машина дригається...

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Shaggy, 30 кві 2008.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Власне я заперечую цю думку. Підсос навпаки призакриває заслонку, в результаті чого під нею вакуумом з циліндра створюється більше розрідження, і вже в результаті цього з жикльора висмоктується більше бензину а заслонка пропускає менше повітря, тобто суміш суттєво збагачується, від чого двигун на холодну працює, не тратячи обертів або додаючи їх. Якби для холодного пуску треба було би просто більшу кількість суміші, взимку було би достатньо натиснути педаль газу, іншими словами не треба би було підсосу а тільки фіксатор тросика газу. На жаль це не так. Наприклад мій бобік має два ричага поруч - підсос і фіксатор газу (хз для чого, але класна фішка, попередник круїз-контролю).

    Додано через 7 хвилин
    А я кажу, що може. Якщо ти згідний про кращу роботу від збагачення суміші на холодно, то мусиш розуміти, що суміш на прогріві змінюється збільшенням кількості бензину а кількість повітря засмоктується та сама, що і на холостих. Іншими словами, додається більше газу при тій самій кількості повітря для збагачення, від чого двигун повинен додати обертів. Якби при підсосі для збагачення суміші зменшувалася кількість повітря, а пропорція бензи була б та сама, тут би я з тобою погодився.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відповідь: машина дригається...

    Так, згідний з тобою сірокко... Але я не уточнив дешо=)
    Так, дійсно коли машина холодна, я виїжжаю зі стоянки - тоді все добре.
    Коли я покатаюся трохи, потім залишу машину ненадовго заглушеною. Тоді їдеш і воно дригається, але це я так помітив ненадовго... коли я так проїду трошки, особливо на високих передачах, і потім на низьких, навіть при гарячому двигуні, все нормально...
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: машина дригається...

    Розбери карб, або подивись в мануалі, і побачиш, шо підсосом ВІДКРИВАЄТЬСЯ заслонка, це є і в описах карбів по ссилках, які ти мені кинув.

    Якби при прогріві і при заведенні машини кількість повітря була та сама, шо на ХХ при прогрітому, а більше було б бензину, ти б не завів холодну машину впринципі, а якби й завів, її залило б за пару тактів. навіть на твому простому К-Джеті на холодній машині КСХХ повністю відкритий, поки іде більше бєнзи, потім він закривається до робочого січення. І так на всіх інжекторних моторах, там цей клапан виконує роль відкритої заслонки при підсосі на карбі, бо ДЗ закрита!
    Ти не хочеш почути то шо я тобі кажу, подивись ше раз про дослід з перезбагаченою сумішшю на К (КЕ) Джеті, я тобі це при зустрічі продемонструю практично. Не можливо підняти оберти двигуна збільшивши кількість бензину, яка подається в камеру згоряння, не збільшивши при цьому кількість повітря. Відключаєм КСХХ, крутим гвинт СО на розходомірі, збагачуючи суміш, шо станеться? Впадуть оберти, двигун почне працювати з перебоями, а в кінці заглохне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Відповідь: машина дригається...

    Оскільки місяць вивчав свій карб день у день, а також ремонтував пулдаун, котрий є елементом автоматичного підсосу хочу наголосити що при заведені холодного двигуна завдання підсосу при закритій ДЗ привідкрити на 3-4 мм повітряну заслонку для того щоб не залило перезбагаченою сумішшю свічки. Але це відбувається не відразу, а через пару секунд після запуску, оскільки карб має вкинути в вхідний колектор деяку кількість дуже збагаченої суміші для впевненого запуску, але не у великій кількості, бо свічки замокнуть. Тому пулдаун (пневматичний привід повітряної заслонки), відкриваєтья заслонку не відразу.
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Таак, починається колективна дискусія :) Це добре, бо в таких народжується істина і виявляється багато корисного фактажу. До теми:

    Якщо буде можливість, продемонструю тобі карбюратор свого бобіка - там все дуже наглядно і просто. При витягуванні підсосу камеру крбюратора (вона там одна) прикриває окрема заслонка, звичайно, не повністю, бо мабуть всім зрозуміло, що без повітря двигун не буде працювати. Відповідно це забезпечує вакуум в камері карбюратора, що висмоктує з жикльора більше бензину.
    Ідемо до описів:

    "Что-бы имитировать холодный пуск, надо при перегазовке отверткой закрыть воздушную заслонку."

    Ідемо до опису, цитованого тобою ж:
    Треба ще - пошукаю ще.



    Я вважаю це суб'єктивним фактором, кожному мотору потрібна своя кількість суміші для старту, це залежить від будови колектора, об'єму і десятків інших факторів. Є машини, якім вистачає кількості повітря стандартних обертів ХХ. Думаю, тут треба дивитися кожен мотор зокрема.
    Зрештою, на кожній машині при прогріві можна і додати газу, кількість суміші теж збільшитья, але це не особливо вплине на зміну пропорції. Тому вважаю не дуже доречним дискутування про кількість перезбагаченої суміші, пропоную говорити про якусь уявну кількість, що утримує роботу двигуна напр. на 1000 обертів в хвилину.

    Не ображайся, але мені здається, що тобі не личать такі фрази. Вважаю, що така оцінка належить до моєї компетенції, мені видніше, що я хочу, крім того, я не припиняв дискусії і не натякав про це. Давай залишимо дискусію дискусією.
    А ось тут я теж не погоджуся, бо кручу болт регулювання ЦО вже не перший рік :) На практиці я завжди помічаю таку закономірність:

    У машині, з виставленою по газоаналізатору суміші:

    При збагаченні суміші на ХХ:

    На холодному двигуні ростуть оберти
    На прогрітому падають

    При збідненні суміші:

    На холодному двигуні падають оберти
    На прогрітому ростуть.

    Ще раз зауважу, що таке відбувається на машині з правильно виставленим ЦО, тобто на справній машині.

    Можливо, це пов'язано з тим, що задля найкращого ЦО потрібно суміш, з біднішою пропорцією аніж 1 до 14,7, адже бідніша суміш дозволяє спалити 100% бензину за один такт, і не дати шансів недогоріти погано розпиленій суміші (більшим краплям чи пальному зв стінок циліндра ітд), адже неспалений бензин суттєво підвищує рівень ЦО. Іншими словами, двигун буде працювати на більших обертах, якщо при одній кількості повітря буде більше бензину в циліндрі, хоч і він буде токсичнішим, більше бензину виходитиме в трубу, ніж це передбачено стандартом виробника.
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: машина дригається...

    Про що я і казав-через те, що на хол. двигуні повністю відкрита пов. заслонка КСХХ, а регулятор тиску ітак дає макс. к-сть бензину (тому гвинт СО нахол. двигуні немає змісту крутити, тільки позбиваєш настойки, бензину більше не піде, оберти ростуть від того шо ти піднімаєш вище НД, що також пропускає більше повітря). А от на гарячому КСХХ закритий до сталого робочого січення, тому крутінням гвинта СО ти збільшуєш тільки кількість бензину на ту саму кількість повітря, що призводить до перезбагаченої суміші, внаслідок чого падають оберти, а в кінцевому результаті можн докрутитись до того, шо машина заглохне, бо залиє свічки.
    Принцип роботи карба розбирати думаю не треба, на бензинових ДВС якість суміші однаково впливає на ріст/падіння обертів незалежно від системи живлення.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Реглятор керує тиском, а болт регулює пропорцією кількості подачі пального відносно кількості повітря, хіба я чогось не розумію.

    Повертаючись до теми, людина жаліється, що скачуть оберти. Вище автор уточнив, що на холодно все ок, тому дискусія хоч і потрібна, але в даному випадку цікавим буде первинний діагноз без огляду.

    Історія хвороби: двигун часто працює не зовсім в робочій амплітуді, тобто в робочому стані оберти перебувають рідко.

    Ймовірний діагноз: переливання форсунок

    Що тут не так?
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: машина дригається...

    Автор казав, що ХХ вище норми, переливання форсунок тут ні разу бути не може. Через переливання форсунок буде мати нестабільний ХХ, або плаваючий (якшо перелив настільки сильний, шо час від часу мусить відкритись КСХХ шоб не дати мотору заглохнути). Тим більше в автора моноінжектор, тому мій попередній діагноз незмінний:
    -підсмоктує повітря з під подушки моноінжектора або колектора
    -недокінця закривається/закусує ДЗ
    -закусує шток РХХ або на нього приходить неправильне керування
    -пробитий вакуумний шланг, який іде до блоку моноінжектра
    Якби справа була в переливі форсунки моноінжектора, то був би нестабільний занизький ХХ з чорним димом, і тупа реакція на газ з наступним різким набором обертів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Автор, чекаємо висновку майстра.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відповідь: машина дригається...

    Так дійсно, була проблема у форсунках, сорі, але нету не було, не міг написати... Почистили - все гуд тепер, всім дякую...

    правда вилізла інша проблема... дуже гріється машина... Не знаю через шо... міняний ДТОЖ, промита вся ситема охолодження, термостат. і всеодно... вентилятор помоєму працює на двох швидкостях, як книжка пише... але всеодно, пару км проїдеш і температура до 100градусів піднімається...
    правда відломаний воздухозаборнік, ну мабуть всі знають цю проблему Б3го пассата... Може вона через це так грітися?? адже забор повітря значно зменшився?? :neutral:
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Марік, пиво з тебе ;)
    Забірник повітря відпадає, вентилятор в будь-якому випадку має звідки повітря брати. Якщо до знімання форсунок такого не було, в цій ситуації ймовірні причини перегріву можуть бути:

    1. Коли міняли форсунки, майстер перекусив шланг, що йде з радіатора до бачка або якийсь патрубок, що йому заваджав, забувши поставити на місце.
    2. Для чогось злив антифриз і забув долити.
    3. Якогось милого змістилося запалювання (можливо знімав трамблер і погано поставив на місце)
    4. Не працює повна швидкість вентилятора.
    Термостат і помпа тут нідочого, якщо вентилятор працює.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відповідь: машина дригається...

    Ні, ну всеодно на мою думку це якосьмінімально впливає наохолдження, простодивився багатотаких пассатів їздить з відірваними повірязабірниками,так і я це зробив, бо він тіки теліпався і все... Ця проблема була і до форсунок...
    Форсунками батько займався, казав тобі ше рано до того)) Гг, хоча я сам про все це взнаю))) Але пункти 1,3 відкинути можу зразу...
    Антифриз помоєму незливав, він сам кудисьдіваєьбся... я кожен ранок дивлюся на стоянці - нічо немокро, ніде не капає, а дівається він коли машина нагріта,можливо десь сочиться... Ну впринципі якшо я його доливаю машина всеодно гріється...
    Повна швидкість вентилятораот не впевнений, як це перевірити?? І якшо не працює на повну швидкість(наскіки я знаютам їх дві, від 90 градусів 2га включається помоєму), то в чому може бути причина??
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Навіть якщо закрити забірник картоном, машина не повинна кипіти. Забірник працює тільки на швидкості, можна сказати, що він просто береже вентилятор. До вказаних мною причин можна додати тільки знос поршньової групи - при зношених вкладишах температура роботи мотору росте разом зі зменшенням масляного тиску.
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: машина дригається...

    На скільки памятаю перша включається при 93 а друга при 97

    при перегріві він стравлюється через кришку бачка. Другий варіант - в салон через радіатор пічки. Якщо ти доливаєш його раз на тиждень чи на два тижні то мокрої плями на стоянці не побачиш - маленька тріщина в радіаторі чи недотягнутий хомут буде пропускати в такому разі тільки на гарячому моторі коли тиск в системі охолодження високий і те що пропускається одразу ж випаровується. Антифриз після висихання залишає в місці пронікання характерні плями (сліди потьоків) на патрубках, радіаторі і т.д.


    Ну і нарешті основна підозра - неоригінальний ДТОЖ може давати неправильні покази на приборку в межах +/- 15 градусів, про це на МСК є купа відповідних тем/дописів.
    Удачі.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відповідь: машина дригається...

    Може й так? точно не пам"ятаю... Це чути на слух??? Ну шоб перевірити чи працює. А і в мене температура завжди в межах 100-102 градуси, нагрівається швидко, від дому(сихів) до політеху доїду і вже 100... Чи це нормально??

    То зрозуміло, зараз поїду всі патрубки поміняю...

    Може бути і таке, але я впринципі не розумію як ДТОЖ може впливати натемпературуякшо він показує її=)
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: машина дригається...

    Прікольне питання =)
    От звідки ти знаєш що температура ОР 100 градусів? Ти туди термометр вставляв? Напевне ні, напевне ти це побачив на приборці на яку ДТОЖ дає сигнал... а якщо цей сигнал не правильний, що тоді?
    далі пояснювати?

    Я перепрошую це був сарказм?
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: машина дригається...

    Будь ласка, конкретно, в чому саме. Міняли форсунки, через те що ті переливали? Яким саме чином вирішили проблему, тобто що конкретно робилось?
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відповідь: машина дригається...

    Та ні, просто справа в тому, що температура яку він показує я підозрюю шо правильна, але справа в тому шо ДТОЖ ніяк не впливає на ту температуру, він тільки показує її)) я просто тоді не правильно зрозумів питання)) сорі)

    Та ні, чо так зразу жорстоко)) Так я багато шо не розумію і не знаю, тобто я навіть мало шо розумію і мало шо знаю, бо почав тим цікавитися тільки як зареєструвався на форумі вашому, ібо раніше тим займався тато, а зера він мені машину віддав так сказати... А не сраказм, просто я то всеж таки розумію шо рідина через тиск може десь випаровуватися через погані патрубки, тому якраз збирався їх міняти, от тому і написав так... Доречі, поміняв, всеодно кудись пропадає, треба ше радіатор перевіряти...

    Додано через 1 хвилину
    Так, проблема була саме через перелив форсунок, помоєму вони не мінялися, а просто якось чистилися, не знаю сорі, тим не я займався)):oops:
     
  19. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: машина дригається...

    Забиті форсунки не можуть переливати, вони можуть давати неправильний конус розпилу або збіднену суміш. Переливати можуть в тому випадку, якшо на них приходить неправильне керування, форсунки самі по собі бензин не дозують. А це вже справа не в форсунках, а датчиках/мозгах/регуляторі тиску/ДЗ. Тому мені і цікаво дізнатись суть вирішення проблеми, а не "шось там зробили".
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: машина дригається...

    Markell не здається :)

    На механічних через забитість може бути залипання клапана і внаслідок того протікання.

    На механічних від нагару може змінитися, зокрема зменшитися, тиск відкриття форсунки, а це теж перелив.

    На електричних може бути неповним закриття клапану і це перелив.

    Якщо неправий - поправ.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)