Може провернуло шестерню на коліні? Якшо мітки не сходяться, то або так, або ще міг ремінь проскочити
ремінь не проскочив, бо я його ставлю сам. Якщо ставлю колінвал у ВМТ а розпредвал по мітках, машина не заводиться. як би я невиставляв запалення. Ставлю все так само тільки розпредвал непонятно як тобто на око, щоб оба клапана були зактиті, заводиться без проблем і навіть досьть пристойно їде. але хочу виставити все щоб не на око, бо коли притснути хз що може вилізти.Від прогару клапанів або поршнів до гнуття клапанів ітак далі
ще може хтось підкаже чи можна виставити положення промвала по мітках на шківах не знімаючи нижнього кожуха ремня ГРМ.
Не можна. На шестерні р/в має бути або "ОТ" або прорізь полоска, або і то і то разом - так заведено у фольців... що в тебе там стоїть х.з. Щоб добре виставити з невідомим шківом треба провіряти по першій каплі з форсунки першого циліндра плюс по положенню кулачків р/в... що ти і зробив. Якби ти помилився у виставленні ти б до Львова не доїхав... можливий тільки варіант -"один зуб" який доганяється трамблером. Так що тобі треба перепровірити чи ти не помилився на один зуб Стабільність 0.7в. на ХХ означає стабільну кількість повітря, по якій ЕСУ видає стабільну кількість бензини. При збільшенні обертів цифри міняються. Фактично на G60 Дігіфантовський воздухомір замінили регулятором СО. це напевно звязано з самим компресором. Щоб не робити новий воздухомір для цієї моделі поставили регулятор СО... так дешевше...)))))
На днях поміняв люк. Тепер відкривається, як положено. Також перетягнув потолок в чорний колір. Поклеїв шумку на дах.
перетягував сам. матеріал автотканина на паралонові основі під велюр. буджет 200 грн + пару вечорів роботи.
Я бачу ти ы на козирьках відірвався. Мене такого плану операція теж чекає. Ти тканину брав в Автоінтерєра(Діми)? Чим клеїв і де брав? Можна фото з макрозйомкою як обтянув козирьки. Цікавить фактура тканини і шви. Дякую
тканину брав в магазині біля АС-2.80 грн пагоний метр. з козикрами дісно було круто. 3 рази пробував поки получилося. фото після вихідних бо авно на селі в гаражі з розполовиненим двигуном. Завтра їду доробляти .
адресу незнаю. але розкажу як попасти.Це те саме приміщення що і радіобазар, але заходити треба в браму з того кінця що ближче до кільця. Далі обходиш будинок і зправа з торця будуть сірі двері. Йдеш по сходах на 2 повер і ти на місці. Клей брав спочатку 88 але він до дупи. потім взяв польский BOTERM GTA. Підійде любий клей який при нагріванні знов стає ліпким. Фото брами заходити тут Вхід
Сьогодні вирішив розібратися чого непрацює абс. На днях поміняв розломаний дачик АБСу. скачав мануал, почав тестером все дзвонити, ніби все гуд, опори більш-менш в межах норми. Тільки непровірив дачики на вивішиних колесех. Маю таке питання, чи має значення, який блок управління АБС(компютер чи як там його). Тобто його версія відносно самого блоку абс. Просто на ньому нагло білим коректором написано ПАСАТ. Можлво прична в тому.
Звичайно що має.... але більшість старих версій - і компютерів і блоків АБС взаємозамінні. Компютер АБСу не звязаний на пряму з моторним компютером і через те не має значення де стоїть чи на гольфі чи на пасаті
то ясно що вон не зєднані. питання в наступному, як провірити справність компа АБСу і сумістність з блоком абс.
Подивитись по ЕТЦІ чи номер на компютерному блоці іде як з/ч і чи номер на блоці АБСу іде як з/ч в парі на одну і туж модель
Давно нічого не писав Вчора корік пробудився з сплячки. Продав гольфа, а якось переміщатися по місту треба. За 2 дні мене маршутки дістали, пішком нестягую. 10 років їзди на машині так просто так непроходять, мязи ніг майже атрофувалися :D. Цілий день прокулупався в гаражі, провірив гальма, масло, антифриз. Долив, докрутив що треба. Коли ставив ставив "захист" піддону, якщо його так можна назвати, замітив що жошка з низу вся в маслі. Ну і тут зразу мисль, що через неї в мене масельцо і пропадає. Довго недумав, найшов ремінь підходящоро розміру і поствив в обхід жошки, заглушив штуцер подачі масла. Тепер час покаже, вона чи ні. Їхав до Львова і попробував, що машина може без наддуву. Корік утупів просто жопа. до 140 ще якось їде, ділі мертвяк. В мене гольф брив на моноінжекторі круче. по жопометру сил так 70-80. Думаю якщо покрутити запалення стане краще. З плюсів тепер можна сміло через зиму по місту їздити, а не йти в букс при обгоні. Ще цікаво який розхід буде. На днях знімлю логи і трошки прошивку підфіксаю, думаю стане їхати краще. Нарешті може розберуся з АБСом. Також тре поміняти підрамник моторний, він якийсь падазрітельний. В одному місці сварка в другомугому чи то гниль, чи то має так бути хз. купив від двойки, діло за малим переставити. Але тут або чекати погоди або теплий гараж. Захист брав від гольфа і за допомогою болгарки підігнав не невставав по місцю. Нажаль нема фотки де все на місці, я так замерз що вже було влом щось фоткати, поскоріш в тепло хотілось.
Розхід впринципі майже ніфіга не зміниться без жошки. Ну не мав би. Можливо миттєвий, або якшо ти їздиш газ в пол завжди. А при пересуванню по місту і їзді стабільно по трасі - навряд. Ой дійсно проблема... Я на трасі все їду 80-90 за фурою, хочу обігнати, тисну газ, а колеса юзом. Пєчаль така)))