або шукай б/у ричаг, думаю то не проблема ставились вони на купу авто гольф4, бора, октавія1, толедо, леон, А3. п.с лівий/правий немає значення... різні тільки шарові. Або новий, польський можна і за 440грн. купити!
Ну от ідея зі шпилькою то то що потрібно, єдина різниця що тепер буде закручуватись не болтом а гайкою
Гайкою - гадаю не особо проблема... наразі зняв необхідні розміри з авто і зробив ось таке креслення шпильки М10 то рідний розмір різьби у ричагу...на кресленні М12 планую закрутити в ричаг, попередньо в ричагу перенарізати різьбу під М12, буртік діаметром 16мм буде слугувати упором, а в майбутньому як буде можливість - можна буде цю шпильку прихопити зваркою до ричага...ну і само собою на діаметр 10мм буде сідати втулка стойки стабілізатора... Попросив щоб шпильку мені сьогодні або завтра виготовили. Як тільки буде готова шпилька - зразу приступлю до виконання рем.робіт. Фото-звіт за мною.
я б на кінці шпильки (тонкий кінець) дав би ше менший даметр і сточив би його під квадрат для того, щоб мати за що вхопитися і її закрутити. І ще, ІМХО, той упор 3мм то забагато, краще 2, а то і 1.5.
для того щоб закрутити шпильку - елементарно використати можна 2 гайки...нарахунок упору- це питання....))))....но хз...1мм там незіграє великої ролі...
Дві гайки то добре, але тре щоб ті дві гайки були під рукою, а як завжди, чомусь лише однає є, якою прикручується важіль
для того щоб було дві гайки - правильну підготовку до роботи тра робити, я все собі спланую,і має бути під рукою 3 гайки: 2 гайки звичайні, щоб затягнути шпильку та потім їх демонтувати, а ще одна гайка з самозатяжкою (щоб потім прикрутити стойку стаба) - новенька...
робота зроблена, зняв старий болт, розсверлив свердом 10мм, нарізав різьбу М12, вкрутив перехідну шпильку (доречі, шпилька з нержавійки), яка вказана в дописі вище, получилось ось так Для повної гарантії шпильку прихопив зваркою. Після зборки виглядає ось так прокатався вже 100км, політ нормальний.
про затрати забув вказати. Затрачено: 1.Шпилька - виготовлення для мене безкоштовне))))). 2.Нова гайка М10 + 2 шт. шайби - 3грн 50коп. 3. Власні рученята та власний час - 2год. Підведем підсумок: потрачено 3,5 грн....За таку суму я б точно незнайшов другого ричага))))
Доречі, я раніше писав про проблему - про скрип спереді від стабілізатора. Скрип прибрав, замінив втулки стабілізатора. По оригіналу мають стояти втулки з внутрішнім діаметром, під сам стабілізатор, 21мм. Після замірів штангельциркулем,я зрозумів що діаметр стабілізатора в моїй машинці 20мм. Купив собі нові втулочки Lemforder з внутр.діаметром 20мм, встановив. Довольний "ЯК СЛОНЬ"...скрипу нема)))) P.S. треба щось зробити дуже добре та якісно - зроби це сам!!!
нє, ну класно, взяв да купив, потім погрався 3 год для заміни всього ричага...а зробити своїми ручками смені не слабо
фотки зроблено, вище подивись))) робота зроблена, зняв старий болт, розсверлив свердом 10мм, нарізав різьбу М12, вкрутив перехідну шпильку (доречі, шпилька з нержавійки), яка вказана в дописі вище, получилось ось так Для повної гарантії шпильку прихопив зваркою. Після зборки виглядає ось так прокатався вже 100км, політ нормальний.
хтось щось мені може підскаже? на дворі було тепло, но падав дощ, і в одну хвилину вікна миттєво затягнуло... кліма включена, дуло так наче голову мало відірвати, а вікна всеодно запотівші.Сталось в мене це на ходу, різко звернув направо з пр.Ч.Калини і вікна різко запотіли, ніхто з машини не виходив і ніхто не сідав. це вже не перший випадок... Що мені підскажетн і порадите?
1 - перевір злив конденсату з кондюка щоб не був забитий 2 - перевір рівень ОР і килим в районі ніг, можливо потекла пічка 3 - Перевір зливи/дренажні отвори під капотом там де лівньовка, там де вода в крила зливається. 4 - в мене таке буває коли різко переключити з холодного на гаряче, тоді волога різко на холодних вікнах конденсуєтьсяю При повороті повітряні масси в машині переміщаються і якщо глючний якийсь з датчиків то можливо так різко перемикнув заслонки кліми. Може її на комп діагностику?
1 - перевір злив конденсату з кондюка щоб не був забитий - тра передивитись! 2 - перевір рівень ОР і килим в районі ніг, можливо потекла пічка - перевіряв це в першу чергу, рівень в нормі, салон сухий. 3 - Перевір зливи/дренажні отвори під капотом там де лівньовка, там де вода в крила зливається. - ок, зиркну. 4 - в мене таке буває коли різко переключити з холодного на гаряче, тоді волога різко на холодних вікнах конденсуєтьсяю При повороті повітряні масси в машині переміщаються і якщо глючний якийсь з датчиків то можливо так різко перемикнув заслонки кліми. Може її на комп діагностику? - сумнівюсь нарахунок комп.діагностики, літом їздив до Назара, ВАГом перевіряв, помилок не було по клімі. Вперше з цим я стикнувся минулої осені - але якось все закрутилось, часу не було доколупатись до реальної проблеми. а тут тепер так БЛЯТЬ запотіває, що просто капець, і кліма не здуває запотівання, помагає лише витирання, но не на довго 3-5хв, потім всеодно запотває.
Фільтр точно не забитий, а мокрий тоже не може бути, оскільки фільтруючий елемент, вугілля - воно б намокше не пропустило повітря взагалі...а кліма дує, но не продуває запотівання навіть лише лового вікна((((