Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Я також раніше так думав. Насправді різниця дуже відчутна. Дволітровий М 50 набагато досконаліший від 4-циліндрового 1.8 - система Vanos (c-ма, яка змінює в залежності від нагрузки фази газорозподілу, тобто забезпечує більшу потужність і економічність), 6 циліндрів і як неяк 150 конів
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Попробуй проїхатись на 318 IS Е36, побачимо, чи ти скажеш, шо 318 беха то не беха, і шо вона тупить більше, чим твій 1.3. І взагалі, всі хто так казав, попробуйте, тоді кажіть. Я пробував, 8 сек. до сотні, на 2-й 15 колеса гарно димлять, до 200 розганяється легенько. Не думаю, шо автомобілі тут присутніх можуть порадувати чимось набагато кращим в плані розгінної динаміки. 2 літровий 6 циліндровий мотор має 150 к/с. (плита), (він ішов і на 3, і на 5 бумери 90-х років), а 1.8 16кл пішов з 92 року і має він 140 коней і повірте, зовсім НЕ ТУПИТЬ!!! Але я все одно роблю вибір в користь ВВ!
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння 1.8 на бехах в 36 кузові - має 116 коней... Про які 140 ти кажеш? :roll: Звісно я не претендую тут на знавця бех і не треба мене зразу лінчувати. :twisted: Коли хочете побалакати про бехи - у нас тут є їх любитель - містер Fly! Ласкаво просимо погомоніти з ним. :-D
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Правду кажуть, дійсно є 1.8 16V на 140 к.с. Ставили його на Е36(переважно на купехи) і Е34. Але його рідко можна знайти порівняно з 8 клапанним. І на відміну від звичайного 1.8 замість ремня ГРМ на цей мотор ставили ланцюг, який служить весь період експлуатації.
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння ... Поїхав у відрядження маленьке, Стрий, Синєвидне (не пригадую верхнє чи нижне, не важливо). Розказую про Ланоса. Суть така що вибрався на "бетонку" Стрийську, дорвався до хорошого шмату дороги, втопив газ до "бляхи/в пол (не плутати з Pol Мар*яном:grin". Машинка рвучко набирає швидкість, докрутив до 170 км/год і далі стало страшно. Машина легка, мала ще запас швидкості (скільки не знаю), аеродинаміка думаю ненайкраща, фізика прорахована....., не знаю, але в порівнянні з Джетою2 гірша, в Джетті при 200 км/год (макс. що я колись дав) не було так страшно як на Ланосі, боковий вітер дуже відчутний, жінка почала нервувати і то було замітно. Крейсерська швидкість для Ланоса, щоб не нервували пасажири - 130 км/год, мотор дуже чути, сюди б ще 6-ту передачу би доставити, щоб оберти зменшилися. при 170 км/год обертів було 4900, думаю цьому мотору то забагато. Мораль байки. Ланос - це одноразова запальничка, яка для пересування малокомфортного не на великих швидкостях, Фольцваген ФОРЕВЕ. Не дай Бог Ланос клубу почитати мій пост :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Ура!!! Юрко поборов того злого демона і знову любить Фольксваген:razz:
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Та я просто почитав попередні сторінки і цю не побачив. І писав відповідь на старі пости:roll: .
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння я ніколи не переставав любити свого Пасата, а той злий демон виключно для мобільності, урізноманітнення і викладення своїх вражень щодо тест-драйву. Ще одне сьогодні на Ланосі зауважив (хоча мені розказували). Ланос з кондиціонером і в ньому падає потужність двигуна коли ввімкнеш кондюк. Сьогодні стало жарко, стояв у пробці і ввімкнув кондюк. В пробці нічого не відчутно, але на прямих і підйомах ще й як відчутно падання потужності двигуна. Почав бавитися включаючи і виключаючи кондиціонер на ходу, народ, таке відчутне явище коли включається кондиціонер, клацає еластична муфра і доводиться перемикатися на меншу передачу, просто на очах видно як мотор слабшає. То капец корейських понять і технологій. В мого Пасата кліма працює, що я зовсім не відчуваю ніякої різниці, чи вмикай чи вимикай - ніякої різниці. Вот Вам ще одне підтвердження що Німець - то є Німець. Наші машини найкращі, але в цьому житті треба пізнати і погані речі, щоб потім насолоджуватися хорошими! :mrgreen:
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Незгоден. Дані по ланосу: Тобто найекономічніша їзда це при 3400 тоді коли КПД найбільше в двигуна. Думаю ще +-500 оборотів (в ідеалі треба побачити графік ВСХ) туда-сюда якраз нормально, тобто приблизно 3000-4000 якраз буде мінімальний розхід
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння ти не правий, кондюк дійсно заберає потужність. ти не порівнюй свій 1,8 з слабеньким ланосівським двіглом. Якшо слабий двигун то відчутно
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння спробую проаналізувати і порадитися щодо твоїх слів. Але від 3000 обертів - то швидкість Ланоса більше 110 км/год, а там вроді по природі вже йдуть перевитрати чи я помиляюся? І причому тут коефіцієнт корисної дії до економії? якось не можу співставити ці дві величини?
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння В ЧОМУ КОНКРЕТНО Я НЕ ПРАВИЙ? :mrgreen: я виклав лише перевірені собою факти? Ланос 1,5 зі своєю вагою ставляє як дитину мого Пасата 1,8 з автоматом (велику корову). Двигун в Ланоса слабший на 0,3 куба в коних не знаю, але не на стілтки він слабший, шоб на легшій машині було реальне відчуття. Скоріше конструкція роботи кондюка гірша ніж в Пасата. Я сьогодні, щоб обігнати три фури підряд по бетонці мусів вимкнути перед обгоном кондиціонер, смішно, але машина просто не розганяється. :mrgreen:
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння незнаю чому такЮ, але то шо кондюк заберає трохи потужності то точно, і на слабих двигунах то відчутно а чого ланос швидше їде за пасат цйе факт мені не зрозумілий
Відповідь: Мій вимушений тест-драйв і порівняння Пояснюю. Швидше їде, бо в Ланосі мотор 1,5 повний інжектор, механіка коробка і основне легший, шо п*яна баба на руках перенесе через дорогу, а Пасат 1,8 моно інжектор, коробка автомат і важкий як холєра впорівняні з Ланосом, вот і всі відповіді.
Відповідь: Продовження Їхав в Франик Ланосом, не дай Боже нікому такої машини... Падав сильний дощ :evil: Вікна всі запотівають страшенно, обдував то лобовуху то бічні (окремо) бо в тій клятій машині немає одночасного обдуву і лобової і бічних, доводилося всю дорогу їхати з приспущеним правим вікном щоб хоч якось не запотівало (хоча закрапувало в салон але то вже таке). Вражали ті водії Ланосів які мене радикально обганяли (в мене в сильний дощ було 90-110 км/год, в ним на мою оцінку 120-150 км/год), або то я такий не впевнений або ті водії дуууууже впевнені і в собі і в Ланосах. Машину на мокрій трасі здуває навіть при 90 км/год від фур . Ходова відпрацювала добре і м*яко, хоча низька ця машина на 13", не для наших доріг 13" колеса. А головне економічна, при плавній їзді (не точними замірами) траса-місто взяла 5,5-6 л бєнзи :!: