Сам не влітав. Але мої знайомі бувалі автомобілісти, думка яких для мене важлива, таке стверджують. Але нічого страшного. Варто завжди пам'ятати про захист мотору і перед калюжами зменшувати швидкість. Нічого складного. Для мене особисто, металевий захист днища моторного відсіку - це плюс, плюс і ще раз плюс, при маленькому мінусі.
То однозначно, але... Ориґінальний (фабричний) захист у мене стоїть. Питання звучить: чи є сенс міняти його на міцніший, тобто, металевий. До дописів Green-а я була на 99% впевнена, що ТАК. А тепер...
ага, а ещё разбивает целлюлит у женщин и повышает эрекцию у мужчин... катались бы дети маленькие на автомобилях за рулём, можно было бы про детей добавить... когда то на дороге Львов - Стрий, я на хонде аккорд при обгоне налетел на всплывший асфальт, летели безбашенно 140-160 км/час, поддона как не было, а впереди идущая, такая же хонда аккорд, только защиту поцарапала, аж искры пошли... далее он меня тянул на галстуке... и обидно, я перед командировкой просто не успел заскочить на СТО и поставить защиту... так что нужно спрашивать тех людей, кто попал на деньги из за разбитых поддонов, нужна/не нужна... у меня лично после этого случая на всех машинах стояли и стоят металлические защиты масляного картера двигателя, причём закрывающие всё, то есть и КПП...
я думаю, я ответил на твой вопрос, но решать, конечно же тебе... у нас непредсказуемые дороги и на дорогах часто появляются НЛО (Неожиданно Лежащий Объект)... пластиковая защита, это от пыли, воды, для поддержания/сохранения тепла в моторном отсеке, а металлическая защита картера двигателя, это уже защита именно картера... моё мнение - если ездишь круглый год, выезжаешь на природу, то вещь нужная...
Ну якщо ти на великі швидкості влітаєш в калюжу то там уже не до глісерства..)))))) Бо за звичай каюжа в ямі , і тоді колеса вириває, ричаги, балку і всяке таке інше....))) Вода на рівній дорозі не стоїть. А ці гладенькі пласмасові захисти навіть не називаються захистами а елементом додаткової шумоізоляції
Калюжі бувають великими. Калабані і вибоїни з водою не рахуєм. Проїдтесь після дощу по дорозі Львів-Золочів. В районі сіл Червоне-Ясенівці, там де Гологірський хребет найближче до дороги, після дощу з гір тече вода, і на трасі в кількох місцях утворюються величезні по площі, неглибокі калюжі з рівним плоским дном. Думаю такі ж калюжі утворюються в багатьох місцевостях після сильних дощів і різкого танення снігу. А пластиковий "захист" ще деколи називають - пильником, або антишумовим дефлектором. Це правда. Не знаю чому Чортопхай засумнівалась в ефективності, чи в доцільності установки металічного захисту. Я ж писав, як на мене, то це ПЛЮС !
Засумнівалася, тому що Ти написав, що рівень шуму зросте, і небезпека в калюжі також. Хлопці, дуже вдячна всім за таку детальну інформацію. Звичайно, рішення за мною. Будете мати ще чим поділитися - пишіть. Справа важлива і вартує зацікавлення. ІМХО.
Я навіть знаю де це напевно було....))))) на підйомі за Миколаєвом, як на Львів.... уже цього горба немає.... але картерів там пішло неміряно
Green, друже, то справді був не Ти А я! Така дурна, така затуркана... Думаю, Ти не образився ) Але факт, що то Твої дописи змусили мене задуматися над доцільністю заміни пластикового захисту на металевий.
Я знаю, що у Вас Gоlf V. Якщо інтенсивно експлуатуєте, ну типу ліс-шашлики, риболовля-ставки-озера, поїздки по "трасі" типу Червоноград-Броди, та і взагалі по Україні багато, то ставте металічний захист. Не прогадаєте ! В нас та-а-а-ка муть на дорогах твориться, що просто капєц ! Одного разу на дорозі Львів-Новояворівськ вночі з вантажівки висипалось декілька полін ! Дрова блін везли ! Я їхав на 09, то добре що глуха ніч була і машин не було ! Ще той слалом !
Став металевий правильний захист, і не створюй собі проблеми, бо в нашій країні доріг небуло, немає, і не буде, а взагалі купи танка, і відпаде проблема металевого захисту так і думки про асфальт :D Пластиковий захист = то для кращої шумоізоляції та менше бруду під капотом, не більше!!!
Ситуація з життя: зима, на дворі -, дві смуги руху, я їду в правій полосі, передімною їде вантажівка, ліва полоса теж зайнята (екстренний обїзд відпадає), так от з брезговика вантажівки відривається шмат льодово-пісчаної глиби, яку був змушений пустити посередені автівки (обїхати нема можливості бо йде попутний транспорт), гепнуло так що аж підскочив і на захисті добряча вмятина (молотком таку не зробиш). Тому є сенс ставити металевий захист (в мене заводський з багатьма ребрами жорсткості). А на рахунок аквапланування при наявності доброї гуми такі проблеми зникають (при їзді в розумних межах), бо майже всі сучасні авто (вище середнього класу) мають плоскі днища для кращої прижимної сили на швидкостях.
честно, уже не помню, я ведь не местный, хоть и служил в ПВ, в Мукачево и во Львов часто гонять приходилось, да и просто хорошо дорогу эту знаю - давно это уже было... да уж, зато память и урок, на всю жизнь...
Хлопці, гіркий досвід закликає мене тут написати ось ці слова: "Хто ще дотепер думає, чи ставити металевий захист двигуна - не думайте, а вже їдьте до фахівця і зробіть це!"
В металічному захисті е ще мінус але його легко можна ліквідувати в ньому на відміну від пластасового немає високих бокових бортів що захищає шківи з ремнями від піску і грязі. Я маю металічний захист я його доробляв вирізав по боках бляху. Чому я це робив? 1. Вода попадала на ремні весь двигун був брудний постійно. 2. Ремонтував собі я кондиціонер майстер говорив що полетів підшипник на муфті кондиціонера попадає вода і грязь тому полетів, вартість його 300 грн. + заміна 100 грн. Тому я дав бокові бляхи що захищає шківи з ремнями і вже двигун чистенький. Доречі шум також був то там бриніло, то ще десь, вихід простий купив резинові соски поставив їх де воно торкається і все дефекту немає. Ну і звичайно кліренс до 1 см. захист у вас вкраде а на трасі 1 мм буде більше і ви черкаєте, я його зменшив обрізавши кріплена на половину. Черкав захистом не одноразово на Золочівській трасі рятував на ньому бляха серйозна. Раджу!
Привіт всім, хочу собі поставити цей металевий захист, тільки є питання звідки і докудово воно захищає(від рульової аж до бампера чи як)? Дякую.
Если нет защиты на моторе, туда могут попадать мелкие камешки и пыль, и он со временем выходит из строя. Или при попадании в яму ив лесу на кочку можно повредить мотор. Есть много информации по данному вопросу. Например,есть на Маркет.риа защита двигателя автомобиля. Себе поставил кольчугу, она из стали.