роздачі талончиків був 41-м, бо ще 15 людей зайняли чергу через сайт. О 3-й дня засвітився мій номерок на табло. О 5-й дня забрав номера і техпаспорт. Весь цей час сидів у сервісному центрі, оскільки алгоритм висвітлення номера на табло так і не зрозумів. То світить 4-й номер, то після нього вже 68-й.
    Через рішал то все набагато швидше, бо один хлопчина приїхав в 2-й годині дня, а номера йому дали швидше ніж мені.
    Погоджуюсь з дізелем, попит породжує пропозицію. Якби ніхто не звертався до рішал, то їх би там не було. Якщо через номерки було зареєстровано 75 людей на реєстрацію, ну то рішали запхали ще 25-30 машин.
    Так що закликаю всіх почати з себе і не підгодовувати тих ледацюг!
    П.С. Якщо комусь потрібно розказати процедуру реєстрації і що за чим робити - велкам!
     
    Останнє редагування: 8 лют 2019
    • Подобається Подобається x 7
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    вовка боятись в ліс не ходити))), або ж, - ми не шукаємо легких шляхів
    так точно, солідарний з цим висловом на всі 1000...
    ну, на рахунок "нових людей", то я особисто не помічав, але щодо появи інших номерів в нелогічній послідовності, то скажу наступне: коли помітив хаотичні появи інших непорядкових номерів, то афігєл. Але тут є одне "но"!, котрому знайшов спростування. Значить так, я взяв номерок і пішов шаритись по інших справах на кілька годин, згодом повернувся і пильнував монітор, і крв блд в той час як з'явився мій номер, я якраз входив в мрео і хутчіш до того оператора, але не встиг... відповідно за той час номерок змінився і там сиділи інші люди. Так от, питаю шо за нах і шо далі? А у відповідь, - чекайте за 5-10хв +/- ваш номерок знову появиться, але вже на іншому операторові. І оооо чудо, саме так і трапилось. Виходячи з цього, роблю висновок (чисто догадки власні), що приміром рішала бере кілька номерків 2-3 (і з ним його пособніки типу стоячі ззаді, шоб інші не пздли на нього теж так само). Отже в рішали є умовно 5 номерків. Він тупо чекає "жертву" і як тільки жертва клюнула заходить в мрео і ВЄРНЯКОВО протягом 10хв подає доки. Бо ж черга по номерку (номерках) пропущена і тепер ті (той) номерок циклічно з якоюсь послідовністю появляється. От і все. Схема виглядає простою і практично без втручання в електронну систему. Знову ж таки, чи дійсно так я х.й.з., але це моє припущення.

    То всьо - то фігня. Скажу так, що ми тут щось пишемо, радимось, ділимось, допомагаємо інфою чи пасивно читаємо і т.п., і в той же час серед нас є чувак, котрий працює в нашому ТСЦ. Прікол в тому, що він мабуть більше знає і більше може допомогти (інфою), але ж блд не царскоє то дєло. ))))))) Якщо, навіть на мароз випадає при зустрічі (ну окей, не впізнав, не знав і всьо таке), ну але форумчанам можна словом/інфою помогти? Впевнений, що моніторить форум і на з'їздах колись був, проте просив не "палити" його. То раз так, то флажок тобі в руки))))))
     
  8. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    хто не байдужий підтримайте петицію
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)