Мій ГОЛЬФ 4 !!!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем nazik261, 6 чер 2018.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    або шукай б/у ричаг, думаю то не проблема ставились вони на купу авто гольф4, бора, октавія1, толедо, леон, А3.
    п.с лівий/правий немає значення... різні тільки шарові.
    Або новий, польський можна і за 440грн. купити!
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну от ідея зі шпилькою то то що потрібно, єдина різниця що тепер буде закручуватись не болтом а гайкою ;)
     
  3. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    Гайкою - гадаю не особо проблема...
    наразі зняв необхідні розміри з авто і зробив ось таке креслення шпильки IMG_20181011_134906.jpg
    М10 то рідний розмір різьби у ричагу...на кресленні М12 планую закрутити в ричаг, попередньо в ричагу перенарізати різьбу під М12, буртік діаметром 16мм буде слугувати упором, а в майбутньому як буде можливість - можна буде цю шпильку прихопити зваркою до ричага...ну і само собою на діаметр 10мм буде сідати втулка стойки стабілізатора...
    Попросив щоб шпильку мені сьогодні або завтра виготовили.
    Як тільки буде готова шпилька - зразу приступлю до виконання рем.робіт.
    Фото-звіт за мною.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    я б на кінці шпильки (тонкий кінець) дав би ше менший даметр і сточив би його під квадрат для того, щоб мати за що вхопитися і її закрутити. І ще, ІМХО, той упор 3мм то забагато, краще 2, а то і 1.5.
     
  5. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    для того щоб закрутити шпильку - елементарно використати можна 2 гайки...нарахунок упору- це питання....))))....но хз...1мм там незіграє великої ролі...
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Дві гайки то добре, але тре щоб ті дві гайки були під рукою, а як завжди, чомусь лише однає є, якою прикручується важіль ;)
     
  7. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    для того щоб було дві гайки - правильну підготовку до роботи тра робити, я все собі спланую,і має бути під рукою 3 гайки: 2 гайки звичайні, щоб затягнути шпильку та потім їх демонтувати, а ще одна гайка з самозатяжкою (щоб потім прикрутити стойку стаба) - новенька...:tongue:
     
  8. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    робота зроблена, зняв старий болт, розсверлив свердом 10мм, нарізав різьбу М12, вкрутив перехідну шпильку (доречі, шпилька з нержавійки), яка вказана в дописі вище, получилось ось так IMG_20181015_114610.jpg
    Для повної гарантії шпильку прихопив зваркою.
    Після зборки виглядає ось так
    IMG_20181015_121120.jpg
    прокатався вже 100км, політ нормальний.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  9. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    про затрати забув вказати.
    Затрачено:
    1.Шпилька - виготовлення для мене безкоштовне))))).
    2.Нова гайка М10 + 2 шт. шайби - 3грн 50коп.
    3. Власні рученята та власний час - 2год.
    Підведем підсумок: потрачено 3,5 грн....За таку суму я б точно незнайшов другого ричага))))
     
  10. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    Доречі, я раніше писав про проблему - про скрип спереді від стабілізатора.
    Скрип прибрав, замінив втулки стабілізатора.
    По оригіналу мають стояти втулки з внутрішнім діаметром, під сам стабілізатор, 21мм. Після замірів штангельциркулем,я зрозумів що діаметр стабілізатора в моїй машинці 20мм.
    Купив собі нові втулочки Lemforder з внутр.діаметром 20мм, встановив.
    Довольний "ЯК СЛОНЬ"...скрипу нема))))
    P.S. треба щось зробити дуже добре та якісно - зроби це сам!!!
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    • Подобається Подобається x 1
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    а, ну може й так. Ще б фотки попробив то б було кльово.
     
  13. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    нє, ну класно, взяв да купив, потім погрався 3 год для заміни всього ричага...а зробити своїми ручками смені не слабо
     
  14. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    фотки зроблено, вище подивись)))
    робота зроблена, зняв старий болт, розсверлив свердом 10мм, нарізав різьбу М12, вкрутив перехідну шпильку (доречі, шпилька з нержавійки), яка вказана в дописі вище, получилось ось так [​IMG]
    Для повної гарантії шпильку прихопив зваркою.
    Після зборки виглядає ось так
    [​IMG]
    прокатався вже 100км, політ нормальний.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    хтось щось мені може підскаже?
    на дворі було тепло, но падав дощ, і в одну хвилину вікна миттєво затягнуло...
    кліма включена, дуло так наче голову мало відірвати, а вікна всеодно запотівші.Сталось в мене це на ходу, різко звернув направо з пр.Ч.Калини і вікна різко запотіли, ніхто з машини не виходив і ніхто не сідав.
    це вже не перший випадок...
    Що мені підскажетн і порадите?
     

    Вкладення:

  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    1 - перевір злив конденсату з кондюка щоб не був забитий
    2 - перевір рівень ОР і килим в районі ніг, можливо потекла пічка
    3 - Перевір зливи/дренажні отвори під капотом там де лівньовка, там де вода в крила зливається.
    4 - в мене таке буває коли різко переключити з холодного на гаряче, тоді волога різко на холодних вікнах конденсуєтьсяю При повороті повітряні масси в машині переміщаються і якщо глючний якийсь з датчиків то можливо так різко перемикнув заслонки кліми. Може її на комп діагностику?
     
  17. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    1 - перевір злив конденсату з кондюка щоб не був забитий - тра передивитись!
    2 - перевір рівень ОР і килим в районі ніг, можливо потекла пічка - перевіряв це в першу чергу, рівень в нормі, салон сухий.
    3 - Перевір зливи/дренажні отвори під капотом там де лівньовка, там де вода в крила зливається. - ок, зиркну.
    4 - в мене таке буває коли різко переключити з холодного на гаряче, тоді волога різко на холодних вікнах конденсуєтьсяю При повороті повітряні масси в машині переміщаються і якщо глючний якийсь з датчиків то можливо так різко перемикнув заслонки кліми. Може її на комп діагностику? - сумнівюсь нарахунок комп.діагностики, літом їздив до Назара, ВАГом перевіряв, помилок не було по клімі.
    Вперше з цим я стикнувся минулої осені - але якось все закрутилось, часу не було доколупатись до реальної проблеми.
    а тут тепер так БЛЯТЬ запотіває, що просто капець, і кліма не здуває запотівання, помагає лише витирання, но не на довго 3-5хв, потім всеодно запотває.
     
  18. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    причиною такого може бути забитий або мокрий фільтр салону
     
  19. nazik261

    nazik261 Ha3ap

    Авто:
    Golf 4
    Фільтр точно не забитий, а мокрий тоже не може бути, оскільки фільтруючий елемент, вугілля - воно б намокше не пропустило повітря взагалі...а кліма дує, но не продуває запотівання навіть лише лового вікна((((
     
  20. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    А ричаг б/у купити то проблема?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)