треба квадро а мені сінхро Н арахунок розходу мав би впасти полюбе. жшка як постійно включений кондиціонер, дає нагрузку незалежно чи тисниш в пол чи в економному режимі, там дурна система байпасу.
Ага))) І ше +2л до розходу) Та к то воно так, тіки графіки подачі повітря і бензини зміняться... Відповідно може троха заливати мотор. Ну але то все треба на практиці перевіряти)))
так і є я одну зиму так їздив, різниці у витраті пального не помітив. Ще пригадую, що в такому режимі тяга краща на низах, крутити за 4000 нема сенсу жодного, прискорення мінімальне. Ти хоч шматою прикрив повітряний шланг?
нікуда він не впаде:мозги-то думають шо там шось дує,от і лиють по програмі,і в реальності ...можеш глянути на свічки якшо підозра - шо масло втікає через жошку:зніми вихідний патрубок(пилєсоса).якшо всередині на стінках є масло - значить воно.якшо так - то і з кулера можна злити грам 200
то все теорія. доречі згідно неї лямбда(вона є на G60?) мала б реагувати на багату суміш і відповідно регульнути
лямбда є(з заводу),і якшо працює - то тупо переведе мозги в аварійний режим...розхід точно не впаде...якшо не на оборот. для когось може й так,для мене - пів року геморою під капотом
Треба як мінімум скинути розєм з датчика , що стоїть на патрубку від компресора і подивитись як вприск зреагує..... по теорії він мав би перевести комп в аварійний режим і виставити по середньому
яке масло в інтеркулері, там такий тиск що воно вилітає з такою швидкітю з якою залетло туди все гуд. хлопці ви про що, Яка програма. Компютер не праює по програмі а по таблицям. взагалі знаєте як процює мозг двигуна ПГ. Якщо ні то розкажу. є там така штука як ДАД( з російської Датчик абсолютного давления). Він реагує на розрідження у впускному колекторі.Пропорційно до розрідження+ показання ДОР, + лямбди лиє бензу в пропорції. якщо немає жшки і немає тиску бльшого ніж атмосферний,менше повітря відповідно йде менше бензи і менше потужності. Мотор незаливає і все гуд. Але прікол невтому. Двигун крутить жошку навіть на холостому ході, а це додаткове навантаження причому нехіле. ефект похожий на кондиціонер, звідси більші витрати палива.
саме тому я був здивований, що розхід практично не змінився, ну може там на літр максимум, і то цього я не помітив, бо то була зима, а зимою якраз на 1-2 літра розхід збільшується. трохи тобі заздрю. Ти отак поїздиш зараз без пилісоса, звикнеш, а потім коли підключиш і виїдеш, кайф впіймаєш неймовірний
це все так тільки не забувай ЦПГ розрахована на нижчу степінь стиску ніж інші 1.8... там здається різниця в одну чи дві одиниці, з розрахунку що компресор додасть. А коли компресор не додає то так як би їздив на вбитому двигуні. А програма в компютері є. без неї не можна. Коли включаєш запалення то те саме що кнопка резет на звичайному компютері, загружається операційна система.... тільки там своя система не Віндовс звичайно....
то ясно що є прога, без неї ніяк. Напевно неправильно висказався. Мав на увазі що прога працює по таблицям, в залежності з вхідних параметрів. На рахунок СС тут згідний. але цей параметр не критичний при їзді на малому дроселі. Навіть з підключеною жошкою на малому дроселі немає надлишкового тиску, все біжить черес байпас попри дросель назад у жошку. Така там система. особливий кайф буде коли я поставлю 16в г60.
то ти продав гольфа шоб спустити все бабло на кайф від додаткових 8 шлапаків? наркомани на форумі мля
обновлю тему. Пів року машина стояла в гаражі, нічого неробилося. Вирішив довести все до пуття. Пофіксати АБС і зняти проблему аномальним розходом масла. Також було приннято рішення встановити ГБО. Як завжи перед всім розборка, мийка, дефктовка деталей. Проводка моторна буде мінятися, взявку з заміною системи вприску. Також ревізія всієї підкапотної проводки. все заізольовано, помито, провірено. зняв Гідроблок АБС, проводку, компютер. Всьо йде на продаж або в мусорку. Замість того всього буде стояти АБС Mark 20 від Б4 пассата АБФ 97р.
ну що робота продовжується. Перебрав передні супорта. ось яка кака там збирається десятиліттями. поміняв один пильник, провірив поршні. Все без корозії.
Темі Ап. За останній час двигун загубив компресор. Була замінена голова та система управління двигуном на 2е і Дігіфант І. Також вмонтоваго ГБО 3. Блок управління Алютронік АЛ-700, редуктор томасетто ал-07 на 140 кс. Балон таблетка 32л. Заодно поміняв насос Гура і масло. Нова оптика з лінзами. Декілька нових фото.