Mazda MPS v.s. Scirocco TFSI

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем scirocco, 20 сер 2010.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друже, подивися в гуглі як вона виглядає, відразу зрозумієш, що це була не Ерка :)
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Цікаво .??? а як її міряють у Києві... що мають якісь стенди...
    проста перевірка потужності може нічого не дати. У КАМАЗа 180 коняк а він тягне 20т. Ти маздою 20т з місця може зрушиш, а може ні але зчеплення точно спалиш... Треба міряти потужність при всіх обертах на колінвалі і передачу тієї сили через коробку на колеса. Бачив колись такий стенд в Дейтройті на виставці...але там двигун треба знімати.
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Все простіше - це спеціальний стенд, що міряє не тільки потужність а і крутний момент, за результатами тесту роздруковується крива потужності та крутного моменту на всіх передачах та на всіх обертах двигуна. У Львові такого немає, але найближчі такі є у Кракові (може тапер і ближче, пошукай в польнеті за запитом "hamownia") та у Києві, тут їх навіть кілька, для моно і повнопривідних машин. Процедура займає не більше 20 хв, двигуна, звісно, знімати не треба.

    P.S. До речі, побачив цікаву інформацію - крутний момент у Мазди всього на 30% менший ніж в Камаза :) А потужність на 20% більша :)
     
    Останнє редагування: 31 сер 2010
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в камаза просто розмір щеплення, і характеристики коробки передач зовсім інші(набагато коротші передачі), ну і площа контакту ведучих коліс більша.
    десь бачив ролік в якому сузукі гранд вітара потрошки тянула якийсь боінг. все діло було в 4*4 і пониженій передачі
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Невеличке уточнення - у Києві таких стендів понад 5. Ціна - в середньому 300 грн.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Сам ти сузукі гранд вітара :) Ти бачив ролик про Туарег V10. Там турбодизель 10-циліндровий на 5-літрів з крутним моментом 750 Н.М.

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxMestl824
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    про сузукі був подібний ролік також
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Впевнений, що я на своєму бобіку теж ту тушку теж потягнув би. Тут головне понижайка і повний привід. На першій пониженій він їде повільніше ніж ми ходимо, не швидше великої вгодованої черепахи. Якщо впертися в стіну і дати газу, він буде буксувати всіма своїми чотирма.
     
    Останнє редагування: 31 сер 2010
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Прікольно би було глянути, як він пробував би затормозити своєю машинкою 155 тон ваги )))))))
     
  10. Шульц

    Шульц Active Member

    Авто:
    VW Golf IV 2.0 (був), Skoda SuperB 1.8Т
    Я також чекав цього моменту, коли він почне його зупиняти... ))) цікаво було б
     
  11. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Свого часу постійно їздив з маздою мпс на драгу на своєму тазіку ))
    http://www.youtube.com/watch?v=4DNwW5AOX9E
    чесно сказати старт в неї не вражає. але чим ближче до фінішу тим сильніше "дує" )) час квотера приблизно 14.7-14.8.
    власник дуже часто приїжджав на драг і вже останній рази добре "нацикався" стартувати. але я думаю що там паспортний розгін до сотні немає нічого спільного з реальністю. наприклад 328 бмв в якого розгін паспортний 7.3с реально стартує краще. може в мпс 4х4 ці 6.1 якраз реальні, така теж приїжджала на драг. і в передньоприводної мпс стабільно вигравала більше корпуса.

    наприклад в хонди цівік тайп ер тоже паспортний 6.6, але насправді там справи ще гірше чим у мазди, менше 7 аж ніяк.

    от позаминулої неділі на драг приїжджав scirocco зеленого кольору. ставав з бмв 328 турбо. що сказати.. старт відверто зливав.. в принципі так виглядало що він просто ніколи не ганявся ще на драгу і немає досвіду.. але далі по трасі досить таки непогано тримався. я був здивований.
     
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Наш scirоссо мабуть з ним і ганявся на МПС
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Так, треба вміти стартувати, при правильних умовах вона вставляє фактично всіх передньопривідників, за рахунок штатного блокування диференціалу.
    Ну не дивно, задній привід ніколи не стартував гірше переднього. але 100 кмг на МоПСі досягається лише на третій передачі, тобто до цього часу, я думаю, вона вже повинна суттєво випереджувати 328.

    Взагалі я згоден, що МПС треба вчитися розганяти, багато чайників просто не вміють підбирати правильні амплітуди для перемикання передач, плюс до того асфальт на трасі буває різним, це на Мазді, на відміну, наприклад, від мого scirocco дуже відчутно і завжди треба теж враховувати.

    Читай уважно:
    У того, з котрим я ганявся був DSG, відповідно його досвід був би ніпричім - з DSG водію залишається лише покласти ногу на газ і розглядати квіточки на городах скнилівських дачників. Так що це інший Сірко, особисто я бачив у Львові 2 різних зелених, правда інший, за словами власника був просто FSI.
     
  14. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    той теж був з DSG. просто він якось тяжко реагував на людину яка дає старт :) рушав якось надто повільно і з великою затримкою.. тому в мене склалося враження що він вперше на драгу і стартує якось не з тих оборотів.. або може то DSG і антибукс так впливає.

    ходили слухи що там 265 коней доречі. нібито хтось запитав у власника і власник таке сказав.. але то непровірена інформація, я особисто від власника такого не чув. ми ще сперечалися що неможе такого бути бо там 210 з заводу :)
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тоді значить той. Це в нього ланч контрол такий глючний, він коли його вмикав то теж програвав мені. Недоброзичливці називали це форою мені ))))
    Здається, ми доходимо до істини. Єдина "правильна" програма чіп-тюнінгу для цих двигунів збільшує їхню потужність якраз до 265 коней. В столиці це коштує 600-700 доларів. Очевидно мала місце нечесність власника, хоча не факт що він не знав або існували ще якісь фактори. Одним словом, з середини-кінця вересня я би хотів його знайти для реваншу - взую нормальну гуму, заправлю людський бенз, позабираю все з багажника :) До речі, на згаданій гонці в мене в багажнику було купа запчастин до УАЗа, кілограм 60-70 точно :)
     
    Останнє редагування: 1 вер 2010
  16. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А чьо зразу недоброзичливці, просто так виглядало, нехай не дадуть мені збрехати присутні на тому заїзді клубчани.
     
  17. Roman1986

    Roman1986 Початківець

    Авто:
    VW Vento 1,9TD, Renault Laguna I, 2.0 16v
    Друже, я мав на увазі те, що за кордоном такі машини не їздять з заводськими прошивками/налаштуваннями. На власному досвіді переконався(купив на "Німцях" Лагуну - була чіптюнена, хоча мені ніхто не сказав при купівлі, виявилось при першому заїзді на "CLIP"). Тому ця машинка могла бути перепрошита, а власник просто цього не знає.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Тобто саме лише чіпування за 600 доларів дає приріст від 210 до 265? Щось не віриться
     
  19. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так я таке теж говорив раніше, просто дійсно збоку так виглядало, ми ж не були в курсі, що на сірку якусь систему включали/виключали, тому так і думали!
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    На турбомоторах іде великий приріст потужності від чіпування, просто міняючи тиск надуву
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)