Мій Туранчик VW TOURAN 2.0TDI

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем vovik07, 9 тра 2019.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    І так цей день настав ...Зайнявся я чисткою геометрії. Добре що гайки відкручувалися без проблем і трубка подачі масла також. Одне В Ельзі написано знімати рейку , підрамник , праву піввісь .... Я не знімав нічого , знімаєш трубу і колектор виходить через тунель над рейкою. Але всетаки праву піввісь знімати варто, набагато легше підлізти до турбіни , до хомутів , гайки набагато легше буде наживляти. Зовнішній огляд показав що тірбіна гонить масло , розхід на 10000 км десь 700гр . вважаю що це не багато. Зняв патрубок з сапуна , а там масло , не те щоб багато але шо воно там має робити? Замаслений патрубок входу в куллер з білою емульсією показує що крильчатка компрессора задіває копус , тобто є люфт . З відтси і підвивання турбіни воно не настільки гучне і навязчиве але на мій слух замітне. Завивання прослуховується при 1300- 1500 об. Короче розборка і вскритіє , бо люблю все бачити на очі і пощупати руками.. IMG_20200413_113706.jpg IMG_20200413_113732.jpg IMG_20200413_115039.jpg

    Зняв патрубок повітряний фільтр турбіна і масло є на вході турбіни. Тут я напрягся , його не так багато , тобто не все засрано маслом , але воно є ... Блін ,гонить через сапун ... Значитиь високий тиск картерних газів і т.д... IMG_20200413_163248.jpg Радіальний Люфт на ощуп є не дуже значний але як я каже пальцем можна міряти дзюрку в "носі":))). Що цікаво , люфт відчувається вверз вниз , вправо вліво ні.. Осевий люфт не прощупується.. Розібрати гарячу частину без газореза не получилось. Взагалі не знаю як можна розібрати турбіну без нагрівання.. Прогріваєм акуратно і відкручуєм болти, тоді прогріваєм по колу стик і турбінка легенько виходить. Спочатку пробував чистити геометрію дротяною щіткою , але то гранє... Тоді згадав про свій піскоструй для мелких робіт.. IMG_20200413_184417.jpg сухий пісок , компресор , і пару мінит і от до і після.. IMG_20200413_183902.jpg IMG_20200413_184426.jpg IMG_20200413_184431.jpg . Іншу частину треба чистити акуратно , так як пісок литить всюди. Треба позатикати все тряпками. IMG_20200413_184833.jpg IMG_20200413_185542.jpg .. Геометрія в зборі . В неті читав що болти що кріплять геометрію треба ставити на фіксатор. В мене не було , тай не замітив я щоб вони були на герметику.. IMG_20200413_193002.jpg . Збираєт бурбінку і впаред , збирати все до купи... Поки знята труба вирішив подивитися заглянути шо там з каталізатором , бо забитий каталізатор тоже може бути причиною картерних газів. Короче лампочкою посвітив , вроді все норм, з другої сторони посвітив вроді просвічується. Думаю він вже ніхера не каталізує але як не забитий то хай буде... Доречі шо думаєте про вирізання каталізатора..?? IMG_20200413_200133.jpg IMG_20200413_200204.jpg ..Зачищаєм посадочні місця і збираєм до купи.. IMG_20200414_110406.jpg IMG_20200414_111419.jpg ... Після зборки , залив масло , завів двигун , підєднав ВАГком , запустив тест ИМ і під машину подивитися як рухається актуатор ..

    Доречі в тестовому режимі актуатор не ходить від 0 до 100% , краще знімати вакуум і ставити на місце...
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Не давали мені спокою картерні гази . завів двигун , відкрив заливну кришку а вона як поплавок.. Ніч спати не міг , зранку пішов міряти гази IMG_20200415_104842.jpg знімаєм щуп і підєднуєм шланг IMG_20200415_105018.jpg IMG_20200415_105025.jpg IMG_20200415_105014.jpg на холостих тиск показав 100 Па це якби норма . При 3000 об розрідження в -700 Па. Видно масловідділювач не дуже справляється з своєю роботою. Але я заспокоївся ЦПГ в нормі..
    І результат чистки , тест на передув до test pereduv.jpg після test turbo.jpg test turbo2.jpg .
     
    • Подобається Подобається x 5
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Вітаю! Все зроблено супер!
    На рахунок масла і турбіни: масло на впуску є у всіх! Гірше коли масло на випуску, тобто в гарячій частині турбіни! Люфт вверх/вниз повинен бути, але невеликий, гірше коли вперід/назад рухається вал, тоді ремонт вже близько.
    П.С. Класна штука для картерних газів! як вона правильно називається? Якщо недорога я б пошукав собі, або якось позичу в тебе, заміряю собі також!
     
  4. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт . та штука називається Мановакууметр двотрубний типу такий Мановакуумметры двухтрубные U-образные МВ, ціна 250 грн., купити Хмельницкий — Prom.ua (ID#118953099) в мене на 1300 ПА . Впринципі вони не дорогі за 150 грн можна знайти і на 6000ПА. Можна і самому зробити , кусок старої рулетка до дошки і вигнути кусок силіконового шланга .. Я колись так робив коли треба було поміряти тиск в редукторі газового котла..
    Дякую ,, з турбіною заспокоївся ,, але маю нову проблему. Висвітивс чек на табло. Горить запобіжник на дроссельну заслонку . Видно підклинює , що цікаво , запобіжник згорів а авто працює , видно йде аварійне живлення через КАН шину...
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Використовую старий газовий лічильник ...рахую літраж газів за хвилину - стан ЦПГ визначається на ура
     
  6. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так можна порахувати кількість картерного газу , але не тиск і не продуктивність сапуна.. Але ідея непогана. Про картерні гази і т д , непогано розказують по відео від КОВШ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Щось моє авто почало підчипляти всі поширені болячки , типові даним авто.:facepalm: Коли чистив геометрію , тільки тихенько подумав , навіть не в голос , що треба глянути до заслонки і клапана ЕГР..:superstition: І тут на тобі , заслонка накрилась...:shout:

    За недостатнього досвіду використання дизельного авто , я помилився і не розумів як може працювати авто з неробочою дроссельною заслонкою. Почитавши інформацію в неті , зрозумів, в моєму авто дроссельна заслонка використовується для " мягкого вимкнення двигуна " а не для управління двигуном як на бензині. ще вона в пенних режимах прикривається , створюючи розрідження перед клапаном ЕГР і тим самим всмоктуються в двигун відпрацьовані гази з системи рециркуляції.

    Короче все почалося з чеку " мясорубки " на панелі приладів. Далі діагностика показала помилку заслолнки і вентилятора радіатора. Гугл казав що треба глянути на F8 запобіжник в блоку В під капотом. Так як в мене блок LOW то в мене запобіжник F24. Він відповідає за заслонку і вентилятори радіатора. Що за собою тягне перегрів . Не погану ідею підгледів в неті щоб розділити вентилятори і заслонку , поставивши додатковий запобіжник. Але це на майбутнє... причина виходу з ладу заслонки стандартна , все в маслі , всередині де плата керування теж все в маслі . Через передув , турбіна позаганяла масло у всі щелі...Зняти заслонку не важко , вона спереді і знімається разом з клапаном ЕГР без проблем. IMG_20200429_155504.jpg IMG_20200429_155507.jpg IMG_20200429_155448.jpg IMG_20200429_155452.jpg IMG_20200429_175819.jpg Заглушку вала знімаєм просверливши маленьку дирочку збоку і колупнути шилом. IMG_20200429_213751.jpg . Далі вибиваємо вал , але перед тим треба зняти штопорне кільце з проміжної шестерні. IMG_20200429_212655.jpg Коли вскрив кришку , глянув шо в мене зуби на шестернях цілі , бо читав що найпоширенішою проблемою заслонок це зломані зуби. Ну думаю , все в маслі , от і причина проблеми.. Розбираєм далі , плату миєм спиртом :russian:, хотівби я подивитися тому інженеру в очі, бачу без спирту та машина не ремогнтується :derisive:. Корпус можна промити бензином.. Все добре промивши збираєм все до купи.. Саме більше проблем створюють контакти на білій шестерні IMG_20200429_195041.jpg вони в вигляді ВІЙ , як позагинаються то порівняти то капец , як ті жінки :girl_witch:вії клеють ху його знає. Ще одна проблема , на валі є штопорне кільце , далі підшипник і між підштпником і шестернею є відстань . І коли забивати вісь назад то підшипник до кінця не забється .. IMG_20200429_200419.jpg знімаєм штопорне і знімаєм підшипник . Номер підшипнпка , може комусь пригодиться IMG_20200429_205928.jpg . В підшипнику з обох сторін сальники , чому турбіна заганяє масло не знаю , правда сальники не дуже плотні . Я один зняв і поставиви резинове кільце.. Далі зробив проставку 11мм з трубки діам. 10мм стінка 1мм. І збираємо проставка , підшипник , штопорне кільце. IMG_20200429_210314.jpg . забиваєм вал, вставляємо пружину так щоб заслонка була відкрита , завальцовуємо кришку.. Вставляємо розєм на заслонку , вмикаю запалення і піздик , запобіжник згорів знов.. :ireful1: Заслонку не прикручував просто підєднав розєм. Коли відєднав розєм взяв заслонку а там шось калатає. Розвалюцував кришку знов а там повідвалювалися деталі плати...і пахне гореним IMG_20200501_085002.jpg короче поставив все так як є але розєм не підєднював.

    Тепер запитання.. номер моєї заслонки 038 128 063L чи є різниця з якою буквою заслонка?
    За бу заспівали 70 баксів , моя була 13го року.. Якшо бу 17 - 18 року то ше можна подумати...
    В китайців знайшов за 50 баксів ...Китайці вже зробили дирку в корпусі що масло стікало :) але кришка є двох варіантів , плоска і з виступом як оригінал. В цей виступ вставляється пружина а який принцип в цій плоскій:dntknw:. Заслонка 2JPG.JPG заслонка.JPG Заслонка3.JPG . Найкращий і найекономічніший варіант це мабуть знайти неробочу заслонку з поломаною механічною частиною і зробити з двох одну..

    Ще одне , клапан егр мабуть на підході , покищо робочий але там було все в маслі і на скільки хватить діафрагми не відомо..

    Ще читав що програмно відключають заслонку але тоді треба глушити ЕГР ...
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є ... буква це версія програмного забезпечення...інща буква інша програма нею управляє
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Абсолютно не факт! На ременях, клапанах, водяних насосах, датчиках температури також буква відповідає за версію ПО?? Це може бути абсолютно одна і та ж заслонка, просто якась змінена конструктично чи візуально.
    Та й сама заслонка не має ніякого ПО, де б йому там взятися на резисторах з транзисторами і кондюками???

    Тому тут не факт, може підходити, а може і не підходити...
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Непопав з віями, мабудь все таки жінку тре було просити :)
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Резистори і кондюки з електромотором то керований пристрій, котрий же ж чимось має куруватися, нє? Саме так - тим мотором має керувати ебу, і лише він вираховує на який кут повернути ту заслонку...
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який факт знає тільки виробник авто...Але я давно зауважив залежність ...як тільки на бортовому копютері міняється буква..то на всіх виконавчих механізмах теж міняється...і якщо на такий БК поставити виконавчий механізм з ііншою буквою перестає добре працювати - провірено практикою. Зміна програми БК означає зміну версії вприску. Чи міняють сам БК невідомо але те що міняють програму то точно. На всяких желізяках типу лапа балка чи щось таке міняється номер при зміні конструкції
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Само собою, але в самі ДЗ ніякого ПО немає. І знов ж таки не означає шо ДЗ з іншою буквою не підійде...

    Не забувайте про велику долю маркетингу. То все треба перевіряти)
    Не факт шо міняється взагалі шось по вприску, може просто дописуватися якийсь функціонал для роботи додаткових блоків чи інших блоків і тд.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шег .. ну ти даєш...ДЗ це кінцевий виконавчий механізм ...там ніколи не було і не могло бути ПО... Але цей механізм управляється програмно з БК. І інакша буква означає або кроковий моторчик має дрібніший крок, або імпульс інакший або ще щось і програма в БК видає команду на ці інші параметри, а з вигляду все таке саме і конструкція на вигляд така сама...розєм моторчик шестерня шток...Останнє що мав по такій ситуації то двигун AWT 1.8 турбо полетіла задня шестерня на впускному.. погнуло клапани...все зробив але тре було р/в з доброю шестернею... власник притягнув такий самий з інакшою буквою - я зразу сказав що не буде працювати ...він не повірив..сказав що на шроті сказали що буде..зібрали вийшов пшик - компресія у всіх циліндрах росла до 4 і падала на нуль... р/в впускний і випускний не синхронізувались...тобто в якийсь момент впускні ще не закрились як випускні відкрились компресія падала на нуль... тобто кулачки на впускному були посунуті в перед градусів на 4-6... і що цікаво двигун не клинив...от і вся різниця у букві... а на вигляд все таке саме
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ви шось або читаєте зле, або читаєте самі собі в протиріччя. Я розумію шо і чим керує. Я ще раз повторюсь в самій ДЗ немає ніякого ПО. Є ЕБУ яке має програму яка керує ДЗ. Це і єжу понятно.
    Я до того шо не завжди та буква означає шось пов'яназе з логікою роботи, моторчиком тощо. Може бути чуть інша форма кришки, а начинка буде та сама і вже буде інакша буква. І тут варіанти два, або буде працювати або ні
     
  16. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Можливо , я не провіряв двигун коли все було розібране , тільки промив і зібрав до купи..

    Щодо заслонки то це окремий блок. Тобто блок управління двигуном не керує заслонкою напряму , а через так сказати проміжну мікросхему. Що скажите , чи варто звязуватися з китайскими заслонками? Оригінальна служить я так зрозумів від 5 до 7 років , моя машина 2006 , заслонка 2013 а зараз 2020 .. IMG_20200429_195000.jpg IMG_20200429_195007.jpg
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Звичайно що БУ краще по по ціні і якості, але Я б ризикнув з китайською. Звісно що може прийти повністю заглушка, але якщо по відгуках виглядає норм то і служити теж буде норм.
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Та не зовсім по ціні і краще. Найдешевше бу знайшов за 1200 грн , приблизно за таку ціну нова з китаю... нажаль відгуків про китайсь заслонки не так багато.. А китаєць пише шо та заслонка підходить мало не на весь ВАГ ... і пофіг що букви різні.... Покищо мабуть візьму ту Б.у...
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я б теж рекомендував б/у
     
  20. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Довго вичитував про заслонки інформацію з якою буквою підходить і т.д на забугорних сайтах знайшов що заслонка Pierburg ставилась на різні машини і букви оригінальних каталожних номерів також різні.. Screenshot_20200511-142852.png Screenshot_20200511-142907.png Screenshot_20200511-143238.png Screenshot_20200511-143248.png Screenshot_20200511-143327.png Подивився в знайомого на такому самому турані з 2.0 ТДІ то в нього номер 038 128 063 G ... Виходить що букви можуть бути різні .. Я замовив б.у заслонку і приїхала мені замість букви L також буква G . Щей вся в маслі , я кажу що турбіна кидала маслом і та заслонка може довго не потянути.. А пацан там ше той пездун попався. І каже шо то на шроті розбирають там масло залилося і так далі... І ше втюхав мені домкрат за 200 грн від GM . Я кажу шо ЖМ ніколи не робили на ваг запчасті то зовсім інша контора , він каже та то від гольфа чи б6 го... Та думаю в мене нема ніякого то за 200 хай буде як вияснилось від опеля астри... Звичайно для моєї заслабенький але...Тим не менше заслонку я взяв , спочатку планував коли буду міняти то зніму впускний колектор для чистки але часу зараз на це нема.. Поставив заслонку , "чек " пропав , машина глушиться набагато мякше... IMG_20200709_210239.jpg IMG_20200709_210230.jpg IMG_20200709_210221.jpg IMG_20200709_210256.jpg На моїй заслонці номер гравійований а на цій литий , це мабуть заслонка ще перших випусків Турана..

    Клапан ЕГР при першому знятті заслонки IMG_20200429_155452.jpg IMG_20200429_155448.jpg після чистки IMG_20200429_194945.jpg IMG_20200429_194951.jpg А це після двох місяців їзди IMG_20200709_211622.jpg IMG_20200709_211627.jpg IMG_20200709_211631.jpg IMG_20200709_211636.jpg так виглядає шо його треба чистити шо найменше 2 рази на рік:sad:.. Я вже думаю чи не заглушити це все діло.... Тепер шодо чистки колектора , КОВШ чистить шкорлупою від горіхів .. чи можна шось зробити в домашніх умовах?

    Ше раніше писав що в мене коли заглушив двигун , то через декілька секунд є якийсь дивний звук з під капота , як вияснилось це блок електромагнітних клапанів .. І в інтернеті вичитав що в одних стогне в інши нє..:dntknw: . Не знаю , але коли заглушив двигун то піщить дроссельна , тобто вона під живленням і через 10 сек живлення пропадає і в цей момент стогне блок клапанів.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)