звернись до Андрія інжекторщика на Галицькому перехресті т. 0672541046 В мене була подібна ситуація -проблему вмрішив.
можна але не потрібно. Для лямбди на 4 дроти ще потрібно проводити +12 в на підігрів. Тобі вистарчить на один дріт ... крім того вона дешевша.
в мене просто є якась Бош правда б/у і на 4 дроти!!!попробую її поставлю.якшо нічого не поміняється буду шось інше думав. правда відкрутити буде важко...
ООО значит мені повезло і я один з тих 10% відкрутив без проблем.Поставив лямбду на 4 дроти б/у, стояла на бмв, онулив компютер і вже краще! розхід зменшився, машина добре заводиться, не димить чорним. тепер треба якось регульнути датчик положення заслонки не знаю як і ніде не пишить.(
добрий день не підкажете де можна перевірити форсунки механічного інжектора тип двигуна JN обєм 1,8 і чи є якась відмінність в чищенні форсунок, знаю звичайні чистять ультра звуком , чи підходить таке для механічних
непідходить. Я на 9а чистив - гроші на вітер, добре що хоть та чистка не добила їх. Плюнув і купив нові. Наскільки мені пояснили - мех.форсунки взагалі чистці не піддаються.
Форсунки провіряються на двигуні, за одно і провіряється дозатор. Часом вдається почистити форсунки влявши 30-40 л 98 бензини давши копоті по трасі. Можна в бак добавити рчисник інжекторів, але перед тим обовязково поміняти бензиновий фільтр на новий.... бо той очисник розїдає болото у фільтрі і може зробити ще гірше
дякую за допомогу можете сказати причину підвищенного споживання пального ? наскілкьи форсунки можуть впливати на розхід і динаміку розгону ? тяга двигуна особливо при розгоні якась вяла і розхід в 14л/100 це шось багацько для такого двигуна
Треба дивитись розпил і налив форсунок в різних режимах, чи одинаковий,чи правильної форми і напрямку. Найлегше це перевірити, взявши 4 мензурки, і вставити форсунки в них. Щоб заставити форсунки розпилювати на незаведеному двигуні, треба вставити перемичку замість релюшки паливного насоса, а також зняти черепашку (гумова штука над лопатою дозатора). Включаєш насос і піднімаєш лопату, фіксуєш наливи і форму розпилення паливав різних режимах. Особливо треба звернути, як реагує на різко підняту лопату насос (добре мати манометр), чи немає провалу в показах тиску палива. Не забувай за правила поженої безпеки, май при собі 2 вогнегасника і колєгу. Якщо налив одинаковий, а розпил в нормі, тиск палива в нормі, а бензу далі жре, то треба дивитись в сторону запалення, складу паливно-повітряної суміші (поїхати на тест широкополосною лямбдою), компресії, стану зчеплення, підклинення гальм, пропуска іскри т.д.