машина погана у керуванні passat 1.8 1988

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Мішель, 5 гру 2007.

  1. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    Відповідь: машина погана у керуванні passat 1.8 1988

    Мда... всяке чув а такого ше не чув .... ото майстри пішли тепер
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: машина погана у керуванні passat 1.8 1988

    Скажи назву СТО і де воно знаходиться, щоб люди знали "героїв" в обличчя і не їхали до них!!!
     
  3. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Доброго Дня!

    А хто підкаже як правильно перевірити стан пердньої балки на Passat B3?
    У мене балка проржавіла і є тріщина біля кріплення ричага. Хочу купити б/у (бо нова трохи дорогувата) і тому цікавлюсь як правильно вибрати та закріпити.
     
  4. roman007

    roman007 Active Member

    Авто:
    vento
    стойки поміняй
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ти сам дав відповідь щоб не була ржава, з тріщинами, з сваркою а кріпити обов"язково з використанням РОЗ"ЄМНОГО фіксатора різьби.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    dima1402, дякую за реакцію на мій запит. Поясніть будь-ласка, що то таке РОЗ"ЄМНИЙ фіксатор різби, що він собою представляє?

    Я тут заглибився в інтернет стосовно вибору балки, то ж інформації по цьому питанні досить мало (фактично нема). Тому, додатково для форумчан, хто цікавиться вибором балки, повідомляю, що при виборі балки, крім її загального зовнішнього стану (ржавчина, стан всіх зварочних вузлів та наявності втручань та зварочних операцій) дость важливим є перевірка симетрії. Тобто якщо автівка була в аварії і порушена симетрія, то навіть при хорошому стані балки але порушеній симетрії, балку доцільно не брати.
    Для перевірки стану симетрії балки необхідно перевірити відстані між переднім кріпленям ричага колеса (там де приварене "вухо" під сайлент-блок) і по діагоналі до отвора кріплення заднього сайлент-блоку ричага іншого переднього колеса. Ця віддаль повинна бути ідентичною з довжиною іншої діагоналі. Аналогічним чином доцільно перевірит інші діагональні віддалі між отворами балки. Якщо ці "діагональні" відстані одинакові, то тоді симатрія нормальна.

    З особистого досвіду скажу, що цілком добротну б/в балку знайти не так і просто (все ж таки вона експлуатувалась). Наприклад, на шротах є достатньо сильно зіржавілі балки і як на мене - це металолом який не слід брати, хоча продавці запевняють, що вони з Німеччини і не понівечині нашими дорогами і ще можуть довго служити (їм аби продати), але зверніть увагу, що балка - це дуже важливий елемент безпеки (самі розумієте, на ній "висить" уся передня підвіска, двигун, кермове управління та ін. вузли, тому не легковажте! Особливо на зварочних швах може бути присутня часткова корозія. Але якщо балка не "гнила" такі невеликі місця невеликої корозії можна зашкурити до металу , обробити перетворювачем ржавчини та добряче прогрунтувати (можна ще й пофарбувати зверху). При грунтуванні слід звернути увагу на технологічні отвори, які є на балці. Так от ці отвори не є дефектами балки і їх не потрібно загрунтовувати, так як вони призначені для того, аби балка не так швидко зіржавіла і волога, яка може потрапити всередину балки, могла з легкістю випаруватись, а не приводити до ржавіння.

    Свою балку досить довго вибирав і придбав на шроті у чоловіка, який начебто пригнав машину з Німеччини (але повторюсь, що є дуже багато непотрібу, які під психологічним прессінгом продають продавці, тут вони професіонали і мають багато "кольорових" слів, то ж не піддавайтесь! Щоб абстрагуватись, від психологічного тиску мені подобається одна порада: "Продавці не є вашими друзями чи родиною!", - тому слухайте себе, а не прикраси продавців). Я не хочу викликати обурення до моїх слів від продавців шротів, бо вони є різні, але закликаю мати здоровий глузд і не "затьмарені очі", бо інакше і гроші на вітер і толку ніякого.

    Свою куплену б/в балку у деяких невеликих місцях (в основному де була завдоська зварка), де фарба відлущилась і трошки поверхневої ржавчини я зашкурив до металу і погрунтував. Решта частина балки була у добротному стані, але я так захопився грутуванням, що подумав "можливо нічого старшного коли погрунтую додатково і усю балку для більшої надійності" :). От тепер не знаю чи добре зробив, бо вичитав в Інтернеті, що грнунтовка у своєму складі має кислоту, що в'їдається у метал, після чого виникає ефект антикорозійного захисту, то чи не "в'їсться" вона у завдоську фарбу.

    То ж маю запитання по грунтуванні балки і потребую консультації. Фахівці, дайте будь-ласка відповідь!
    1.Чи можна наносити грунтовку поверх фарби, що є на балці, які можуть бути наслдки?
    2.На скільки високою є потреба фарбування після грунтування, чи це вже косметична річ? На самій балці потреби у "блиску" не має.
    Дякую
     
  7. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    1. якщо стара фарба не злущюэться то можна
    2. треба бо грунтовка стираэться, змиваэться итд итп.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Дякую vitOK за пораду.
     
  9. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
  10. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    vitOK підкажіть, а якою краще фарбою фабувати балку після грунтовки, масляною чи нітро з балончика?
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Звичайно нітро,вона нетак боїться мастила, бензину- технічних рідин, + швидше сохне. А метод нанесення вибирай сам чито розпилення чито кісточкою неважливо, головне щоб слой фарби був достатнім(якщо розпиленням 2-3 слоя з інтервалом в 10-15хв.)
    Для подяк є +, чи -:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Гаразд, так і робитиму :yes:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)