ГИ))) ЛЬВІВ - УКРАЇНСЬКА СТОЛИЦЯ СІРОК) тут-тут, просто не мав нету декілька днів. як ви всі зрозуміли, ця радісна подія сталась, завдяки Scirocco (Оресту) і Крилову, за що їм ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ! Це Сірокко GTX 1.8 JN 90к.с., перероблений під іжектор, з плюсів - не битий і з гідропідсилювачем, а мінус - треба поварити арки, пороги, пофарбувати, роботи багато. А оскільки - моя перша машина, надіюсь на вашу пораду і консультацію. Попередній власник також пробував відновлювати, але встиг зробити тільки ходову, Крилов настроїв, замінив розхідники підкапотного простору. Лишилось зробити гарний естетичний вигляд. Враження він сірочки дуже позитивні вже видно характер. Крилов їхав відпочивати в гори (Сновбордист ), і доміг перегнати з Києва до Львова. Їхали вночі - 22,00-3,00, слабо світили фари і на запраці раз прийшлось заводитись з накату. У Львові Саша вийшов на головному ЖД вокзалі, а я поїхав пустими вулицями на Сихів. Практично перший раз сидячи за рулем Сірка. Все було б добре, якби я не побачив в останній момент бетонні блоки які перекривали вулицю Наукову (поворот Кульпатківська - Наукова). Не знав що вулицю перекрили. Їхав не швидко, трохи понесло на голольоді, і зупинився в 3-5м. до блоків. Але завестись не зміг, штовхнути не зміг - гололід. Оскільки я ледве відрізняю мотор від коробки передач:D - зупинив таксиста, який мене вже добуксував на сихів. Як виявилось згодом - вина всьому акумулятор. Акамулятор був старий - з назвами на невідомій мові, певно не міняли з того часу завезли в Україну. Ще здивуваало що його ніразу не доливали!! зверху була ще заводська етікетка на кришках колб, і був аболютно сухий. Пробував його заряджати - результату 0, купив новий і завелась з пів оберта)).От така історія, як на мене машинці +, що не стала на трасі Київ - Львів, а тільки біля дому. Ще ДУЖЕ вразила динаміка і легкість керування. Після батькової Октавії А5 1.6 - це просто ракета!!! я просто кайфував на нічних вулицях міста, машина зрадістю відкликалась на педаль газу. І це лише при моторі 90 кс., аж страшно уявити 150 к.с. в Ореста)) От декілька фоток - помита і з новим акамулятором)))
Вітаємо, брате із покупкою легендарної машини По фотах навіть видно, що роботи коло неї багато, але якщо буде бажання і натхнення, то все буде добре.
Щиро вітаю з очікуваною купівлею! Головне любити цю машину і вона завжди буде відповідати взаємністю! Навіть коли вона прихворіє, то поламається не посеред дороги, а недалеко від дому! В мене так завжди і стається!
Не могу сказать ничего плохого и ничего другово как присоеденится к пожеланиям друзяк,и поздравить тебя с покупкой!!!!РЕСПЕКТ!!!!!!!!:D
головне шо вона тебе тішить!!!!!!!!!!!!!!! тільки по-моему там підставки для збільшення кліренсу зніми їх нах ато як кантрік
Дуже приємно, що львівський автопарк Scirocco щороку збільшується! Тепер обов'язково потрібен мегаз'їзд Scirocco у Львові, а потім і всеукраїнський організувати...теж у Львові Ще відкриваю відповідну тему в розділі "клубне життя"
Дуже дякую, за теплі вітання. Нажаль не знаю коли зможу похвалитись на зїзді, [BEEP]ана криза, певно аж ближче до весни-літа.
Сірий з бордовим і білою полосою на червоно-чорних дисках. Він не новий, а все той же, шо і сіро-голубий, сірий, він же рік їздив грунтований.