Механічні інжектори

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем kym, 28 вер 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Консультую по роботі , налаштуванню механічних інжекторів
     
  2. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Поясни принцип дії. Хоч сам на ДП їжджу, але завжди було цікаво...
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Хочеш зробити конкуренцію Андрію на "Китайській стіні"???:D
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подача бензини під тиском 6.5 бар на механічний розподільник(дозатор). З дозатора на форсунки які відкриваються під тиском 3.9-4.7 бар і в циліндр. Весь процес на 20-25% корегується електронікою повязаною з лямбдою, датчиком Холла, датчиком температури і іншими.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ще є Сергій коло МРЕО......... а ти їх бачив шоб вони на форумах задаром помагали.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    моноінжектор на машину поставити зможеш? ну і всі прибамбаси разом з ним?
    (не задаром)))
     
  7. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Кажуть що на K-Jetronic можна 20 к.с. витянути додатково тільки налаштуванням системи впорску. Чи це реально? Якщо реально, то які затрати на реалізацію?
     
  8. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    не кожен зрозуміє, що ти тут пишеш, щоб в себе на авто знайти і зробити! Так що одна писанина в таких справах незавжди помагає навіть задарма. А форуми і є для цього, щоб радити одне одному і допомагати.
     
    Останнє редагування: 28 вер 2009
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А що в тебе зараз за машина
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Більше ніж запроектовано не витягнеш, але можна довести систему до нормального стану і тоді машину не впізнаєш. Основна проблема мханічних інжекторів те що після довгої експлуатації вони майже всі мають забиті внутрішні фільтри. А самі дозатори настільки добре зроблені що майже не зношуються (якщо не повикидували горе майстри внутрішні фільтри). Практично вся наладка зводиться до чистки, а потім регулювання електроніки під уже нові параметри дозатора
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Часом одна добра порада дасть можливість правильно рішити проблему.
     
  12. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Audi 80 1990 р.в.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який код двигуна..... Я так зрозумів в тебе карбюратор....
     
  14. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    коду не знаю, подивлюсь скажу.
    ззараз карбюратор, але був походу моноінжектор, бо є лямбдазонд і куча проводів, на СТО мені сказали що він там БУВ!:D
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можеш дати навіть VIN по ньому можна опреділити що ставили на заводі на цей кузов.
    Переробляють в нас все що хочеш. Вернути назад звичайно простіше ніж щось хімічити.
     
  16. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Короче мотор JN, там стояв КЕ-Жетронік, але багато людей поганої про нього думки, що ти порадиш, може є якісь інші альтернативи?
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    JN специфічний двигун, KE Jetronik на ньому відрізняється від інших Jetronik-ків своїми параметрами але то є повний інжектор з усіма виходячими з цього наслідками. Сам по собі двигун хороший. Пів міліона проходить спокійно (якщо його десь колись не угробили). . Ходовий... Машин з таким двигуном багато. Поганої думки про Jetronik тому що мало хто розуміє принцип роботи цієї ситеми. Насправді система проста і надійна. При заміні з карбюратора на Jetronik ти машини не впізнаєш. Буде серйозна тяга і ривок і економія бензини. Думаю можна буде знайти нормальне навісне. Тільки там напевне поміняли разом з впускним колектором, або і цілу ГБЦ. Крім того невідомо в якому стані всі датчики, які можливо прийдеться купляти невідомо що з форсунками (які досить дорогі). Весь інжектор разом форсунками буде задоволення не з дешевих.
     
  18. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    А приблизно?
     
  19. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    А мможна якийсь інший Жетронік туда запхати?
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    дозатор 100. форсунки по 45. лямбда біля 100, контроллер (якщо нема)ще 100 то в американських.Якщо головка поміняна то 200-300... ну трудно так в повітрі рахувати. Можна поставити електро інжектор від А4 1.8... з форсунками від десятки то ще дорожче буде. Скомбінувати багато чого можна були б гроші і час
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)