Відповідь: Масло Баночні тільки синтетика є. Все решта бочкове. Заміна не знаю скільки. я на халяву там міняю. Фільтри є, Пуролатор, не знаю про їхню якість. Промити двіг також можна. є промивочні масла. Якщо купуєш в них масло, вони міняють його безкоштовно.
Відповідь: Масло а де у львові можна купити хороше масол,маю на увазі не підробку? Думаю брати шо і перед тим брав арал напівсинтетику.....
Відповідь: Масло Якщо когось цікавит стан вашого двигуна, його якість- то потрібно розглядати систему масло і фільтр. Ця ідея вже прозвучала в авторстві Scirocco 16v KE-jtronik. Буду спиратися на досвід мого рідного брата. Він працює інженером-конструктором в компаніїї Alfilters (www.alfilter.com), займається проектуванням фільтрів для різни використань. Перед запуском у виробництво, фільтра тестують на спеціальному обладнанні. І результат - це кількість витриманих циклів прогонки масла. Більшість фільтрів, які випускаються в світі - це копії оригінальних (наприклад Мерседесу, Фольксвагена, Тойоти і тд.). Оригінальних випускають стільки щоб поставити на нові машини і забезпечити авторизовані сервіси. Все решта - це копії, причому сумнівної якості. Одиниці з фірм - копіювальників наближаються до оригіналів. Оригінальний фільтр витримує сотні циклів. А копії вмирають навіть на першому циклі. В них або забивається фільтрувальний папір або ламається клапан. Доречі клапан - це запатентований винахід якоїсть одної компанії. Щоб не платити цій фірмі гроші, всі намагаються обійти патент і придумують якісь незначні відмінності - і ці відмінності не завжди продумані в довготривалому циклі використання і вилазять потім боком. Стосовно паперу - при розбиранні оригінального фільтру і неоригінального ви побачите різниці моментально. Перш за все оригінальний фільтр - має дуже елестичний папір, який згинається в гармошку до неймовірних меж, таким чином досягається збільшення площі фільтрації. В неоригінальному - це все більш схоже на картон. І ще - ціни на фільтра в наших магазинах коливаються в межах 5 - 8 баків,(при чому це зі всіма накрутками постачальників і торгівлі) це вартість одного обіду в Макдоналдсі. Як ви думаєте за 3-5 євро вхтось зробить нормальний продукт? Пляшка мінеральної води в Європі коштує 3 євро. Зрозуміло що ні. Навіть вищезгадана компанія Alfiltrs має завод в Болгарії і в Китає, де роблять однакові фільтра, причому коробки виглядають в сто разів кращі ніж оригінальні. Дивлячись на них ви ніколи не повірите, що в примітивній і простенькій коробці дійсно якісна річ. А китайські фільтри то фуфло повне. Там зекономили на всьому. Як правило до нас і попадають вироблені продукти в Азії. Придбати хороші речі нам поки що не по кишені. І не тіште себе тим що на фільтрі написано Зроблено в Німеччині. Папір може бути зробленим,наприклад в Індії, а запресований в металеву банку в Німеччині. Наскільки я бачу вихід з положення, найкраще купувати фільтри на фірмових сервісах, куди постачаються товари прямо від виробників-атомобілів. Правда попадаєш в гроші, але то вибір індивідуальний. Хочеш платиш, хочеш-ні. В них існують дуже високі вимоги до підрядників. Щоб постачати наприклад Фольксвагену фільтри, треба перш за все надати велику партію для випробувань і навіть якщо ти їм будеш постачати, то тебе будуть постійно перевіряти на відповідність технічним вимогам. А від підробок фільтрів, фірми виробники - автомобілів, боряться по новому. Вони відмовляються від корпусних фільтрів масла. Замість цього в самому двигуні є ніша, куди запресовується папір. Замінити такий фільтр без спеціального обладнання неможливо. Стосовно масла. Синтетика, напівсинтетика, мінералка - це перш за все умови експлуатації двигуна. В залежності від них ти вибираєш масло. Хочеш платити більше за синтетику - прошу, твій двигун не стане від того кращим.( при умові, що двигун не розроблений під певну вязкість , текучість масла та інші параметри). Будь-який виробник має забезпечити характеристики того масла, яке він декларує. Для цьго і придумали сертифікацію і стандари, щоб не було проблем і різних масел з одною назвою. Якщо 5w40, так 5w40 для всіх. Чи Лікві моллі чи мобіл, чи кастрол - вони по суті однакові (можуть додаватися присадки, але це більше маркетинг, 80% якості залежить від оливної бази). До речі: Азмол 80% своєї продукції,а це напівфабрикат -база для олив,продає французам і американцям. Потім ми споримо, що esso краще ніж elf. В даному випадку з маслом рецепт простий - не купувати бадягу, зроблнену на якомусь підпільному заводі в Сектогі газа чи в Лівані. Можна просто спитати в магазині сертифікат якості на партію продукції, і порівняти чи ця банка з тої партії. Перша заминка продавці і байки що сертифікат зараз в сейфі а ключ від сейфу в директора - гуд бай. Хай масло лиє в своє "чудо". Нормально ввезений продукт, навіть якщо ти навіть "даєш добро таможні", буде супроводжуватися сертифікатом якості.
Відповідь: Масло як перевірити сертифікат якості і де на банці мають бути відмітки що це масло саме проходить по цьому сертифікатові?
Відповідь: Масло Я нажаль перед собою не маю банки масла, але ввечері піду подивлюся на раніше придбану. А взагалі правила наступні: передімною пачка чаю - на ній типографськи способом видавлено дата і ряд цифр, аналог цих цифр шукається в супровідному сертифікаті якості. Інший випадок, наприклад я маю пачку печива - на ній написано, цитую: "Ідентифікація партії виробництва проводиться по даті виготовлення. Аналогічно шукаєм в сертифікаті якості - дату виробництва.
Відповідь: Масло Я нажаль перед собою не маю банки масла, але ввечері піду подивлюся на раніше придбану. А взагалі правила наступні: передімною пачка чаю - на ній типографськи способом видавлено дата і ряд цифр, аналог цих цифр шукається в супровідному сертифікаті якості. Інший випадок, наприклад я маю пачку печива - на ній написано, цитую: "Ідентифікація партії виробництва проводиться по даті виготовлення." Аналогічно шукаєм в сертифікаті якості - дату виробництва.
Відповідь: Масло Це в продовженя. Тільки що переглянув свою банку масла - Кастрол. Правда на ній не знайшов, через те що відірвана етикетка (масло міняв ще 1 рік назад). Якщо мені не зраджує память на кастролах є спеціальна захина наклейка на горловині, там і має бути інформація. Почитавши на форумі про якість, явже перевіряю майже все що використовую.Так, наприклад, купив дистильовану воду, на банці нанесено відповідний текст "партія 1626262 і т.д". Відповідно в сертифікаті буде вказано у відповідній стрічці партія 1626262. А взагалі, віднайду нормативну документацію по прийомці товару - така існує, правда не памятаю повної назви, не раз стикався з посиланнями в договорах і контрактах.
Для початку спочатку треба глянути в інструкцію до авто, які там допуски, а так при інших рівних краще синтетику
Хто має хороший Castrol Magnatec Diesel 10W40 B3 (4 літри) ? Або може привезти ? Або знає де не "бадяга" продається? Прийшов час вже на заміну, і дуже актуально.
Чортопхаїха десь мала щось подібне, на свого купляла і вроді залишилось, запитай в неї. але може вже продала бо осінню про нього говорила.
Масло до 2.0 TDI Підкажіть будь-ласка, яке масло краще лити для Volkswagen Passat B6 2008 2.0TDI. Машину пригнав з Італії, тому в сервісній книжці не "петраю", і не знаю яке масло лив попередній власник = ) І як часто потрібно його міняти, а то "італьяшка" проходив ТО кожних 20 тис., а я знаю, що потрібно на 10, оскільки до Volks-a їздив на бензиновому авто )
Пошукай бірки під капотом, або в сервісній книжці. Машина "свіжа", інформація має бути по-любому, чим її кормили.
підкажіть будь-ласка, купив нові фільтра і масло, де можна якісно і за розумні гроші залити масло і поставити фільтра. і скільки в середньому це все мало б коштувати?
Так діло в тому що під капотом ніяких бірок немає, а в сервісній все на італ. мові... Є одна бірка від кастролу, але мені пояснювали що це є тормозне масло.
я лию castrol edge 5w30 привезене з закордону бо в нас можна напоротись на бадягу,крім того його рекомендуе виробник.
так посидіть годинку поперекладайте останній сервісний огляд. я купив машину також з сервісною книжкою, так там є перелік пунктів біля яких можна поставити галочку мінялось чи не мінялось, всі пункти які мінялись я переклав і нижче стоять печатки хто і шо міняв і шо заливав, наклейка (по заміні масла)також є на стойці від водія