Механічні інжектори

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем kym, 28 вер 2009.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нашо відключати? не признак того, що вона не працює?
     
  2. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    Вона ше не міняна ніразу...свічки закопчені то я і подумав шо то вона...
     
  3. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    Адреса чи номер і приблизна ціна....? можна?
     
  4. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    Чи можна поставити лямбду на 4 дроти замість моєї на 1.
    вчора пішло 8 л.на 40-45км...
     
  5. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    лямбда тільки оригінал, все інше лотерея від лукавого
     
  6. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    звернись до Андрія інжекторщика на Галицькому перехресті т. 0672541046 В мене була подібна ситуація -проблему вмрішив.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    можна але не потрібно. Для лямбди на 4 дроти ще потрібно проводити +12 в на підігрів. Тобі вистарчить на один дріт ... крім того вона дешевша.
     
  8. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    І дорого тобі обійшлось? бо я вже троха попав а результату 0(((( а з часом ше гірше стало....
     
  9. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    в мене просто є якась Бош правда б/у і на 4 дроти!!!попробую її поставлю.якшо нічого не поміняється буду шось інше думав. правда відкрутити буде важко...
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Майже не реально. В 90% випадків знімають коллектор і розкалюють його, тоді викручують.
     
  11. Taras passatovod

    Taras passatovod Новачок

    Авто:
    passat b3
    ООО значит мені повезло і я один з тих 10% відкрутив без проблем.Поставив лямбду на 4 дроти б/у, стояла на бмв, онулив компютер і вже краще! розхід зменшився, машина добре заводиться, не димить чорним. тепер треба якось регульнути датчик положення заслонки не знаю як і ніде не пишить.(
     
  12. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    добрий день не підкажете де можна перевірити форсунки механічного інжектора тип двигуна JN обєм 1,8

    і чи є якась відмінність в чищенні форсунок, знаю звичайні чистять ультра звуком , чи підходить таке для механічних
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    непідходить. Я на 9а чистив - гроші на вітер, добре що хоть та чистка не добила їх. Плюнув і купив нові.
    Наскільки мені пояснили - мех.форсунки взагалі чистці не піддаються.
     
  14. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    дякую якщо неважко скажіть будь-ласка ціну питання ?
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Bosch десь від 50$\форсунка, оригінал від 90$\форсунка
     
  16. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    дякую за інформацію
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Форсунки провіряються на двигуні, за одно і провіряється дозатор. Часом вдається почистити форсунки влявши 30-40 л 98 бензини давши копоті по трасі. Можна в бак добавити рчисник інжекторів, але перед тим обовязково поміняти бензиновий фільтр на новий.... бо той очисник розїдає болото у фільтрі і може зробити ще гірше
     
  18. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    дякую за допомогу

    можете сказати причину підвищенного споживання пального ?

    наскілкьи форсунки можуть впливати на розхід і динаміку розгону ?

    тяга двигуна особливо при розгоні якась вяла і розхід в 14л/100 це шось багацько для такого двигуна
     
  19. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Треба дивитись розпил і налив форсунок в різних режимах, чи одинаковий,чи правильної форми і напрямку. Найлегше це перевірити, взявши 4 мензурки, і вставити форсунки в них. Щоб заставити форсунки розпилювати на незаведеному двигуні, треба вставити перемичку замість релюшки паливного насоса, а також зняти черепашку (гумова штука над лопатою дозатора). Включаєш насос і піднімаєш лопату, фіксуєш наливи і форму розпилення паливав різних режимах. Особливо треба звернути, як реагує на різко підняту лопату насос (добре мати манометр), чи немає провалу в показах тиску палива.
    Не забувай за правила поженої безпеки, май при собі 2 вогнегасника і колєгу.
    Якщо налив одинаковий, а розпил в нормі, тиск палива в нормі, а бензу далі жре, то треба дивитись в сторону запалення, складу паливно-повітряної суміші (поїхати на тест широкополосною лямбдою), компресії, стану зчеплення, підклинення гальм, пропуска іскри т.д.
     
    Останнє редагування: 25 бер 2013
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    У 70% випадків винуватий бензонасос -дає занизький тиск
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)