купити не проблема, а усунути проблему своїми руками і за копійки - ото проблема в теперішніх водіїв. дане питання давно закрито!!!
У мене також таке було, аж 2 рази фіксав різні проблеми. 1й то був мокрий фільтр салону(мокрий вугільний пропускає вологу аж бігом), а другий раз то забитий злив конденсату з випаровувача кліми в салоні. То в другому випадку топило салон нєпадєцкі(с).
ну конденсат кліми зливаєть (зтікає) точно, бо літом сам це бачив, а от мокрий фільтр - буду сьогодні це перевіряти.
такуво: зливи під капотом - не забиті, вода стікає норм; фільтр сухий - перевіряв; злив конденсату з кліми - працює, стікає.... Замітив, що не працює заслонка перекривання повіттря з-за борта, тобто, натискаю кнопку "циркуляція повітря з салону" - а заслонка не закривається. Рукою натискаю - закриваєтьс, з кнопки відкривається, а закриватисьз кнопки - не закривається. Шукаю проблему й надалі: запотівання салону.
я б поїхав на сервіс і поміняв речаг , до речі моежете привітати тепер в мене теж 4-й гольф , я не можу зрозуміти , що так клацає при старті при гальмуванні в пасажирські дверці , звук ніби звідти
- вітаю з прекрасною покупкю)))) Знімай карту дверки - і тільки тоді зможеш побачити проблему.... В мене подібна ситуація - калатає в районі задніх дверок з двох сторін, но в задніх дверках я так нічого й не знайшов...калатаі при нерівностях на дорозі (глухий не метачіний звук, я б сказав що пласмасовий), поки що з ним так і катаюсь((( P.S. Ходова вся перебрана - вона відпадає
Всім привіт, сорі що давно сюди не заходив. дякувати Джерман-авто-Пром - каталась моя ласточка без проблемно...і ось - сталося: Машина просто глохне на ходу, без подьоргуваня та пчихів, через 5 хв. простою на дороз (пару скурених сигарет) - черк і з півоберта заводиться. Розумію що потрібно їхати на діагностику, но мого перевіреного діагноста нема (на відпочинку). Хто підскаже норм. діагноста, яке не буде дерти бабло за даром.
Була така фігня. Ні один діагност небрався, казали що та так не поймеш що це таке. От якби встала і всьо то тоді можна знайти причину, так вони казали. Розчарований позіз сам туди. Замінив бензонасос бо в когось було таке припущення, немав як заміряти тиск - недопомогло. Роз'єднав і почистив фішки форсунок і котушки запалення і о чудо. Вже пару років як проблеми не стало.
Їздив на комп.діагностику - зразу показало помилку - Відсутній сигнал "Датчик положення колінвала". Вже замовив новий, надіюсь сьогодні приїде, тоді буду міняти.
Не такі симптоми, але похожі. Якщо не датчик той, що ти вказав, то: - почисть бензофорсунки - перевір тиск паливного насосу (можна під капотом від'єднати трубку подачі палива, до неї манометр/тискометр і повернути ключ запалення на спрацювання насосу. - заміна бензонасоса, якщо тиск не в нормі. - ще, як варіант витягнути бензонасос з колбою все разом і почистити заборнік бєнзи. Всі ті роботи ми робили нещодавно на Фабії (в темі двигун AME).
І так: Заміна датчика положення колінвала (вартість самого датчика ПКВ - 550грн) - замінено...))) Саме заміна датчика на новий - ГЕМОРОЙ ЩЕ ТОЙ... але тепер політ нормальний...на вихідних обкатався, політ нормальний...
Десь пів року тому писав про стукіт з лівої і деколи правої сторони , справді то була дверка , виправив просто змастив салідолом петельки звук пропав , через пару місяців появився стукіт в ліві стойці . Дивилися діагностували , змащували , коротче нічого то не дало тиждень тому заїхав до одного ходовика на промислові Ігор звати , то він відкрутив оту верхню кришку ,що тримає тарілку і ту гайку яка була в середині просто дотягнув , гайка була просто не дотягнута , тобто конструкція стойки має 2 гайки одна зверху тої тарілки а одна під нею , і зарахунок того , що та гайка , що була знизу була попущена воно і видавало такі звуки , ніби в стойку хтось поклав мячик для тенісу , коротче проблеми стукання і калатання вирішено Салідол на дверні петельки і дотягування гайок на стойці , чесно не думав , що їх там дві , доречі верхню гайку яка тримаю ту тарілку була дотягнута , тобто основна причина стукання стойки може бути саме в нижні гайці , тому рекомендую то продіагностувати , бо та гайка ніби пальцями була докручена зробили білше пів оберта ключем
Конструкцію передніх стойок - я знаю (ОСВІТА МЕХАНІЧНА), як вони кріпляться, також знаю - сам робив колись заміну.... В мене проблема інакша - стакає в задній частині, в районі задніх арок))))