Mazda MPS v.s. Scirocco TFSI

Тема у розділі 'Спорт та майстерність', створена користувачем scirocco, 20 сер 2010.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Можу прислати відео з кусочкми неба і звуком, сам засікатимеш :) На око в нього 14,0 виходить, до речі, ти не пам'ятаєш його показників на драгу, де ти був?
    vovka, я привів заміри з диностенда, тобто з коліс.
    Так, я теж у цьому майже переконаний, вважаю, що юні гонщики вчинили трішки непорядно.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти абсолютно правий - потужність це наслідок. А "причина" потужності це якраз і експлуатаційні карти- які і створюють цю потужність. Завжди потрібно розбиратись в причинах, щоб отримати добрий наслідок. Крім того ці карти і графіки можуть підсказати як правильно використовувати потужність ... вона ж у ріжних режимах різна.
     
  3. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    та от на тих офіційних драгах де я був такі scirocco не їздили на жаль :sad:
    19 вересня планується у Львові міні драг з телеметрією на Північній. є шанс перевірити :)

    оцей останній графік то цифри з маховика (турбо гараж міряє то діло прибором Sprint, картинка дуже похожа :) у Львові є турбобмв яке робилося в турбогаражі, тоже має такий прибор їхній. 1/4 милі фактично 1:1 вгадує, вже перевірено. ) .

    взагалі помоєму всі виробники дають показники потужності з маховика.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Може і так, буду мірятися - розповім про процедуру і різницю з паспортом.
     
  5. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    шось типу такого мало б бути
    http://team-rs.ru/dynodrag/files/large_145_age09_1_6_16v.jpg

    тобто буде дана потужність і на колесах і на маховику. ота що на маховику мала би бути наближена до заводських даних.

    розкажи потім що і як. скільки коштує замір, яка адреса, чи є попередній запис і взагалі процедуру. мені то цікаво.
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Кажуть у Києві вже близько десятка точок, що міряють, я швидше за все поїду наступного тижня, сюди, по-перше це пару хв від офісу а по-друге там є обдув під час замірів, це важливо для машин з інтеркуллером, хоча для атмосферників теж :). Ціна питання 300 грн, можна без запису (черг нема) але для гарантії радять записатися. А взагалі приїзджай, разом поміряємось.

    І ще P.S. - ось тут можна побачити як їздять квотер українські МоПСи.
     
    Останнє редагування: 8 вер 2010
  7. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Соррі за флуд, але чи є у Львові або прилеглих областях динамостенд? В Київ якось тратити 500 грн на поїздку не хочеться, а поміряти треба.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Нема у нас. Може є в містах поближче ніж Київ?
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    В Кракові є. Це, мабуть, найближче до Львова.
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Цікаво скільки такий динамостенд коштує?
     
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Також цікаво було б. Але думаю дорогий, інакше вже б хтось та й зробив на цьому бізнес. Я так зрозумів що на стенді міряються в основному автолюбителі та спортсмени котрі мають проекти по тюнінгу, а оскільки їх в нашому регіоні небагато, то і окупність стенду тривала.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Але мені здається шо офіційні дилери повинні були б мати такі девайси. Заміри потужності і порівняння із заводськими параметрами - то найліпша діагностика, як на мене
     
  13. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Я думаю таке паліво їм нафіг не потрібне. Більше клопоту ніж прибутку.Уяви які претензії до сервісів можуть бути коли власник виявить що з табуна коні повтікали після відвідин сервісу.
     
    Останнє редагування: 12 вер 2010
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А всетака цікаво, яка ціна стенду? Ніхто не цікавився?
     
  15. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
  16. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Це ціна в штатах, в нас її помнож на 2 а то і 3
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Насправді це ніяка не діагностика. Ну от в тебе показники меньші скажем на верхах ну і що..... стенд тобі не скаже що свічки на тих обертах не працюють чи якийсь датчик не грає чи форсунки не так відкриваються. Стенд може показати рівень динамічної нагрузки на колеса ... і все. А яка причина меньшої чи більшої нагрузки .... то тре до діагноста... а там і КППП і вприск і стан двигуна. Думаю то стенд для додаткової перевірки і ще більше для понтів... Більше того ...двигун постійно зношується і показники тепер не можуть бути такими як були скажем 10 тис км до того.
     
    Останнє редагування: 13 вер 2010
  18. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    чому треба множити на 2 ?
     
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Думаю, не вартує, говорив з власником у Києві, казав, що окуповувалося лише спочатку, черги стрітракерів стояли. А потім тугі часи настали...
    На перший погляд тест покаже проблему, а її пошук це вже справа майстрів, які повинні її знайти та усунути, наприклад по гарантії. У цьому ніби-то мав би бути зацікавлений і власник майстерні (черговий раз з заводу гроші отримає за роботу своїх майстрів) і власник машини (безкоштовно підвищить потужність до паспортної). Але насправді у нас таке не практикується лише тому, що 100% авто після 2005 (євро 3 і більше) не показує паспортної потужності через поганий бензин.
    А ось тут не згоден :) В мене сірко після 200 тисяч пробігу їхав краще ніж по паспорту.
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так я не казав що гірші або ліпші.... я казав не такі......:D і це факт.... після обкатки показники ростуть ....а далі все індивідуально ... Притертий двигун і коробка при пробігу від 50тис до 150 тис рахуються в найкращому стані... (звичайно при нормальній експлуатації)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)