Тепер ясно що в тебе моно інжектор. Твоя лямбда має бути в інтервалі 0.1.-0.9в. Преміряй ще раз другим мультимером, якщо вискакує за 0.9в. то 100% що погана лямбда. :недешева штука, але ліпше її поміняти. Зросте перерозхід бензини а то також не дешева штука. Заодно провір ДТОР по вольтах...може то він садить лямбду. Заведи холодний двигун щоб десь було 20 град. Напруга на ДТОР має бути 2 в. По мірі нагріву двигуна вольти мають рівномірно падати до 0.4в. при 90 град. не повинно бути скачків в процесі нагріву, Якщо нагрітий вольтаж не відповідає нормі то спочатку поміняй ДТОР, якщо відповідає то тоді ...знову лямбда винувата.
Завтра поміряю,тут ше є таке діло,до 90 градусів я її ше не нагрівав,напевно не повністю закривається термостат,я вже рік її маю то тільки раз чув вентилятор,як їздив літом побездоріжжі,а на холостих ніколи,то так має бути чи дійсно незакривається термостат?
Ви мали на увазі повністю відкривається при пемпературі 87-92?А я маюна увазі шо він напевно не стає в своє холодне положення,і коли машина ше холодна він ганяє тосол по великому колу,як наслідок мотор не нагрівається до робочої температури.
То легко перевірити. При температурі 50-60град иацаєш верхній патрубок, що йде з ГБЦ і нижній патрубок що йде з радіатора на помпу. Якщо вони мають однакову температуру то термостат заклинив у відкритому положенні, якщо верхній горячий а нижній холодний то значить все працює добре
Значить працює добре.Поміряв напругу на ДТОР цифровим тестером: T. c U.в 5 --2,6 10 -- 2,3 20 -- 1,7 30 --1,3 40 --1,05 50 --0,8 60 --0,6 Лябду провірив ше раз.Коли машина грілась(при першому пуску)лямда при Т 60 показувала 0,48 - 0,49В і мотор працював нормально порівняно(трохи бігав холостий),далі захлушив,закурив,пустив шераз двигун,вольти ті самі а машина глохне.Відключив лямду-все ок.
Виглядає що ДТОР в тебе нормальний. Ти троха неправильно лямбду міряв,але тепер точно можна сказати що їй капець. Тепер мусиш визначитися яку купляти. Є оригінальні ...дорогі як зараза, але вони працюють добре і довго, є універсальні Бошовські (але не руский Бош для ВАЗу) трохи дешевші, але також добрі. Є універсальні не Бошевські ...набагато дешевші.... але невідомо скільки будуть працювати ...в мене одна універсальна навіть пять місяців не витримала і здохла. Б/у з шроту не рекомендував би .... поперше також дорогі по друге невідомо скільки прослужать.
Роблю собі ще один пристрій для діагностики тисків механічних інжекторів, якщо кому треба можу зробити.
Доброго дня! У мене Audi 80 2.0 3A двигун, Механічний інжектор KE Jetronic. Проблема нестабільної роботи холостого ходу. Скажіть будь ласка чи можуть нові форсунки повністю змінити роботу холостого ходу, за умови, що чистився інжектор та настроєний потенціометр. Чи можуть бути ще якісь причини? (форсунки в поганому стані)
повністю не можуть, частково можуть Щоб знати що точно форсунки псують ХХ то треба провірити розпил і налив по форсунках. взагалі при нестабільному ХХ в першу чергу треба шукати підсос повітря.
Знову звертаюсь скоріше за все з проблемою механічного інжектора. Вже після заміни форсунок, налаштування потенціометра, чистки інжектора та регулятора холостого ходу, через місяць їзди падають обороти і пропадає тяга двигуна. Тиск бензонасоса нормальний, фільтри всі поміняні, свічі нові, запалення виставлене, підсосів повітря не виявлено. В чому ще може бути причина? В мене вже складається думка-припущення що це двигуну капець. Що ще може бути? Підскажіть будь ласка
Дізнався сьогодні причину чому машина не їхала. Звучить банально, але просто коли останній раз лазив до машини з другом, забули лямбда зонд під'єднати. Аж дурно стало
Добрий день форумчани. Дайте пораду вже незнаю шо робити підкажіть шось! проблема така: машина пассат 3 1.8 моно великий розхід приблизно 14л змішаний режим 50/50. возив на 2 сервіси до львова на одному нічого не допомогли на другому поміняли форсунку і подушку.Підказали шо тре регульнути датчиком положення заслонки.лямда відключена...якшо підключаю нічого не міняється.Підкажіть шо робити або куда звернутись до якогось хорошого майстра.