Сьогодні троха покрутив гайки. Зробив склопідйомник, з сторони водія. Подокручував все що майстер неподокручував на моторі, повитирав потьоки масла. Блін нема навіть де руки запхати під капотом! Ще вилізла дивна штука, дачик пального стоїть на 1 подільці а в баку пусто. Взагалі день начинався круто. Стаю зранку завожу машину, троїть. Думаю що за фігня. Я дроти по чері повитягував на свічках, 4 циліндр неробить. Викрутив свічку, залита. І з якої радості? свічки нові. Решту повикручував все гуд.
витягуй бензонасос з усіма потрохами з баку та чисть дорожки датчика, якщо вони не протерті а також глянь як прилягає контакт поплавка до доріжок, за необхідності підігни. Май на увазі що червоної лампочки котра сигналізує про закінчення бензину в корку нема.
пробуй поставити її в інший циліндр. Почистити бігунок з кришкою трамблера, в темноті подивися чи не пробиває свічний дріт цього циліндра. Якщо далі заливає 4-й то можливо форсунка лиє. Глянь в бак. Подивись на ті дорожки, можеш навіть тестером заміряти чи нема обривів. Подивись чи поплавок нікуди не впирається що може не давати йому опускатися нижче. Підключи це до приборки і відведи повзунок руками в крайнє положення. Подивись що покаже приборка.
Може брак був.... перестав місцями.... якщо знову залає то свічку на смітник. якщо ні то шукай проблему де інде
короче вчора поліз в бак все банально просто, якийсь майсер лазив до бензонасоса і замість того щоб його защолкнути в потрібному положенні, тупо пообламував кріплення на корпусі бензонасоса. Він там тупо болтається. І тут питання, де взяти ту пласмасову коробочку з насоса? від яких авто підходить? То всьо фігня. Вчора вечером сталася холепа покруче. Вирішив зайти в парехмахерську,припаркувався, закрив машину. Прихожу, знімаю машину з сигналки, за двері, а х@р там. Ніодна дверка не відкривається, навіть багажник, хоча машина ніби відкрита.Шчолкав раз 20-30 туда, назад ніфіга. Ключом не відкривається. Що тут робити, сло бити неваріант, вирішив ламати замок багажника. Пішов пішком додому, взяв пару викруток і всякого інструменту.Прийшов почав ламати, німці конешно замок зробили наславу, ламав я його години дві. Заліз через багажник відкривати водійську дверку вручну, тягну за тягу на дверці, ніфга нейде до верху.Я так і так, вверх вниз, толку ноль. короче відкрив дверку посажирську. Напевно тому замку піпець. як відкрити дверку щоб до ньго добратися? Ламати ручку чи що? Доречі ручка вроді китай, немає замка.
Швидше всього злетіла тяга з замка, там є такий язичок, недавно мав таку саму халепу на своїй машині. зняв карту з середини з одної сторони і добрався до того язичка.
ні тяга на місці. кози закриваєш машину то вона йде до низу а дл верху ніяк.виглядає ніби щось непускає
Підійде кріплення з Гольфів і пасатів де стоїть система Дігіфант.... Можливо і з тих що мономотронік там здається однакові насоси.. По замку - пробуй зняти внутрішню ручку... а далі трудно сказати бо корадовської дверки не розбирали, але пробувати гачком зачіпити язичок якщо вдасться.... інакше замок ламати... тільки не забути перед тим новий купити
якщо ручка Г3-типу, то значить злетів штифт на якому кріпиться язичок, в мене таке саме було, то мало того що він відкрити не дає (ні з середини і з зовні), то ще й саму ручку витягнути не виходить. Але знайшлись люди що все зробили і ручка до сьогодні працює відмінно.)
Фіга з два, такий насос, як на корі, більше ніде не зустрічається!!!! Просто вже замовляв такий насос,і лоханули по повній... прийшлось довго і нудно розбиратись!!!
виглядає так, хоча я не впевнений, що туда хтось запхав то що було. треба ту частину яка стикується з баком.
Все ясно... в тебе в баку посадочне місце під насос 60мм (повний мех інжектор) а сам насос напевне 38-40мм все решта перехідник заповнювач. Були варіанти пасатів мономотроніків з такими переходами.... там також посадка 60 мм а насос 40 мм. А ще простіше.... шукай пласмасові труби відповідного діаметру і підганяй товщину.... а потім в баку зафіксуєш самонарізом..... невдобно бо можна тільки одною рукою, але робиш шилом поперечну дірку і крутиш самонаріз Ти просто не знав що на дігіфанті низький робочий тиск палива і можна ставити насос від девятки, або від волги або від опеля)))))))
Я собі при свапі з карбюраторного мотору на АБФ просто поставив бак від Г-3 і насос від нього ж.Можливо це найправильніше вирішення проблеми?
Юра, не умнічай, по-перше, там насос з 2-х частин, при чому в нижній частині лишається механізм подачі палива!!! А подруге, раз насоси від дивєтки підходять, то йди в зубилоклюб, і розказуй шо від іномарок підходить, ажіотаж більший буде!!! Пи Си, а шо з дивєтки на ферарі шо підходить?? а нафіа купувати фафаген, якщо туди все від дивєтки і волги підходить??? купляйте волги і дивєтки!!! А може ше кондоми після використання стірать, штопать і використовувать повторно!!!!
Та що там умнічать.... маєш робочий тиск 3 бар от і підбирай любий насос який дає такий тиск. Опелівські дають в стінку 10 бар, девяточні (калужський Бош) теж дають десь 8-10 бар. як не підходять штуцера - точеш перехідник. От з сірками складніше там робочий тиск від 5.5 до 6.5 і насос треба щоб 12 давав в стінку і купу всяких гідрокомпенсаторних бачків треба і то від волги ставлять і їздять. Правда волговського на довго не вистарчає. На сірки треба чеський Бош ставити. З тими екслюзивними машинами довго на оригіналі не протримаєшся - бо дорого і багато з/ч взагалі перестали випускати і треба розумно шукати замінники.