Mazda MPS v.s. Scirocco TFSI

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем scirocco, 20 сер 2010.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну 50 коняк то трохи забагато... Запорожець мав 45 коняк. Самим тиском трудно добитись такого росту. Роль турбіни - це в основному збільшити наповнюваність камери сумішшю під більшим тиском. Треба міняти ще цілу купу параметрів щоб підняти ККД спалювання суміші.
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А ти подивись даташит вони СО emision per bHP зменьшили до 0.75. Це так званий лямбда коефіцієнт. При звичайних обставинах цей двигун переливав би так що свічки би були мокрі. А це означає що вони змінили прошивку вприску в цілому.... дали більше повітря на більшу кількість бензини. Думаю то АБТ хаває десь17- 20 л/100. Механіку двигуна теж напевне удосконалили.
    Цікаво що в стокового СО emision per bHP=0.90. В інших "побутових" машин цей коефіцієнт = 1.03;1.08 - це так званий економ режим. Найнижчий коефіцієнт що я реально зустрічав це 0.86 на Ауді А5 в режимі спорт.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Так в чому полягає чіпування? В підвищенні обертів турбіни?

    Виходить, що таким чином суттєво зменшується її ресурс
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Будь-яке чіпування безслідно не проходить.
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Если рассматривать чип-тюнинг с точки зрения прибавки мощности, то она на наддувных и атмосферных моторах, безусловно, отличается, так, как при тюнинге используются разные резервы. Если при настройке режимов атмосферного мотора за счет коррекции характеристик зажигания и топливоподачи можно добиться прибавки крутящего момента и мощности в пределах, редко превышающих 5-7 %, то на наддувных моторах прибавка достигается в основном за счет увеличения давления наддува и может составлять 20-30 % от начального значения. Так же после коррекции программы контроллера, направленной на повышение мощности, обычно слегка уменьшается расход топлива, вопреки мнению, сложившемуся в результате деятельности малограмотных тюнингеров.
    К отрицательным результатам чип-тюнинга можно отнести сужение зоны нечувствительности двигателя к качеству топлива для атмосферных моторов, и, как правило, повышение чувствительности к высоким температурам окружающего воздуха. Повышение нагрузки на нагнетатель и на двигатель для наддувных моторов определяется в большей степени стилем их эксплуатации и может быть в значительной степени скомпенсировано применением более качественных смазочных материалов и изменением режима их охлаждения.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Розсмішив :) Людина купила машину в салоні у Львові і проїхала на ній 6 тисяч. Про яке "не знаю" може йти мова :)
    Це був жарт, не сприймайте так серйозно:) Хоча може і не без долі правди - на серйозному драгу ніхто ніколи фори не дає, особливо для того, щоб програти :) В тому то і суть драгу, що кожна "фора" вважатиметься твоєю недолугістю :)
    А чому не віриться? На моїй Мазді чіп-тюнінгом можна змінити з 260 на 320 к.с., за 30 секунд і жодної хірургії :) Хоча найбільш вдалими вважаються прошивки на 300 коней. Вони ж найбільш масові.
    Так, наймасовіша прошивка на 2,0 TFSI (200HP) даэ 240, 210-сильні двигуни шиють до 265 коней.

    Власне відповідь на це питання вже почав kym, сказавши, що крім наддуву (в нових моторах він керується програмно) змінюється ще купу параметрів. З них:
    Пересувається відсічка на більші оберти
    Збагачується суміш, особливо на високих обертах
    Змінюються кути запалювання, особливо на високих обертах
    Зменшуються або деактивуються засоби охорони довкілля, наприклад ігноруються показники лямбда-зондів
    Змінюються фази газорозпреділення
    Змінюється час та кількість вливання форсунками пального в камери згорання (принцип FSI в VW або DISI в Мазди)

    Все це в поєднанні зі збільшенням тиску наддуву може давати дуже серйозні прирости, навіть такі, що двигун не зможе витримати. Тому новий принцип тюнінгу потужних турбодвигунів зараз не лежить, як колись, у площині "поставити залізо, щоб краще їхало" а "поставити залізо, щоби витримало програму". Звичайно, йдеться про цивільний чіп-тюнінг, в спорті все починається лише з заліза.
    Відносна теза. Чіп тюнінг шкідливий для двигуна підвищеним зносом лише при умовах повної потужності, в цивільному використанні програма нічим не відрізняється від штатної, до моменту коли ти не тиснеш повний. На повному газі справді зношується швидше на процент, на який підвищилась потужність. Але потрібно розуміти, що знос штатного двигуна на повному газі теж більший на 50% в порівнянні з напів натиснутим газом. Тому простий мотор можна загробити швидше ніж чіпований, якщо частіше їздити на повному газі. Тобто все залежить від того як ти їздиш а не від того, яка в тебе прошивка. Якщо ти рідко користуєшся повним і крутиш його до максимума то чіпування на ресурсі не відіб'ється, швидше наступить знос від пробігу.
     
    Останнє редагування: 2 вер 2010
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Воно не зовсім так. Якщо проста прошивка, яка міняє тільки пять шість основних параметрів в існуючій заводскій карті то так....тоді перегрузки їдуть тільки в максимальних режимах. Якщо роблять так званий повний тюнінг то міняють всі параметри кожних 500 обертів і тоді двигун навіть на ХХ працює в жорсткішому режимі. І відповідно знос двигуна більший. От приклад діаграми кута запалювання для Мазди 3 МПС.
    [​IMG]
    Кожна ота полоска то і є набір констант кута опередження запалення, які містяться в програмі для всіх режимів. В серйозних ательє разом з прошивкою міняють поршня(в основному ставлять ковані), розточують і гільзують блоки кращими матеріалами, міняють колінвали на сильніші і т.д.
    Неграмотна прошивка може вбити двигун за місяць часу. Ті прошивки що в нас роблять стараються робити так щоб не виходити за межі заводських параметрів і через те вони в принципі не дуже шкідливі для двигуна, але і сильної прибавки вони не дають.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Не згідний. Яку шкоду має випередження запалювання у цивільній їзді чи на холостому, якщо на машині стоїть датчик детонації? І прояку шкоду взагалі йдетьться?
    Там написано Мазда 6 з двигуном 1,8 2005 р.в.
    Лише якщо прошивка загрожує шттному залізу, про що я писав вище. Наприклад у 3МПС до 300 к.с. загрози відсутні, тому навіть "серйозні" салони нічого не роблять :)
     
    Останнє редагування: 2 вер 2010
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Точно.... не ту діаграму хапнув.....))))))
    Мова не тільки про кут. Але коли кут знатто гострий то може поламати перемички між першим і другим компресійними кільцями на поршні. А для ДД змінюють параметри і він вже не реагує так як щтатному режимі Плюс і температурні режими вищі.
     
    Останнє редагування: 2 вер 2010
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Лише при умові детонації, яка при згаданому чіп-тюнінгу контролюється мозгами, тобто неможлива. Тому аргументів проти чіп-тюнінгу крім того, що написав, не бачу.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ми як завжчи починаєм за здравіє кінчаєм за упокой....))))))
    Почали аналізувати результати драгу, а полізли вже кудась в сторону... хоча воно все звязано.
    По чіп тюнінгу - неможу багато щось сказати про японців бо мало робили їх двигунів і то в основному старих моделей. По VW маєм більший досвід і мали змогу порівняти нутрощі старих і нових двигунів...скажем так до 99 року і після 02 року. Так от можу сміло сказати що блок 2-ох літрового двигуна випуску 92 року і блок випуску 02 року маже співпадають що по конструкції що по матеріалах. Серйозні відмінності є тільки на шести ціліндрових V-образках. З двох літрових до 99 року качають в районі 100 коняк. з двигунів після 02 уже качають в районі 150 коняк (цей поділ приблизний прошу не придиратись) з тих самих блоків. Міняють тільки ГБЦ і системи вприску. Існує твердження що всі ті нові двигуни це форсовані старі(якщо так умовно можна назвати)... Тобто з старих надійних атмосферників поробили турбовані і всякі інші. Фактично виробник уже провів так би мовити свій чіп тюнінг. і тепер якщо добавити ще свій індивідуальний чіп тюнінг без заміни заліза то є велика ймовірність що ті двигуни до 500 тис не доїздять, а на капіталку підуть набагато скоріше. розбирали старі атмосферники з пробігом 350-400тис, а блок фактично був без виробітку, ще видно було заводську хонінговку (про угроблені прокладкою між сидінням і кермом не говорим). Думаю з японцями ситуація аналогічна - бо це тенденція всіх світових автовиробників. Дуже дорого розробляти нові двигуни. Через те до чіп тюнінгу я б відносився з певною долею обережності. Тим більше що результати експлуатації буде видно через 5-7 років.
    Але вернувшись до початку... результатів драгу... Якщо дістати результати налаштувань двох авто то можма було б зробити якісь висновки... і чогось навчитись
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Що мається на увазі? Яких саме налаштувань?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Експлуатаційні карти основних режимів... кути запалювання, лямбда коефіцієнти, розрахункові і фактичні об'єми повітря, час відкриття форсунок... це так на скору руку...
    Самі алгоритми програм - комерційна таємниця і те що качають дампи а потім їх розбирають то трохи дає інформації. А можна було б і на основі компютерної діагностики дістати логи і розібрати їх. Просто маєм досить цікаву ситуацію що меш потужна машина їде скоріше як більш потужна.
     
  15. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    а які взагалі передаточні числа в мазди і в фольца ?

    може в scirocco коробка краще підібрана іменно на 402 метри.


    криву потужності для scirocco знайшов
    http://www.goapr.eu/products/ecu_upgrade_20tsi_trans.html

    для мазди щось заводської неможу знайти.
     
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Може, просто справа в коефіцієнті корисної дії? Тобто, чи справді ця потужність йде на швидкість чи на нагрівання, тертя і т. д.? Тоді виходить, що цифри потужності без значення ККД мало про що говорять?
     
  17. OKus

    OKus Початківець

    Авто:
    Golf GTI DSG mk5
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо вырити цим графікам
    [​IMG]
    то львівський Сірко нає чіповку і мусів виграти. Що цікаво крива потужності чіпованого сірка майже парабола.
    Виглядає так що мазді треба було на низах вигравати, потім старатись не відстати і дуже скоро переходити на верхи
     
    Останнє редагування: 8 вер 2010
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Знову за старе :) Навіщо ритися в паливних картах і кутах, якщо є крива потужності? Та хоч що би там було прописано, потужність це наслідок і не важливо чим він досягнутий DISI, FSI, неграми, заводськими чи гаражними програмами.
    Фактично 1:1, перемикалися одночасно, в мене та в нього шестиступінки. Переглядав по запису звуку (я казав, що відео не вдалося). До речі, з запису видно, що квотер в мене був десь 14,2-14,5, що ще раз свідчить про повну справність Мазди.
    Як в нього так і в мене дуже не підібрана, якраз перед фінішом треба перемикатися, відповідно тратиться ще кілька десятих секунди.
    Ось заводський (нижчий, жовтий і блакитний) та чіпований (вищий, червоний і синій) графіки для MPS.

    [​IMG]

    Не зовсім так, ми говоримо про потужність на колесах, тобто заміри з коліс, втрати вже всі враховані
    Так, графіки реальні, але не для Мазди. Подивися на мій, схоже, що в американській прошивці (mazdaspeed а не MPS) графіки інші, я знаю точно, що на америку йде інша прошивка, можливо слабша і екологічніша. А для TFSI це якраз ті 265 про які говорю, тобто виходить, що хлопці вирішили всіх надурити.
     
    Останнє редагування: 8 вер 2010
  20. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    вона навіть занадто справна з таким часом :)

    а 200 сильна передньоприводна машина так не поїде, хіба що вона важить менше тони, є атмосферна і стоїть спортивна кпп :))

    тертя де ? якщо в трансмісії то так.. бо цифри то даються з маховика. на колесах можуть бути інші дані і в мазди наприклад може бути 20% втрат, а в сірка 10% :)) ну то так теоретично, і насправді я думаю що там втрати +- однакові.

    ну ще колеса можуть впливати.. якшо в мазди 18 катки а в сірка 15 сліки то тоже різниця буде.

    думаю там все попроще.. чіп рішає :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)