kym підкажи де купити норм. манометр до 10 бар, щоб велика шкала біла і мала ціна ділення, з склом (а не плескигласом). А то надоїло до маленького приглядатись, та й поділки тільки по 0,2 бара.
Є два типи манометрів : звичайні і професійні. Звичайні (до 40 грн) на новому торпедо на Кукурудзяній в кіосках де торгують водогрійними котлами газовими колонками. Також на фірмі ТЕЛ-САТ. Там можна знайти підходящий скляний. Але треба щукти бо основні то 6, 16 бар і груба шкала по 0.5 бар. Професійні (від 100-200 грн) шкляні з гліцерином в середині шкали (в основному італійські) треба замовляти в польщі. Можна також купити на території мотозаводу у фірми яка збирає оприскувачі (які колись робив Львівсільмаш), але тоє ті самі з польщі тільки з накруткою. Може ще десь і є але я більше ніде не зустрічав.
Є можливість замовити, попередньо подивитись? Або підкажи сайт поляцький, де то можна купити. Бо по 0,5 бар - то фтопку, хіба тиск насосу міряти. В ідеалі взагалі знайти по 0,05 бар, ну або хоча б по 0,1. Сам яким користуєшся?
Маю три . Два звичайних і один професійний італійський. користуюсь в залежності від ситуації. Італійський до 16 бар... шкала до 6 розбита на 0.1 від 6 до 16 на 0.25. Можна замовити. Десь на протязі місяця можуть привести, щоб спеціально не їхати. спеціально по сайтах не шукав... просто пояснив чоловіку що треба, а він людина технічно грамотна і привіз що треба. Ціна три роки тому була 120 грн.
От би хоч до 7ми по 0.1 шкала була б.... Хоча і так непогано, можна якось під*їхати-глянути на нього?
А куди їхати? Враховуючи, що тема про настройку джетроніка, думаю всім варто знати де знаходиться людина, яка береться його настроювати.
Розєми ніби є(якшо то вони),датчик ОР провіряв китайським мультиметром по книжці,теж ніби добрий.На холодно машина заводиться і веде себе добре,варто проїхати 3 км і заглушити починається єрунда,заводиться добре але глохне(треба підгазовувати)причому якщо натиснути на газ і не рухати тоже глохне,треба туди-сюди.При їзді те саме,якшо просто дати газу і тримати,заглохне або буде кидати машиною сильно,якшо легенько туди-сюди ше півбіди можна їхати.Відповідно на 1,2,3 передачі ривки сильні,на 4,5 їх майже не чути.Та вся х-ня може раз бути,раз не бути(тобто все нормально).
перевір лямбда зонд, він якраз починає працювати коли машина мінімально прогріється, а при заводці на холодно не приймає участі. І створи свою тему про моноінжектор з наведенням тех. даних машини, це тема про мех. вприск.
Згідний з Маркелом є підозра на лямбду. Грубо її можна перевірити мультимером. Точно визначити справність лямбди можна або діагностикою або осцилографом. Мльтимеромпровіряєш так: Знаходиш розйом з Лямбди (дроти з лямди ідуть від глушника під капотом наверх коло передньої панеллі.) Може бути два типи лямбди на 3 дроти , на 4-ри дроти. В тебе скоріше всього на три. З них два білих один чорний. Білі то підігрів лямбди - провіряється як чайник на КЗ. Якщо КЗ то лямбду на сміття. Чорний - інформаційний іде на контроллер. Не виймаєш його з розйому і на заведеній машині під резинкою розйому міряєш напругу. Напруга повинна коливатися між 0.01 і 0.99 вольта з частотою меньше 1 сек. (чому і точно можно визначити осцилографом) . Якщо напруга стоїть на місці (неважно яка) то лямбді капець. Якщо частота зміни напруги більша 1 сек значить лямбда здихає (ще трохи поїздить і капець). Можливий варіант що пропала маса між двигуном і корпусом лямбди...треба перевірити. Якщо лямбда має чотири дроти ....то четвертий ..сірий є встроєнною масою (то мають новіші лямбди). Те все можеш сам проробити китайським мультимером. Але як маєш можливість на компютерну діагностику то їдь. Твій варіант поломки якраз такий що прийдеться всі датчики по черзі перемацати щоб визначитись, а діагностика зразу покаже що і як.
Кум, чого шифруємся??? чому свої координати не даєш??)) якщо не хочеш в реалі зустрічатись/займатись моторами так і скажи, камінням закидувати не будем)))
Трохи незгідний. Якщо будь-яка напруга від 0,2 до 0,8 або більше 1 стоїть на місці - тоді капець. Якщо там 0,1 (+/- 0,05) або 0,85 (+/- 0,05) стоїть на місці - то може бути що суміш надто бідна/надто багата і лямбда просто вперлась в межу діапазону регулювання. Я сам таке не раз спостерігав. Хоча може бути і капець, треба пробувати додати повітря/бензину і подивитись чи міняються покази. Додпти повітря можна організувавши неврахований підсос, бензину - скинувши фішку з ДТОР (або замкнувши його на масу, залежить від типу датчика) шоб мозги подумали що машина холодна.
На підігріві лямди майже коротке,корпус на массу дзвониться,на комп іде від 0,1 до до 1,2 причому міняється так:0,1 _0,4 ше працює нормально двигун,05_1,2 глохне.Відключив повнісю Лямбду- працює все як годинник ривки пропали як і небуло,за шо і спасибі kym i Markell.Тепер таке питання:Шо буде далі,можна їздити без лямди чи ні і на чому це може відобразитись?
На розході і динаміці. Без лямбди ЕБУ працює по середній, аварійній програмі, без коректування суміші. 1,2 В показує, шо лямбда виходить за свої межі, скоріше всього ій вже капєц. Купуй нову.
Хм..... дивно вона себе веде. Треба зробити поправку на похибку китайських мультимерів ... Попробуй переміряти другим. всетаки міряєш з точністю 0,1 в. Що значить майже КЗ. КЗ або є або нема. Можу помилитися, але правильний підігрів дає десь районі 9 Ком. Правда невідомо яка тебе лямбда....то що не рідна то точно. Перескакування за 1 в. означає що йде сильне збагачення суміші...тобто дозатор дає збіднену суміш а лямбда його поправляє але засильно. Дай код свого двигуна щоб подивитись параметри. Але на загал виглядає що лямбда здихає. ------------------------------------------------------------- Ага ...я просив перевірити масу між корпусом лямбди і двигуном. В тебе ж колектор прикручений і там може бути розрив маси