Цікава інфа про догрівач. На дизелі має сенс безумовно. Щодо кліренсу то схоже що машина не з низьких, тобто не всюдихід, але 14.5 то не мало. Мусиш думати чи варто колхозити що підняти ту найнижчу точку, я так зрозумів це не щось критичне, але неприємне . Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Не знаю... В мене стоїть вебасто, не запускається бо здохла свічка накалу в ній. При тому що можна виставляти таймер коли їй включатися і до якої температури гріти. А також можна запускати з пульта дистанційно. Але я щось не спішу ремонтувати його. Допоміжне воно якщо пробіг після прогріву великий хочаб з 10-15км. Якщо їхати 3-4км до роботи то сенс відпадає, так як вебасто сильно висаджує АКБ. І за такий пробіг воно не встигає дозарядитися.
Але до захисту піддона 11см. То трошки мало . Я своїм б3 бардюр не чіпаю біля будинку.Хіба що коли дуже близько заїду то чіпаю ричагом. Думаю все-таки поставити приставки на 2см.
Привіт всім. Поїздив трохи на турані і на пассаті і тепер можу розказати своє враження і різницю між авто.. Правду кажуть що до кращого швидше звикаєш. Коли пересів на туран подумав : ну не така вже й різниця, трохи вище сидиш , краща динаміка ну руль легко крутиться. А тепер знов поїздив на пасаті....Блін шоб його розігнати , руль на місці крутити капець, гальма не ті...Навіть на турані вже звик що коли перестроюєшся з полоси то тицьнув на поворот і він моргнув три раза , а тут нема...Короче різниця є... Але розхід більший , як кажуть "коней треба годувати" і не вівсом. Доречі поїздив на мерсі С200 2014 року W204 , 136 коней , мотор 2.1 . Впринципі як в мене . То розхід де в мене 8,5 то на мерсі 7,8 і по трасі в мене 6.5 - 7 на мерсі 6-6.5.. Відчувається мабуть більш зношений двигун інша топливна і т.д... А зимова гума суттєво впливає на розхід? Сьогодні заїжджав на Алекс . запитав чи вони можуть подивитися сервісну історію авто, Можуть але така послуга вартує 650 грн.. І нічого не друкують , хіба можеш виписати шо цікавить. Судячи з того шо останній запис в сервісній книжці був 2013 року і 100тис назад . небачу сенсу в цій історії. Дуже звик до задньої камери на пассаті , зручно при паркуванні. Впринципі штатна магнітолана турані звучить не погано, міняти магнітолу чи поставити зеркало? Потрібно замінити щітки вітрового скла : дивився на шипшині : Хелла 180грн і VOIN 136 грн . Хто які бренди ставить? В мене дві по 700мм. Дивився вогнегасники : один маленький як дезодорант х.з шо він загасить , термін придатності 5 років. Інший ВП1 кожного року проводити ТО і перезаправка кожних 5 років..
якщо ще цікавить, то спробуй подзвонити на Шкоду(Галич авто на Зеленій), вони також мають доступ до тих баз, але у них було дешевше. З вогнегасником - то питання особисте, і якщо є місце - то бажано брати не менше 1кг.
Є контролери в продажі такі. Типу "комфортні повороти". Підключаєш до штатного реле і маєш таку саму систему. Впливає але не на стільки сильно. На літр витрата не зміниться. В мерса аеродинаміка краща. Сучасніший двигун. Нічого дивного. Просто подумай що воно тобі дасть)) Всеодно що поламаєтся треба буде ремонтувати. А просто заплатити 650грн за те що ти вже не зміниш не бачу сенсу)) Якщо магнітола китай - колхоз. Дзеркало - ще більший колхоз як на мене... Якщо можна поставити магнітолу від наступного турана з дисплеєм і під"єднати туди камеру то я б йшов цим шляхом. Якщо ні то обійшовся б просто парктроніком зі звуковим сигналом. Якщо кріплення стандартне під гачок то бери любі щітки в ашані чи епіцентрі... Простіше поміняти їх 2 рази на рік і не паритись. Я зазвичай міняю перед зимою і після зими. Той дезодорант загасить хіба якийсь недопалок... В нього слабий тиск щоб розпилюваит на більшу відстань. Хоча при цьому всьому деякі з них сертифіковані і можуть застосовуватися в авто згідно стандартів.
Є отакі вогнегасники, вони доволі нічого такі. Але сам бачиш в нього доволі мала заправка і потушити можна хіба щось таке не особливо велике. Хоча можливо для екстренної ситуації і достатньо
Перший ремонт .. Зауважував що деколи біля правої частини переднього бампера , мокра пляма . Думав конденсат з кондюка.. Але трохи поїздив засвітилась лампа рівня омивайки.. Долив до повного , через два дня те саме .. Тоді понюхав рідину , дійсно омивайка.. Відкрив капот , глянув , думаю 5 хв роботи , зараз знімлю фару і бачок мій . Хрен там , то тобі не б3 . Давай знімати бампер і т.д. Короче вскритіє показало шо потік сам насос на сальнику.. Він не ремонтується і виходу нема купив новий.. Коли зняв бампер здивувався шо в мене є омивайки фар бо чувак шо продавав казав шото просто заглушки ... А був просто згорівший запобіжник.. Ще порадувало що цей бампер ще ніхто не знімав , бо на стику крил а і бампера є пластикові заклепки які не розірвавши не знімеш...
Вчора ввечері міняв масло . Заїхав до друга на яму зняв захист , злив масло .. Фоток не робив бо процедура якби всім відома . Витягнув старий фільтр , точніше в мене йде елемент -вставка , закрутив знизу пробку , розпакував новий фільтр а він опа і не такий як мій старий.. Я вже запанікував, фільтра нема , вечір , купити нема де , машина без масла їхати нема на чому..... Дивлюся в корпусі фільтра тирчить якась хрень , так має бути , чи то шо за блят . Міняв перший раз на цій машині.. Короче взяв плоскогубці , бо рукою там не долізиш і витяг ше частину фільтра.. Той старий фільтр з двох частин.. короче заміна пройшла нормально. Я вже думав шо Олег не той фільтр дав.. Короче дякую Олегу за Масло і то шо пощупав мого Туранчика вагкомом..
В мене ті ж відчуття, коли з Г2 на Б5 пересів. Я коли зимою розмитнював Г4 і тривалий час їздив ним. В тому Гольфі було дзеркало з передньою камерою та задньою, на екран виводились лінії з межами. Вроді прикольно коли така штука є, навіть подумав інсталювати таке в Б5го. Але передумав власне через "колхозний" вигляд. Акустика в Б5 не найгірша но і не феншуйська - почав шукати оптимальне рішення, щоби керувалось як штатна магнітолка з керма. Шукав-шукав, та приглянув ось такі варіанти: Потім прикинув скільки ще тре на динаміки якісні, а також що то всьо можуть вночі успішно вкрасти..... і поняв, що я не є заядлий меломан і мені достатньо штатної радіолки в парі зі штатним СD. Але при наяві зайвого бабла, можна знайти хорошу альтернативу, щоб не колхозити. В себе коли міняю масло, то ще шприцом витягую залишки масла в тій колбі де фільтр вставляється. І моя порада (бо в тебе напевно так само, як в мене той фільтр закручується пластмасовою кришкою) після заміни масла, через де-який час попробувати дотягнути ту кришку фільтра. Бо одного разу зимою запанікував, що залишаються плями масляні під машиною. Як виявилось - потрібно було дотягнути трохи кришку фільтра. І хоча затягував, як завжди, до кінця та перевіряв. Проте проявилось через 3-4 тисячі км після заміни. Тому тепер завжди коли міняю, з часом пробую дотягнути.
Маленький звіт - враження від поїздки за кордон , а саме в Бельгію. Відстань в одну сторону 1800 км. Машинка не підвела загальна відстань туди назад + по бельгії , вийшла 4000 км. Щодо доріг , розвязок , знаків , розказувати думаю не варто , всі ітак знають шо нам про таке ше тільки мріяти. Жінці дорога сподобалася найбільше в Польщі : кемпінги , заправки все видно з дороги . В Німців якось все сховано за шумозахисними щитами.. Тай німці не мають шо робити , вічно ті дороги ремонтують . Найкраще асфальтне покриття в Голандії. В Польщі зручно користуватися кредиткою , на платних дорогах і розраховуватися за продукти. Правда за пальне чомусь конвертувало спочатку в доллар а потім в злотий , тому не дуже вигідно.. Найдорожче пальне вийшло в Голандії 1,41 Є , Бельгія 1,30-1,32 , найдешевше вийшло в Німеччині на зворотньому шляху , довелось біля Cotbus зїхати в сторону бо соляри залишилось на 50 км а на трасі ремонти і до багатьох заправок не було доїзду. То зїхав в сторону 10 км і заправився на Шел по 1,17Є . Та й вдалося обїхати пробку на трасі , через села та ліси. Я був вражений коли в лісі при виїзді з лісової дороги на асфальтну стоїть знак "Уступити дорогу". Як нам до того всього далеко.. Розхід на нашій солярі до кінця Польщі 7,1-7,2 на 100 . Далі дорога йде постійно вниз до моря і рохід на польській солярі став 6,3 на 100. В зворотньому напрямку з Бельгії до Львова розхід 6,6. Швидкість 120-140.. Середня 98 км\г час за кермом 17г58хв. Тепер до нюансів: Один раз попробував розігнати до 200 км і після цього авто більше 120 не їхало , педаль до підлоги . Я думав шо я шось з круїзом натикав , типу ліміту . Заглушив , завів і машинка поїхала. В неділю їздив в Долину і на трасі знов така херня повторилася але вже при 140 і на нейтральній авто обороти набирає а при нагрузці більше 110 ніяк . Ніяких лампочок на табло не загоралося . Знов заглушив - завів і поїхала знов.. Шо то за глюки такі? Масла не взяла це радує але впав рівень антифризу . При виїзді долив до рівня і коли вернувся то долив знов 700 гр. Десь шукати протікання? Потихеньку здох кондюк . Добре що вже тут . Замітив спочатку що на холостих дує холодніше а ніж на ходу. І вже коли на вулиці +24 то не охолоджує. Заїхав на діагностику і вирок забитий радіатор і потрібна заміна.. Ще один прикол . коли підїжджав до платного пропуску в польщі , підкочуєшся в колєйці і думаю протру зеркала . А вони гарячі. Я думав що вони вмикаються разом з заднім склом . Вими кач стояв в середньому положенні тепер я його переключив . А виходить що я весь час поки маю авто їздив з підігрівом зеркал Чи там є таймер???
Швидше за все підклинює геометрія турбіни, що призводить до передуву. Погугли, проблема дуже поширена на дизелях. Як діагностувати і що робити - також знайдеш в неті.
Дякую за відповідь. для діагностики я так розумію потрібен шнурок і провіряти турбіну в динаміці .. Я ніяк не можу вдуплитися який шнурок мені підійде . Олег каже що підійде любий K-line . Я вичитав що в мене протокол KWP SLOW /. Підійде ось такий шнурок OLX чи краще VCDS 12.12 але на якому чіпі ? OLX А що скажете за антифриз ? Явно 700 гр не випарується? Чи варто провіряти чи тримає кришка тиск?
Так. Краще. Бери на атмега, його можна перепрошити на новіші версії. шукай куда втікає. думаю ні.. не зустрічав проблем з ними...
Було схоже минулого тижня. Напишу завтра в своїй темі і тегну тебе, мо то саме в тебе. В мене була мєлочовка, довго розписувати. Вже завтра.
невідповідність нагрузки двигуна до кількості повітря.... в народі називають "передув" і фіксація помилки по "передуву" у бортовому. при викл/вкл запалювання помилка залишається записана але ігнорується бортовим. У більшості випадків від різкої нагрузки на нерозкручену турбіну